Nee oké niet iets bijzondersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu wel.
Maar dan hoef je normaal gesproken toch niks bijzonders voor te stellen?
Vrijdag 26 Juni, Zaterdag 27 Juni en Zondag 28 Juni.quote:
Ooooh okequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vrijdag 26 Juni, Zaterdag 27 Juni en Zondag 28 Juni.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Ging vroeger met mijn papa wel eens heen overdag
Vroeger toen mijn vader nog een motor had.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Sta tegenwoordig alleen nog maar op de camping van woensdag t/m zondag
Goede oude tijden, mijn vader kan dat niet meer helaas door omstandighedenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vroeger toen mijn vader nog een motor had.
Picsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Zo in die redactie van DWDD zaten ook een aantal hertjes hoor koekoek
Ja had de mijne ook dus alles verkocht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goede oude tijden, mijn vader kan dat niet meer helaas door omstandigheden
Helaas inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja had de mijne ook dus alles verkocht.
quote:
Ik lig al in bedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Dit moet wel de saaiste zaterdagavond zijn die ik in jaren heb gehad.
Pics?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Zo in die redactie van DWDD zaten ook een aantal hertjes hoor koekoek
Jij kijkt duidelijk geen Eredivisiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij kijkt duidelijk geen Eredivisie
Heb jij zulke drukke zaterdagavonden normaal gesproken dan? Dacht dat jij ook vaak maar thuis zat te blowen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar meestal wel met vrienden, maakt het toch een stuk leuker.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij zulke drukke zaterdagavonden normaal gesproken dan? Dacht dat jij ook vaak maar thuis zat te blowen?
Is me te droogquote:
Videobellen dan maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar meestal wel met vrienden, maakt het toch een stuk leuker.
Dat klinkt ook wel goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is me te droog
Ambachtelijke knakworsten op broodje met kaas en mayo
Knakworsten met kaas?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is me te droog
Ambachtelijke knakworsten op broodje met kaas en mayo
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knakworsten met kaas?
Ik kots even binnensmonds
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knakworsten met kaas?
Ok robinookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knakworsten met kaas?
Ik vind altijd zo awkward om te videobellen, zit ik daar met mijn gare bek in beeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Daar begin ik ook niet aan.
quote:
Ja eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind altijd zo awkward om te videobellen, zit ik daar met mijn gare bek in beeld.
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef Solotovski het volgende:
Mijn dia is op. Naar de keuken lopen gaat een uitdaging worden
De een kotst binnensmonds van knakworsten met kaas en de ander kotst binnensmonds van Malaise Williamsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knakworsten met kaas?
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De een kotst binnensmonds van knakworsten met kaas en de ander kotst binnensmonds van Malaise Williams
Dat topic hoort in VBLquote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:01 schreef R-woud93 het volgende:
Vroeg naar bed jongens, we missen een uurtje vannacht
Voor mij niet, nooit last vanquote:
Wat hebben we het toch ongelooflijk zwaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je een slok drinken uit de fles nemen, is de fles met drinken leeg, maar ik zit zo lekker en heb geen zin om op te staan.
Malaise Williams wtf is datquote:Op zondag 29 maart 2020 00:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
De een kotst binnensmonds van knakworsten met kaas en de ander kotst binnensmonds van Malaise Williams
Jaquote:Op zondag 29 maart 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Is dat klokkie nou al een uur vooruit nu dan of
2>3quote:Op zondag 29 maart 2020 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Is dat klokkie nou al een uur vooruit nu dan of
Dank maat.quote:
Sowieso, als we naar buiten mochtenquote:
Dit soort smerige streken, jij was zeker ook fout in de oorlog he?quote:
Die Anne Frank was echt niet om aan te glurenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort smerige streken, jij was zeker ook fout in de oorlog he?
Alleen maar doodgegaan om dr boekie te verkopenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Anne Frank was echt niet om aan te gluren
@:caland
Ben bang dat je tot de verjaardag van Kidd duurtquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef JanCees het volgende:
Hoop dat met m'n verjaardag alles weer normaal is
Denk jij dat je bij het verzet was gegaan in de oorlog?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort smerige streken, jij was zeker ook fout in de oorlog he?
Smerige aandachtshoer jaquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar doodgegaan om dr boekie te verkopen
Ken ik nietquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben bang dat je tot de verjaardag van Kidd duurt
Zal bij mij weinig uitmaken.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef JanCees het volgende:
Hoop dat met m'n verjaardag alles weer normaal is
SlobeendGodquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso stukje Adolfquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat je bij het verzet was gegaan in de oorlog?
Of gewoon lekker meehuppelen met de mofjes?
quote:
Zou Jezus dat ook gedaan hebbenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben een laffe hond jaquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn die dingen in blik. Deze liggen altijd bij de vleesafdelingquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je hebt toch ook van die knakworsten waar de kaas er al in zit van tevoren?
Johan Derksen heeft interessequote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@Anne_Frankquote:Op zondag 29 maart 2020 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Anne Frank was echt niet om aan te gluren
@:caland
Ja die ziet er ook uit alsof hij al 30 jaar in Auschwitz vertoeftquote:
Ik hou van Duitsland, ik zou het wel wetenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat je bij het verzet was gegaan in de oorlog?
Antwoord is sowieso neequote:Op zondag 29 maart 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Lol in COR opent eentje een topic of je Turken nog vertrouwd. Ik reageer maar niet
Ik post daar niet meer, ben net genezen van een banquote:Op zondag 29 maart 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Lol in COR opent eentje een topic of je Turken nog vertrouwd. Ik reageer maar niet
@Goebbelsquote:
Je hoeft niet het leger inquote:Op zondag 29 maart 2020 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet genoeg discipline voor hebben.
FOK! is aardig rechts zo te zienquote:
Ik hou niet zo van autoriteit.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou van Duitsland, ik zou het wel weten
Ja hoor, altijd prima broodjes döner.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon even paar jaartjes met die duitsertjes uit zitten. Ga ik mijn leven niet voor riskerenquote:
Linkshandig en linksdragend hierquote:
Lekkere plaat Elite nog gezien?quote:
Ik zou er ergens wel trots op zijn als dat mijn username zou zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lafbekken dat ze niet eens posten onder die accounts.
Rechtshandig en linksdragend hierquote:
Nee weet niet of ik die ga kijken, beetje teveel van dat soort series gezien alquote:
Benieuwd vooral of ik ook heilig zou geloven in die propaganda in die tijd.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon even paar jaartjes met die duitsertjes uit zitten. Ga ik mijn leven niet voor riskeren
DaVinci , Einstein, Beethoven en Picasso ook. Linkshandigen schijnen creatiever te zijn ofzo. Merk daar weinig vanquote:
je moet haar nog opblazen zeker hahahaquote:Op zondag 29 maart 2020 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, ik ga de vrouw opzoeken.
Trusten allen
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet haar nog opblazen zeker hahaha
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
DaVinci , Einstein, Beethoven en Picasso ook. Linkshandigen schijnen creatiever te zijn ofzo. Merk daar weinig van
Zij snoven hun creativiteit alleen niet wegquote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
DaVinci , Einstein, Beethoven en Picasso ook. Linkshandigen schijnen creatiever te zijn ofzo. Merk daar weinig van
Ik ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 00:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Was t vroeger al niet hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zij snoven hun creativiteit alleen niet weg
Handjes onder de dekens dan maarquote:
quote:
Ah ja snap het. Wel toffe serie werd opgewonden van Carlaquote:Op zondag 29 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet niet of ik die ga kijken, beetje teveel van dat soort series gezien al
Als je van dat soort series houdt moet je ook Baby kijkenquote:Op zondag 29 maart 2020 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah ja snap het. Wel toffe serie werd opgewonden van Carla
Netflix ?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van dat soort series houdt moet je ook Baby kijken
Siquote:
Slapen doe je maar als je ook echt gaat slapenquote:
Nou iddquote:Op zondag 29 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slapen doe je maar als je ook echt gaat slapen
Ik kijk neer op de manier van reizen en niet op de individu die ervoor kiest om zich op die manier te transporterenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dacht dat jij niet hield van neerkijken op mensen
Waarom kijk je daar op neer? Watquote:Op zondag 29 maart 2020 00:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kijk neer op de manier van reizen en niet op de individu die ervoor kiest om zich op die manier te transporteren
Hoor je ook echt alleen op FOK! En nergens anders. Heel apartquote:
Gefeliciteerdquote:
Zie je weer dubbelquote:Op zondag 29 maart 2020 01:43 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een fauteuil en er zijn er best veel merk ik
Jointjes roken, eten, FOK!ken, spelletjes spelen, YouTube filmpjes kijken, Netflixen.quote:
Ja nee goed antwoord op m'n vraag man, klapjostiquote:Op zondag 29 maart 2020 10:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap dat jij dat niet begrijpt op je fietsje
Netflix, leedvermaak op FOK! volgen ( maar juist niet reageren in leedvermaak topics ) etc. En natuurlijk voor mijzelf klappen omdat ik supermarkt medewerker benquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 10:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jointjes roken, eten, FOK!ken, spelletjes spelen, YouTube filmpjes kijken, Netflixen.
Ben er allemaal wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:41 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Netflix, leedvermaak op FOK! volgen ( maar juist niet reageren in leedvermaak topics ) etc. En natuurlijk voor mijzelf klappen omdat ik supermarkt medewerker ben
Ja RTquote:Op zondag 29 maart 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ben er allemaal wel een beetje klaar mee.
Wordt met de dag meer depri.
Heb ik nietquote:Op zondag 29 maart 2020 10:46 schreef Solotovski het volgende:
Klap een pammetje, dan vliegt de tijd ook
Ik wordt is natuurlijk geen stijl vriendquote:Op zondag 29 maart 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Waarom moet je gelijk weer strooien met beledigingen?quote:Op zondag 29 maart 2020 10:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee goed antwoord op m'n vraag man, klapjosti
Ik ook hoor en dan kap ik ook, met het acteren. Ben nu wat directer dan normaalgesproken: ook op werk. Moest vrijdag met zo'n josti werken....quote:Op zondag 29 maart 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou, daar kun jij vast wel tegen. Anders kun je altijd nog een tr zetten als het je een beetje dwars zit.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom moet je gelijk weer strooien met beledigingen?
Je boy kan wel tegen een stootje inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2020 10:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou, daar kun jij vast wel tegen. Anders kun je altijd nog een tr zetten als het je een beetje dwars zit.
Merk hetquote:Op zondag 29 maart 2020 10:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy kan wel tegen een stootje inderdaad
Je boy flikkert karton en plastic ook gewoon door elkaar. Uiteindelijk eindigt het toch op een grote hoopquote:Op zondag 29 maart 2020 10:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ook hoor en dan kap ik ook, met het acteren. Ben nu wat directer dan normaalgesproken: ook op werk. Moest vrijdag met zo'n josti werken....
Gooit ie afboekingen gewoon bij het plastic afval, en plastic bij het karton. En dan zeg je er wat van en krijg je zo'n antwoord terug van: dat doe ik altijd. Gelukkig heb ik een vast contract, dus dit soort josti's meld ik gewoon bij de teamleider.
Maar al met al, ben ik ook directer: ik vraag niet alsjeblieft bij afstand houden, dan zeg ik gewoon. Waarom kom je niet direct bij mij op schoot zitten.
Met dat laconieke gedrag van, jongeren ben ik echter wel helemaal klaar mee. Wij zitten allemaal in deze crisis.... dus de jongeren mogen zich ook weleens aanpassen.
Voelt echt als mijn werkloosheidsperiode. Zelden zo depressief geweest.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja RTZie nog maar weinig mensen ook
Ik wil mijn best doen om hier gezond uit te komen.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:46 schreef Solotovski het volgende:
Klap een pammetje, dan vliegt de tijd ook
Hahahahaahhahahaahahahahhqahqhqgqhqgahahahahahagahahagahahahahagagahagagaavavagagagq h sh we jevwquote:Op zondag 29 maart 2020 10:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy kan wel tegen een stootje inderdaad
Proberen beste ervan te maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voelt echt als mijn werkloosheidsperiode. Zelden zo depressief geweest.
Zelfs mijn spelling gaat er onder lijden!quote:Op zondag 29 maart 2020 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wordt is natuurlijk geen stijl vriend
Gelijk heb je. Laat ze maar voelen, die nozems.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik ook hoor en dan kap ik ook, met het acteren. Ben nu wat directer dan normaalgesproken: ook op werk. Moest vrijdag met zo'n josti werken....
Gooit ie afboekingen gewoon bij het plastic afval, en plastic bij het karton. En dan zeg je er wat van en krijg je zo'n antwoord terug van: dat doe ik altijd. Gelukkig heb ik een vast contract, dus dit soort josti's meld ik gewoon bij de teamleider.
Maar al met al, ben ik ook directer: ik vraag niet alsjeblieft bij afstand houden, dan zeg ik gewoon. Waarom kom je niet direct bij mij op schoot zitten.
Met dat laconieke gedrag van, jongeren ben ik echter wel helemaal klaar mee. Wij zitten allemaal in deze crisis.... dus de jongeren mogen zich ook weleens aanpassen.
Hou op hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Jij en ik. We zijn toch de ruggegraat van FOK samen
Nee joh, dat scheiden wij altijdquote:Op zondag 29 maart 2020 11:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je boy flikkert karton en plastic ook gewoon door elkaar. Uiteindelijk eindigt het toch op een grote hoop
Zou het typen van 'haha' net zoveel positieve gevolgen hebben voor je lichaam als echt lachen?quote:Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahaahhahahaahahahahhqahqhqgqhqgahahahahahagahahagahahahahagagahagagaavavagagagq h sh we jevw
Zonde van de tijdquote:Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee joh, dat scheiden wij altijdStaat een kartonpers in het magazijn.
zeik niet zo debielquote:Op zondag 29 maart 2020 11:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weer lekker een dag precies hetzelfde doen als gisteren en eergisteren en de dag voor eergisteren en de dag daarvoor
RTquote:Op zondag 29 maart 2020 11:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Weer lekker een dag precies hetzelfde doen als gisteren en eergisteren en de dag voor eergisteren en de dag daarvoor
Jij kan je bek houden ik zit al meer dan 4 weken binnenquote:
Pray4lowlandsquote:Op zondag 29 maart 2020 11:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zin in festivalletje, terrasje pakken, beetje voor de lol winkelen, bij vrienden langsgaan
Ja hier waait het ook.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:49 schreef 00wildchild het volgende:
Waait het bij jullie ook zo hard of dat gewoon de leegte die huishoudt.
Spacecake? (lol)quote:
Is dat van zo’n kant en klaar pak (lol)quote:
Geniet ervan vriendin.quote:
Ja (lol)quote:Op zondag 29 maart 2020 15:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is dat van zo’n kant en klaar pak (lol)
Ik kom er aanquote:Op zondag 29 maart 2020 16:04 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb ingrediënten gehaald om een (kokos)boterkoek te maken
Ja dat mag ook wel met een pak boter en een pak suiker erinquote:
Succesquote:Op zondag 29 maart 2020 16:29 schreef Solotovski het volgende:
Ik moet nog steeds naar de supermarkt pfoee
Bedankt, dat waardeer ik.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:36 schreef scrupuleus het volgende:
Ja we moeten er nu echt even voor elkaar zijn.
Dat gevoel had ik al een beetje, dat voel ik vrij goed aan. En dan ben ik er natuurlijk ook voor ze.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
Goed je hier te zien chevy, de dames hier smachten naar jouw aandacht.
Fijn dat het jou zo goed gaat makker.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik al een beetje, dat voel ik vrij goed aan. En dan ben ik er natuurlijk ook voor ze.
Echt een gedoe met in de rij staan verplicht karretje afstand houden in de gangpadenquote:Op zondag 29 maart 2020 16:29 schreef Solotovski het volgende:
Ik moet nog steeds naar de supermarkt pfoee
Ja en dan loopt er iemand met z'n karretje vlak langs je heen.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Echt een gedoe met in de rij staan verplicht karretje afstand houden in de gangpaden
Waarom had je een ban enkele weken geleden?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Echt een gedoe met in de rij staan verplicht karretje afstand houden in de gangpaden
Met een verontwaardigde blikquote:Op zondag 29 maart 2020 16:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja en dan loopt er iemand met z'n karretje vlak langs je heen.
Weet ik veel ik weet niet eens meer wat ik gisteren heb gedaanquote:Op zondag 29 maart 2020 16:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom had je een ban enkele weken geleden?
Gewandeld met je verloofde.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet ik veel ik weet niet eens meer wat ik gisteren heb gedaan
Mentaal wel maar hij zit nog steeds in Parijsquote:
Toch wel fijn om te weten dat er toch nog iemand om jou geeft.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mentaal wel maar hij zit nog steeds in Parijs
Met een beetje pech zelfs 2 mensen over een paar maanden lolquote:Op zondag 29 maart 2020 17:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch wel fijn om te weten dat er toch nog iemand om jou geeft.
Hahaha pech joh lolquote:Op zondag 29 maart 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met een beetje pech zelfs 2 mensen over een paar maanden lol
Kleerhangers zijn in de aanbieding.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met een beetje pech zelfs 2 mensen over een paar maanden lol
Hahaha ja echt lachenquote:Op zondag 29 maart 2020 17:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahaha pech joh lol
Weten die twee mensen van elkaars bestaan?
Itt die van jou is deze meer dan welkom, de timing is alleen niet zo lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 17:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kleerhangers zijn in de aanbieding.
Handig met een knipperlicht relatie vader die in Parijs woont.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Itt die van jou is deze meer dan welkom, de timing is alleen niet zo lekker
Ken het van hem zijn?quote:Op zondag 29 maart 2020 17:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hahaha ja echt lachen![]()
Nee de eerste moet ik het maar telefonisch vertellen denk ik de tweede heeft nog niet zoveel hersenactiviteit
Verloofd inmiddels maar hij kan er natuurlijk nog onderuitquote:Op zondag 29 maart 2020 18:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Handig met een knipperlicht relatie vader die in Parijs woont.
Lukt het een beetje nu je normale gang van zaken tot een stilstand is gekomen?quote:
Het is wel een neger hè. En verloofd zijn zegt precies nul.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Verloofd inmiddels maar hij kan er natuurlijk nog onderuit
Helemaal uit mn ritmequote:Op zondag 29 maart 2020 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lukt het een beetje nu je normale gang van zaken tot een stilstand is gekomen?
Je komt nogal recalcitrant over.
Ik geloof niks van haar verhalen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee?
Samenwonen is wel handig als er een kind op komst is. Of iig in hetzelfde land.
Ik hoop dat het verzonnen is ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik geloof niks van haar verhalen.
Jij bent tenminste puur.
Idd een goede basis opbouwenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien eerst ook een paar jaar samen huishouden spelen zonder kids.
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat wij onderdeel mogen uitmaken van je nieuwe ritme.
Wel verontrustend.
Jij bent niet echt de juiste persoon om relatieadvies van aan te nemen tbhquote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Misschien eerst ook een paar jaar samen huishouden spelen zonder kids.
Aahhww omdat m’n vriendje is vreemd gegaan. Als je echt zwanger bent is dat gewoon teffes dom in deze situatie.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent niet echt de juiste persoon om relatieadvies van aan te nemen tbh
Nee omdat je zelf opvoedkundig als een tokkie overkomt maar dat snap je hopelijk zelf ook welquote:Op zondag 29 maart 2020 18:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aahhww omdat m’n vriendje is vreemd gegaan. Als je echt zwanger bent is dat gewoon teffes dom in deze situatie.
Je weet precies niets van hoe ik opvoed. 🙈quote:Op zondag 29 maart 2020 18:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee omdat je zelf opvoedkundig als een tokkie overkomt maar dat snap je hopelijk zelf ook wel
Jij weet precies niets van mijn relatie 😂quote:Op zondag 29 maart 2020 18:21 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je weet precies niets van hoe ik opvoed. 🙈
Bid even dat corona weggaat dan kan ik weer normaal mijn dingetjes doenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal je meenemen in mijn gebeden.
Zal ik voor je doenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bid even dat corona weggaat dan kan ik weer normaal mijn dingetjes doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |