Gelijk heeft ie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is Lotte verbaal uit elkaar aan het trekken nu
Ik was oprecht vergeten dat ik DM contact met haar heb gehad (gewoon vriendelijk over YouTube)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die is Lotte verbaal uit elkaar aan het trekken nu
Is zij wat Bradge? Beetje als die Jam lekkertjes?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik was oprecht vergeten dat ik DM contact met haar heb gehad (gewoon vriendelijk over YouTube)Heb de laatste 2 jaar zóveel verandering meegemaakt met muziek en mensen leren kennen. Veel mensen zijn gewoon een waas geworden
Leuke damequote:Op zondag 29 maart 2020 00:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is zij wat Bradge? Beetje als die Jam lekkertjes?
Nee, dat had ik zéker nietquote:Op zondag 29 maart 2020 00:12 schreef leolinedance het volgende:
Je had toen toch ook een keer een korte liefdesrelatie met die dame uit de band?
Man ik date heel wat af voor iemand die volgens FOK! 3/10 isquote:Op zondag 29 maart 2020 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh meen me wel te herinneren dat je toen een keer met een dame bezig was. Als in daten ofzo.
Oh serieus ja? Waar vind jij de vrouwen dan? Tinderen ofzo?quote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Man ik date heel wat af voor iemand die volgens FOK! 3/10 is
quote:Op zondag 29 maart 2020 00:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh serieus ja? Waar vind jij de vrouwen dan? Tinderen ofzo?
Wat heeft dit met Braad te maken? Wel lekker nummertje hoorquote:
Muziekquote:Op zondag 29 maart 2020 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Braad te maken? Wel lekker nummertje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |