Skip ik de korianderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh die heb je onthouden![]()
Gaat wel koriander overheen
maar biefstukje, komkommer, sugar snaps, rode ui en spaanse peper
dressing el ketjap, el vissaus, el limoen, teentje knoflook
Lean and mean
klinkt wel goed met een Bavette.. saignant gebakkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Skip ik de koriander
En hoe bak je dat dan? Is toch niet rauw?
Klonk lekker en ben gek op biefstuk dus daarom onthouden
biefstuk bak ik even, sugarsnaps even koken de rest rauwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Skip ik de koriander
En hoe bak je dat dan? Is toch niet rauw?
Klonk lekker en ben gek op biefstuk dus daarom onthouden
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Beiden nooit geweest volgens mij houden ze nog wel regelmatig zo'n reunion party![]()
Tahiti op de Scheveningse boulevard was ook zo'n topclub vol lekkere Haagse tokkie chicks wat een tijd was dat![]()
De eerste Rave the City parties begin jaren 90 in de Statenhal en Houtrust
Ik gebruik bier voornamelijk om mijn handen mee te desinfecteren als ik weer eens buiten ben geweestquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
biefstuk bak ik even, sugarsnaps even koken de rest rauw
heldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo braaf als ik dit weet ,o lees
Pa van vriendin van me is 70 en pikt nog steeds sletjes van inmiddels jaar of 50 op in de Westwood![]()
![]()
Dat is pas een echte playboyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo braaf als ik dit weet ,o lees
Pa van vriendin van me is 70 en pikt nog steeds sletjes van inmiddels jaar of 50 op in de Westwood![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
lekker hoor
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
![]()
Baggerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
lekker hoor
https://www.facebook.com/(...)&ref=watch_permalink
![]()
Aiiiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:48 schreef crv het volgende:
ze zijn wel ff bezig blijkbaar. vast iemand zichzelf gesnoeid ipv de heg
oh dat heb ik ook wel van andere muziek hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik soms wel. ook intens gevoel van geluk
Winter is comingquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:53 schreef Koen66 het volgende:
Het is koud in de tuin ondanks de zon
Gisteren was het een stuk beter
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Winter is coming![]()
Tot 1 juni geen enkele vorm van seksueel contact luid het advies van het RIVM
choppie is net weg richting Altkirch vermoed ik. ben benieuwd wanneer de tam tam langskomt.quote:
morgen sneeuw verwacht....quote:
Hoe is de lockdown sfeer in huize crv?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
choppie is net weg richting Altkirch vermoed ik. ben benieuwd wanneer de tam tam langskomt.
en een handshake mag ook al nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Winter is coming![]()
Tot 1 juni geen enkele vorm van seksueel contact luid het advies van het RIVM
de sfeer is er niet anders om ssddquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is de lockdown sfeer in huize crv?
en hoe is het bij jouw. vechten jullie mekaar de tent al uit?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is de lockdown sfeer in huize crv?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah nog geen depressieve moordneigingen dus
Vooralsnog gaat het allemaal aardig ondanks thuiswerk ondergetekende en situatie reiswezen en scholenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:58 schreef crv het volgende:
[..]
en hoe is het bij jouw. vechten jullie mekaar de tent al uit?
ik was dat thuiswerken al gewend, ik baal enkel omdat ik had gehoopt vanaf 1-april weer part-time naar de zaak te kunnen en mijn collega's weer eens te zienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het allemaal aardig ondanks thuiswerk ondergetekende en situatie reiswezen en scholen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik word bedreigd door mijn collega'squote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik was dat thuiswerken al gewend, ik baal enkel omdat ik had gehoopt vanaf 1-april weer part-time naar de zaak te kunnen en mijn collega's weer eens te zien
reden voor ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik word bedreigd door mijn collega's
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:02 schreef crv het volgende:
lastig te zien, maar hij kwam recht over......Rust wreed verstoord in het vredige dorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hemquote:
zeg maar gerust doods dorp, zeker nuquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rust wreed verstoord in het vredige dorp
zolang ze niet minderjarig was.....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hem![]()
Maar ik laat mij niet zo makkelijk intimideren door een groepje halve tamme
Klinkt wel als een hoog tokkie gehaltequote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van een van mijn collega's gepaald nu trekt de rest van de afdeling partij voor hem![]()
Heftige acties voor een 68 jarigequote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |