abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 20:01:44 #1
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192325290
Originele OP

quote:
ZoomerMatthew twitterde op zaterdag 25-01-2020 om 23:00:57 Wtf?

The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z reageer retweet






http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 28-03-2020 20:12:17 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 20:03:43 #2
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192325336
Is het verwarrend met de originele OP erin?
Of duidelijk genoeg?
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 20:12:41 #3
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192325529
OP wat gewijzigd :@
A child is born with no state of mind.
pi_192325765

Als je dit systeem combineert met een cashloze wereld zou je nog geen brood meer kunnen kopen als je te weinig sociale credits hebt laat staat een treinkaartje kopen of je kinderen laten studeren.

Oh en dan zoek je ook nog een partner uit die niet in de min staat😁
Het kopen van drank kost je sociale punten. Die Chinezen zijn knetter.

En met 5g zal dit prima gaan werken. Een natte droom om het volk onder controle te houden.

Een technocratie dat dus niet meer is dan een totalitair systeem. En dat onder het motto om de burger te beschermen 😁

Je moet toch echt van de pot gerukt zijn als westerling geboren onder een sociaal democratie om dit geweldig te vinden. En ik ben totaal geen complot denker maar ik vrees dat wij dit soort idioterie uiteindelijk ook gaan toepassen. Ik hoop het niet meer mee te maken. Totale waanzin.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherni op 28-03-2020 20:41:33 ]
pi_192326650
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef Cherni het volgende:

Als je dit systeem combineert met een cashloze wereld zou je nog geen brood meer kunnen kopen als je te weinig sociale credits hebt laat staat een treinkaartje kopen of je kinderen laten studeren.

Oh en dan zoek je ook nog een partner uit die niet in de min staat😁
Het kopen van drank kost je sociale punten. Die Chinezen zijn knetter.

En met 5g zal dit prima gaan werken. Een natte droom om het volk onder controle te houden.

Een technocratie dat dus niet meer is dan een totalitair systeem. En dat onder het motto om de burger te beschermen 😁

Je moet toch echt van de pot gerukt zijn als westerling geboren onder een sociaal democratie om dit geweldig te vinden. En ik ben totaal geen complot denker maar ik vrees dat wij dit soort idioterie uiteindelijk ook gaan toepassen. Ik hoop het niet meer mee te maken. Totale waanzin.
Ik snap precies wat je bedoelt. Maar het is allesbehalve waanzin en complotgerelateerd denken.
De hele menselijke geschiedenis heeft laten zien dat er steeds andere systemen bestaan waarin een samenleving kan bestaan.
Dat daar nu flink gebruik/misbruik van gemaakt gaat worden door middel van technologie en daarbijhorend globalisme is eerder een reële prognose dan een toekomstig waanbeeld.
Zelf gewoon blijven genieten en eigen vrijheid op blijven zoeken in een maatschappij die op allerlei vlakken en sinds mensenheugenis nogal beklemmend en slaafmakend kan aanvoelen.

Zo is de mens ;)
En we zullen er met zijn allen zo in meegaan hoor....of 't goed of slecht is dat is ook maar een soort van mening.
pi_192327141
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 21:01 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt. Maar het is allesbehalve waanzin en complotgerelateerd denken.
De hele menselijke geschiedenis heeft laten zien dat er steeds andere systemen bestaan waarin een samenleving kan bestaan.
Dat daar nu flink gebruik/misbruik van gemaakt gaat worden door middel van technologie en daarbijhorend globalisme is eerder een reële prognose dan een toekomstig waanbeeld.
Zelf gewoon blijven genieten en eigen vrijheid op blijven zoeken in een maatschappij die op allerlei vlakken en sinds mensenheugenis nogal beklemmend en slaafmakend kan aanvoelen.

Zo is de mens ;)
En we zullen er met zijn allen zo in meegaan hoor....of 't goed of slecht is dat is ook maar een soort van mening.
Ik zie het ook niet als een complot, maar een gevolg van globalisatie en technologie. Het onstaat onbewust. Ik ben van een totaal andere generatie en ik zie dit gewoon als een achteruitgang.

Juist door angst word de vraag om hulp vanuit een overheid steeds groter. Nu is het alleen de vraag hoe ver een overheid wil gaan. Maar ik ben van mening dat daar over nagedacht dient te worden. Het lijkt mij gewoon een slecht idee als overheden je leven totaal controleten en sturen en je geen kritische vragen meer kunt stellen.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:13:40 #7
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192344273
Mijn oom heeft Corona hoor ik net van mijn nichtje. Ligt in het Erasmus met zware ademhalingsproblemen en hoge koorts.
A child is born with no state of mind.
pi_192344544
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:13 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn oom heeft Corona hoor ik net van mijn nichtje. Ligt in het Erasmus met zware ademhalingsproblemen en hoge koorts.
Veel sterkte, en beterschap voor hem!
pi_192344638
This film was removed from youtube and then replaced with a much shorter version.
It may seem quite long (45mins) but it's well worth the watch. The English translations aren't the best but it gives (in my opinion) a better understanding and more reliable information of what is really going on.

Billy Six - Corona cases out of sight in Berlin(Wo sind die Corona-Patienten)?
https://d.tube/#!/v/zellblock/fpr8h6ev3ne

Die vent Dr.Belsky vanaf 10:48.
'If I was returning back from holiday I would think that I was walking in bad movie or something'
'It's playing with numbers and emotions'
'If you create negative stress, more people will be sick. Artificially.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192344739
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 17:03 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wow heftig hoor, dat raakt wel...
Echt iedereen in de zorg _O_
Hoezo heftig? Alles ziet er netjes, rustig en mooie schoon uit. It looks like quite a regular day in the ICU.
Ziekenhuizen druk zijn de hele jaar rond of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 29 maart 2020 @ 21:40:15 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192344905
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

It looks like quite a regular day in the ICU.
En hoe denk je dat nou weer te kunnen beoordelen? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192344911
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 18:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, dat zeggen ze ook al eeuwen. Als dat stuk van Tingo klopt ontken je daarmee COVID-19, en zouden ze ook niet teruggaan naar een normale samenleving.

1984 kwam uit in 1949 overigens.
Die stuk niet van mij is.It's just a post which I think raises some good points.
Waarom denk je dat de stuk (van 'undoctored' bij clues forum) ontkent de COVID-19 gedoe?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:42:15 #13
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192344945
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoezo heftig? Alles ziet er netjes, rustig en mooie schoon uit. It looks like quite a regular day in the ICU.
Ziekenhuizen druk zijn de hele jaar rond of niet?
Heb je de video wel gezien? Die mensen werken hard voor onze gezondheid? En wat wil je nu precies zeggen?
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:44:15 #14
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192344976
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Veel sterkte, en beterschap voor hem!
Dank je.
A child is born with no state of mind.
pi_192344997
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe denk je dat nou weer te kunnen beoordelen? :?
None of your fckin business. I'm not getting into any shitty personal arguments with you. Fijn avond verder.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:47:56 #16
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345030
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:27 schreef Tingo het volgende:
This film was removed from youtube and then replaced with a much shorter version.
It may seem quite long (45mins) but it's well worth the watch. The English translations aren't the best but it gives (in my opinion) a better understanding and more reliable information of what is really going on.

Billy Six - Corona cases out of sight in Berlin(Wo sind die Corona-Patienten)?
https://d.tube/#!/v/zellblock/fpr8h6ev3ne

Die vent Dr.Belsky vanaf 10:48.
'If I was returning back from holiday I would think that I was walking in bad movie or something'
'It's playing with numbers and emotions'
'If you create negative stress, more people will be sick. Artificially.'
Wat een ontzettende bullcrap. Zomaar beweren dat al die zieke mensen gefaked zijn. Man hou toch op.
A child is born with no state of mind.
pi_192345075
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:42 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heb je de video wel gezien? Die mensen werken hard voor onze gezondheid? En wat wil je nu precies zeggen?
Twee keer.
Ja, mensen in de zorg werken heel erg hard voor onze gezondheid, daar heb ik geen twijfel over.
Ik heb al duidelijk gezegd dat ik vind de hele coronavirus gedoe vreselijk overdreven en dat er veel met de cijfers/aantallen/stats geschommeld is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:52:05 #18
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345097
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Twee keer.
Ja, mensen in de zorg werken heel erg hard voor onze gezondheid, daar heb ik geen twijfel over.
Ik heb al duidelijk gezegd dat ik vind de hele coronavirus gedoe vreselijk overdreven en dat er veel met de cijfers/aantallen/stats geschommeld is.
Ik dacht even dat je het compleet ontkende.
A child is born with no state of mind.
pi_192345123
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:52 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je het compleet ontkende.
Sommige hier willen dat heel graag van me horen. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192345147
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die stuk niet van mij is.It's just a post which I think raises some good points.
Waarom denk je dat de stuk (van 'undoctored' bij clues forum) ontkent de COVID-19 gedoe?
Nou, als het een experiment is insinueer je dus dat de getallen niet kloppen. Je zegt ook dat de ICU er niet zo druk uit ziet enzo.

De getallen worden verkeerd geïnterpreteerd, dat ben ik met je eens. Er wordt bijv. een sterftepercentage gebruikt wat niet klopt, omdat het op basis van bevestigde gevallen is en niet op een schatting zoals die van de griep. In Nederland zijn er dit jaar nog steeds véél minder doden door Corona, als vorig jaar door griep, maar de doden die zijn gevallen zijn wel echt.

Ook zijn er in China waarschijnlijk véél meer doden gevallen dan ze toegeven, want er zitten ineens véél minder mensen op social media uit die hoek.
  zondag 29 maart 2020 @ 21:59:33 #21
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192345238
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

None of your fckin business. I'm not getting into any shitty personal arguments with you. Fijn avond verder.
Hou dan gewoon je mond over dingen waar je niets van af weet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192345302
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

None of your fckin business. I'm not getting into any shitty personal arguments with you. Fijn avond verder.
Hij stelt gewoon een vraag op een bericht wat jij hier de wereld ingooit en dan reageer je met "none of your fucking business"
Nou, houd dan inderdaad je mond dicht en doe vooral geen uitspraken meer waarover men vraagt om die te verantwoorden als je vervolgens op deze manier reageert.
pi_192345334
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hou dan gewoon je mond over dingen waar je niets van af weet.
You know nothing of my experiences so you can't make any judgement of how much I know.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 29 maart 2020 @ 22:05:37 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192345351
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

You know nothing of my experiences so you can't make any judgement of how much I know.
Bij deze dan, je praat onzin.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192345362
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:27 schreef Tingo het volgende:
This film was removed from youtube and then replaced with a much shorter version.
It may seem quite long (45mins) but it's well worth the watch. The English translations aren't the best but it gives (in my opinion) a better understanding and more reliable information of what is really going on.

Billy Six - Corona cases out of sight in Berlin(Wo sind die Corona-Patienten)?
https://d.tube/#!/v/zellblock/fpr8h6ev3ne

Die vent Dr.Belsky vanaf 10:48.
'If I was returning back from holiday I would think that I was walking in bad movie or something'
'It's playing with numbers and emotions'
'If you create negative stress, more people will be sick. Artificially.'
thx voor de vid Tingo
pi_192345423
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

You know nothing of my experiences so you can't make any judgement of how much I know.
Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:09:51 #27
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345431
Ontopic blijven aub.
A child is born with no state of mind.
pi_192345450
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.
Dat is tegen een muur praten. Ik heb het vaak geprobeerd. Laten we eens zien of hij op mijn bericht hierboven een zinnig antwoord heeft zonder scheldkannonade. :)
pi_192345474
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hij stelt gewoon een vraag op een bericht wat jij hier de wereld ingooit en dan reageer je met "none of your fucking business"
Nou, houd dan inderdaad je mond dicht en doe vooral geen uitspraken meer waarover men vraagt om die te verantwoorden als je vervolgens op deze manier reageert.
I've been dealing with the silly fuckhead person in question for years.It was a personal question.
We're free to choose who we communicate with.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 29 maart 2020 @ 22:13:39 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192345508
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

I've been dealing with the silly fuckhead person in question for years.It was a personal question.
We're free to choose who we communicate with.
Nee dat was het niet. Jij doet een claim waarvan ik zeker weet dat die niet klopt. Dan kan je verwachten dat iemand (en ik ben niet de enige) vraagt om deze claim hard te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192345523
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:06 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

thx voor de vid Tingo
Graag gedaan Mr.Basterd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192345582
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:09 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je kunt je beweringen ook concreet proberen te maken.
Wat wil je nou horen? Tingos ICU life and death experiences? Hou op zeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:21:56 #33
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345645
Overtuigend vind ik het niet.
A child is born with no state of mind.
  zondag 29 maart 2020 @ 22:22:21 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192345653
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:06 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

thx voor de vid Tingo
Op die video wordt niet ingegaan natuurlijk. Ik las dit stukje ook nog vandaag

CORONAHYSTERIE: MENSEN SNELLER KWAAD – WIE ZIJN DAADWERKELIJKE CORONAGEVALLEN?

Er worden goede punten aangehaald imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 maart 2020 @ 22:24:00 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192345686
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
Overtuigend vind ik het niet.
Laat ik het zo zeggen. Ik ben een paar weken geleden nog bij de IC afdeling geweest, voor de grote hoeveelheden corona patienten binnen kwamen. Ik ken mensen die daar en op andere afdelingen werken, en hoor de verhalen hoe hard het nu stressen is voor die mensen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:26:03 #36
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345729
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. Ik ben een paar weken geleden nog bij de IC afdeling geweest, voor de grote hoeveelheden corona patienten binnen kwamen. Ik ken mensen die daar en op andere afdelingen werken, en hoor de verhalen hoe hard het nu stressen is voor die mensen.
Daar ben ik van overtuigd. Echt hulde.
A child is born with no state of mind.
pi_192345740
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat was het niet. Jij doet een claim waarvan ik zeker weet dat die niet klopt. Dan kan je verwachten dat iemand (en ik ben niet de enige) vraagt om deze claim hard te maken.
En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:30:15 #38
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192345820
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?
Denk je nu echt dat al die zorgverleners, ziekenhuizen en betrokkenen hierover liegen? In NL en wereldwijd?
A child is born with no state of mind.
pi_192345836
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Op die video wordt niet ingegaan natuurlijk.
Dat valt mij ook op ja. De mensen vertrouwen te veel op de autoriteiten natuurlijk.
Hans Teeuwen zei het al eerder: Die leute haben Angst
quote:
Ik las dit stukje ook nog vandaag
CORONAHYSTERIE: MENSEN SNELLER KWAAD – WIE ZIJN DAADWERKELIJKE CORONAGEVALLEN?

Er worden goede punten aangehaald imo.
Thx, straks even lezen. Ben even druk
  zondag 29 maart 2020 @ 22:34:11 #40
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192345899
Als het allemaal zo hard gaat met die corona dan ben ik benieuwd of in NL ook mensen spontaan dood vallen op straat zoals we zagen in China en nu ook in Italië. Ik wens het niemand toe natuurlijk voordat dit naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik maak me iig totaal niet druk om dat virus, geen kapje voor mij en ga ook niet mijn boodschappen afspoelen of bang worden voor andere mensen. Ik heb het ook weer gehad hier, ben ook even druk ;)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192345962
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:30 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat al die zorgverleners, ziekenhuizen en betrokkenen hierover liegen? In NL en wereldwijd?
Nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:41:09 #42
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192346067
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het allemaal zo hard gaat met die corona dan ben ik benieuwd of in NL ook mensen spontaan dood vallen op straat zoals we zagen in China en nu ook in Italië. Ik wens het niemand toe natuurlijk voordat dit naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik maak me iig totaal niet druk om dat virus, geen kapje voor mij en ga ook niet mijn boodschappen afspoelen of bang worden voor andere mensen. Ik heb het ook weer gehad hier, ben ook even druk ;)
Spontaan vallen op straat. Heb ik weer wat gemist :{ bron?
A child is born with no state of mind.
  zondag 29 maart 2020 @ 22:55:57 #43
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192346330
In het begin zagen we beelden uit China dat mensen omvielen op straat, ga daar nu niet meer naar zoeken. Las ook ergens dat dit ook nu het geval is in Italië, dacht dat the Sun ermee kwam.
Bij deze

Voor nu toedeloe :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 22:59:28 #44
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192346420
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef controlaltdelete het volgende:
In het begin zagen we beelden uit China dat mensen omvielen op straat, ga daar nu niet meer naar zoeken. Las ook ergens dat dit ook nu het geval is in Italië, dacht dat the Sun ermee kwam.
Bij deze

Voor nu toedeloe :W
Ga ik even lezen.
A child is born with no state of mind.
  zondag 29 maart 2020 @ 23:17:18 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192346708
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Als het allemaal zo hard gaat met die corona dan ben ik benieuwd of in NL ook mensen spontaan dood vallen op straat zoals we zagen in China en nu ook in Italië. Ik wens het niemand toe natuurlijk voordat dit naar mijn hoofd wordt geslingerd. Ik maak me iig totaal niet druk om dat virus, geen kapje voor mij en ga ook niet mijn boodschappen afspoelen of bang worden voor andere mensen. Ik heb het ook weer gehad hier, ben ook even druk ;)
In andere landen waren er geen bedden meer, en ja ook hier vallen mensen wel een spontaan dood neer, oud buurman van me toen hij in de tuin aan werken was, en een kennis van me van de dart vereniging die gewoon op straat in elkaar klapte.(jonge knaap nog geen 35)
Ik heb ooit iemand eerste hulp verleend toen die een hartaanval (gok ik ben geen arts) toen hij zijn auto aan het wassen was, en ik per toeval langs fietste, de man overleed veel later in het ziekenhuis.

Het probleem met dit virus is dat het soms heel hard kan gaan, al moet ik zeggen ik geloof nog steeds niet in de vele berichten uit de eerste delen van het topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 29 maart 2020 @ 23:19:03 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192347308
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij maakt nu maar 'n claim dat jij iets zeker weten. Waarom zouden we jouw claim als waar aannemen?
Om de reden dat hij er is geweest?

Ik ken ook een arts die in Amsterdam werken en het is echt een stuk drukker op de ICU. Dat verzint ze echt niet hoor.
pi_192347315
quote:
Alle #truthers zeggen alweer dat dat een toneelstukje was. :P
  maandag 30 maart 2020 @ 00:13:36 #49
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192347359
Is dit dan de eerste stap richting de 500 miljoen mensen van de Georgia Guidestones?

Vaccinaties zijn allang toegediend aan de verkozenen, en het virus is zo ontwikkeld dat het net als in Plague Inc een kwestie van tijd is tot de rest dood is. En anders ga je wel dood aan de gevolgen van het instorten van de samenleving.

En dan kunnen de laagsten van die 500 miljoen wel een hoop lijken op gaan ruimen...dit is toch het doemdenk hoekje?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 00:20:27 #50
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192347406
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 00:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Alle #truthers zeggen alweer dat dat een toneelstukje was. :P
Dat was toch gwn oververmoeidheid,..
A child is born with no state of mind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')