Gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is Lotte verbaal uit elkaar aan het trekken nu
Ik was oprecht vergeten dat ik DM contact met haar heb gehad (gewoon vriendelijk over YouTube)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is Lotte verbaal uit elkaar aan het trekken nu
Is zij wat Bradge? Beetje als die Jam lekkertjes?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik was oprecht vergeten dat ik DM contact met haar heb gehad (gewoon vriendelijk over YouTube)Heb de laatste 2 jaar zóveel verandering meegemaakt met muziek en mensen leren kennen. Veel mensen zijn gewoon een waas geworden
Leuke damequote:Op zondag 29 maart 2020 00:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is zij wat Bradge? Beetje als die Jam lekkertjes?
Nee, dat had ik zéker nietquote:Op zondag 29 maart 2020 00:12 schreef leolinedance het volgende:
Je had toen toch ook een keer een korte liefdesrelatie met die dame uit de band?
Man ik date heel wat af voor iemand die volgens FOK! 3/10 isquote:Op zondag 29 maart 2020 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh meen me wel te herinneren dat je toen een keer met een dame bezig was. Als in daten ofzo.
Oh serieus ja? Waar vind jij de vrouwen dan? Tinderen ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Man ik date heel wat af voor iemand die volgens FOK! 3/10 is
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh serieus ja? Waar vind jij de vrouwen dan? Tinderen ofzo?
Wat heeft dit met Braad te maken? Wel lekker nummertje hoorquote:
Muziekquote:Op zondag 29 maart 2020 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Braad te maken? Wel lekker nummertje hoor
Tot mijn laatste date avontuur ergens midden 2019 wat niet zo best af liepquote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh serieus ja? Waar vind jij de vrouwen dan? Tinderen ofzo?
Bradge ga live. Alleen maar country songs.quote:Op zondag 29 maart 2020 01:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Tot mijn laatste date avontuur ergens midden 2019 wat niet zo best af liep
Hadden afgesproken, ik daarheen, liet niets van zich horen, negeerde appjesUiteindelijk vlak voordat ik weer in de auto stapte kreeg ik een appje met dat ze er geen zin meer in had
![]()
En kon ik weer terug. Bij elkaar 230 kilometer gestuurd
Dus sindsdien ben ik gestopt met actief daten en kijk ik wel of er ooit iets op mijn pad komt ergens
Dat is wel echt klotequote:Op zondag 29 maart 2020 01:34 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Tot mijn laatste date avontuur ergens midden 2019 wat niet zo best af liep
Hadden afgesproken, ik daarheen, liet niets van zich horen, negeerde appjesUiteindelijk vlak voordat ik weer in de auto stapte kreeg ik een appje met dat ze er geen zin meer in had
![]()
En kon ik weer terug. Bij elkaar 230 kilometer gestuurd
Dus sindsdien ben ik gestopt met actief daten en kijk ik wel of er ooit iets op mijn pad komt ergens
Volgende keer halverwege meetenquote:Op zondag 29 maart 2020 03:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja oprechtNou ja, het was i.i.g een fijn ritje heen/terug en ik heb heerlijk mijn favo autopodcast geluisterd
Hij is de ster op eenzame hoogtequote:Op zondag 29 maart 2020 09:52 schreef Excavator het volgende:
Hey bradge waarom doe je niet eens mee aan een talentenshow?
-edit-quote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Man ik date heel wat af voor iemand die volgens FOK! 3/10 is
Dat lukte vgm niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:38 schreef Sheffield het volgende:
Bradge, duw je Gothic Cynthia nog wel eens aan?
Wat???quote:Op zondag 29 maart 2020 10:38 schreef Sheffield het volgende:
Bradge, duw je Gothic Cynthia nog wel eens aan?
Nee, maar er was wel een keer een samenzijn.quote:
Serieus???quote:Op zondag 29 maart 2020 11:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, maar er was wel een keer een samenzijn.
Ik kan t niet geloven xDquote:Op zondag 29 maart 2020 11:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja hoe vaak moeten we het gvd herhalen!!
Looolzquote:Op zondag 29 maart 2020 11:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Yup, heeft ie zelf over verteld in een vlog of stream destijds
Neen. Zal verder niet in details treden.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:51 schreef leolinedance het volgende:
Vraag me af of ze dampende seks hebben gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |