Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
You know nothing of my experiences so you can't make any judgement of how much I know.
Dat is tegen een muur praten. Ik heb het vaak geprobeerd. Laten we eens zien of hij op mijn bericht hierboven een zinnig antwoord heeft zonder scheldkannonade.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.
I've been dealing with the silly fuckhead person in question for years.It was a personal question.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Hij stelt gewoon een vraag op een bericht wat jij hier de wereld ingooit en dan reageer je met "none of your fucking business"
Nou, houd dan inderdaad je mond dicht en doe vooral geen uitspraken meer waarover men vraagt om die te verantwoorden als je vervolgens op deze manier reageert.
Nee dat was het niet. Jij doet een claim waarvan ik zeker weet dat die niet klopt. Dan kan je verwachten dat iemand (en ik ben niet de enige) vraagt om deze claim hard te maken.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
I've been dealing with the silly fuckhead person in question for years.It was a personal question.
We're free to choose who we communicate with.
Graag gedaan Mr.Basterd.quote:
Wat wil je nou horen? Tingos ICU life and death experiences? Hou op zeg.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.
Op die video wordt niet ingegaan natuurlijk. Ik las dit stukje ook nog vandaagquote:
Laat ik het zo zeggen. Ik ben een paar weken geleden nog bij de IC afdeling geweest, voor de grote hoeveelheden corona patienten binnen kwamen. Ik ken mensen die daar en op andere afdelingen werken, en hoor de verhalen hoe hard het nu stressen is voor die mensen.quote:
Daar ben ik van overtuigd. Echt hulde.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik ben een paar weken geleden nog bij de IC afdeling geweest, voor de grote hoeveelheden corona patienten binnen kwamen. Ik ken mensen die daar en op andere afdelingen werken, en hoor de verhalen hoe hard het nu stressen is voor die mensen.
En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Jij doet een claim waarvan ik zeker weet dat die niet klopt. Dan kan je verwachten dat iemand (en ik ben niet de enige) vraagt om deze claim hard te maken.
Denk je nu echt dat al die zorgverleners, ziekenhuizen en betrokkenen hierover liegen? In NL en wereldwijd?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?
Dat valt mij ook op ja. De mensen vertrouwen te veel op de autoriteiten natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Op die video wordt niet ingegaan natuurlijk.
Thx, straks even lezen. Ben even drukquote:Ik las dit stukje ook nog vandaag
CORONAHYSTERIE: MENSEN SNELLER KWAAD – WIE ZIJN DAADWERKELIJKE CORONAGEVALLEN?
Er worden goede punten aangehaald imo.
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat al die zorgverleners, ziekenhuizen en betrokkenen hierover liegen? In NL en wereldwijd?
Spontaan vallen op straat. Heb ik weer wat gemistquote:Op zondag 29 maart 2020 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het allemaal zo hard gaat met die corona dan ben ik benieuwd of in NL ook mensen spontaan dood vallen op straat zoals we zagen in China en nu ook in Italië. Ik wens het niemand toe natuurlijk voordat dit naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik maak me iig totaal niet druk om dat virus, geen kapje voor mij en ga ook niet mijn boodschappen afspoelen of bang worden voor andere mensen. Ik heb het ook weer gehad hier, ben ook even druk
Ga ik even lezen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
In het begin zagen we beelden uit China dat mensen omvielen op straat, ga daar nu niet meer naar zoeken. Las ook ergens dat dit ook nu het geval is in Italië, dacht dat the Sun ermee kwam.
Bij deze
Voor nu toedeloe
In andere landen waren er geen bedden meer, en ja ook hier vallen mensen wel een spontaan dood neer, oud buurman van me toen hij in de tuin aan werken was, en een kennis van me van de dart vereniging die gewoon op straat in elkaar klapte.(jonge knaap nog geen 35)quote:Op zondag 29 maart 2020 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het allemaal zo hard gaat met die corona dan ben ik benieuwd of in NL ook mensen spontaan dood vallen op straat zoals we zagen in China en nu ook in Italië. Ik wens het niemand toe natuurlijk voordat dit naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik maak me iig totaal niet druk om dat virus, geen kapje voor mij en ga ook niet mijn boodschappen afspoelen of bang worden voor andere mensen. Ik heb het ook weer gehad hier, ben ook even druk
Om de reden dat hij er is geweest?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?
Dat was toch gwn oververmoeidheid,..quote:Op maandag 30 maart 2020 00:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Alle #truthers zeggen alweer dat dat een toneelstukje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |