reden voor ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik word bedreigd door mijn collega's
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:02 schreef crv het volgende:
lastig te zien, maar hij kwam recht over......Rust wreed verstoord in het vredige dorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hemquote:
zeg maar gerust doods dorp, zeker nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rust wreed verstoord in het vredige dorp
zolang ze niet minderjarig was.....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hem![]()
Maar ik laat mij niet zo makkelijk intimideren door een groepje halve tamme
Klinkt wel als een hoog tokkie gehaltequote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hem![]()
Heftige acties voor een 68 jarigequote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
quote:
Ik heb een pensioengat omdat ik ruim 14 jaar in het buitenland heb gewoond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:09 schreef Koen66 het volgende:
Moet jij niet bijna met pensioen @:vuurbrood
die mogen de grens niet meer overquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:13 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Daar hebben we onze Bulgaarse stukadoors voor
tip: iedereen die thuis zit op de fiets naar limburg en gaan stekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme die dingen verrotten straks in de grond omdat de Polen niet komen, eeuwig zonde!
Iedereen heeft een prijsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
alsof ik mij ooit zou ' laten palen' door een 60 plusser
Ik zie het ooit wel gebeuren. Nog krap 20 jaar geduld hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef bitterbal het volgende:
![]()
alsof ik mij ooit zou ' laten palen' door een 60 plusser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |