ohquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat Nick beschrijft wat er in zijn hotel rondloopt bal
sorry. verkeerd gelezen :pquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:48 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Het was geen vraag, slechts een opmerking.
quote:Er zijn de afgelopen 24 uur in Italië 889 mensen overleden aan een besmetting met het coronavirus. Dat is het een na hoogste aantal doden op één dag sinds het uitbreken van de epidemie op 21 februari. Er zijn in het land nu 10.023 mensen omgekomen door het coronavirus, waarmee Italië wereldwijd het land met het hoogste aantal doden is.
Vrijdag werd in het Italië het hoogste aantal doden op één dag geregistreerd: 919. Er zijn het afgelopen etmaal bijna 6000 bevestigde gevallen bijgekomen: het aantal besmettingen is gestegen van 86.498 tot 92.472.
Wandel je dan veel ofzo? En wat eet je? Is toch geen reet open nu?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:54 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Gewoon toerist uithangen tm morgen. R'dam centrum.
Ja ik eet goed hoor. Maak je geen zorgen. Zit in Witte de Withkwartier.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Wandel je dan veel ofzo? En wat eet je? Is toch geen reet open nu?![]()
Rotterdam centrum nu lijkt me eigenlijk best mooi, in mooie oude buurten rondwandelen, afgewisseld met de nieuwe stukken
Nu wachten op het RIVM die de cijfers weer gaat downplayenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat de russen chinezen veel voor ze kunnen doen. als het straks in italie afneemt moeten we maar zien met de uk en usa![]()
spanje
opzich geloof ik wel dat die strategie kan werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nu wachten op het RIVM die de cijfers weer gaat downplayen![]()
Groepsimmuniteit ik denk dat Jaapie te vaak naar Expeditie Robinson heeft gekeken
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:00 schreef Fogel het volgende:
Was vanmiddag in de supermarkt. Maar liefst 3 anderen in de winkel, op een zaterdagmiddag. Heerlijk
En nog beter dat ik daarna een SMS van de winkel kreeg, ze hebben daar een "loterij" voor iedereen die fruit/groente/vis koopt naast al het andere... ik kreeg het hele bedrag van die aankoop terugToch zo'n 230 euro dat. (is een vrij normaal bedrag voor een kleine week aan eten hier)
Ja als je bereid bent +1000 doden per dag bij te schrijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opzich geloof ik wel dat die strategie kan werken
hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:01 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja als je bereid bent +1000 doden per dag bij te schrijven
Ja! Zowel de rust als het winnenquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:00 schreef Fogel het volgende:
Was vanmiddag in de supermarkt. Maar liefst 3 anderen in de winkel, op een zaterdagmiddag. Heerlijk
En nog beter dat ik daarna een SMS van de winkel kreeg, ze hebben daar een "loterij" voor iedereen die fruit/groente/vis koopt naast al het andere... ik kreeg het hele bedrag van die aankoop terugToch zo'n 230 euro dat. (is een vrij normaal bedrag voor een kleine week aan eten hier)
Onze zorgstelsel kan dit niet aan daar kwam Jaapie de volgende dag ook ineens achterquote:
hoezo zouden het er 1000 worden?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Onze zorgstelsel kan dit niet aan daar kwam Jaapie de volgende dag ook ineens achter
Met zijn 1000 ic bedden op 17 miljoen inwoners![]()
En nu alles blamen op Roche![]()
3 maanden extra voorbereidingstijd gehad en je hebt geen moer gedaan die man heeft bloed aan zijn handen
Hehe, ja, ze trekken 4 willekeurige kassabonnen (waar dus groen/fruit/vis op sttaat) per week.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker!Scheelt wel dat er bijna niemand komt: meer kans om te winnen
ja totdat het je eigen familieleden zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:04 schreef Nick1975 het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat we geen opties hebben. Trouwens, de wereld is overbevolkt. De helft eraf is zo slecht niet. Cru, maar zo zie ik het.
Dat is wel lekker winnen dan als je zo'n flinke bon hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ja, ze trekken 4 willekeurige kassabonnen (waar dus groen/fruit/vis op sttaat) per week.
Die kan ik toch niet luchten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat het je eigen familieleden zijn
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademingquote:
ja totaal. je zegt duizend per dag toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademing![]()
Gelukkig heeft het leger nog 40 stuks beademingsapparatuur beschikbaar gesteld van de 80 die Bruins had beloofd![]()
Of je nog oude vuurwerkbrillen en stofkapjes in de schuur hebt liggen voor medisch personeel
Ga slapen of neem een rooie vodka red bullquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totaal. je zegt duizend per dag toch?
of lees ik het weer verkeerd? Ben moe :p
Gave buurt!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja ik eet goed hoor. Maak je geen zorgen. Zit in Witte de Withkwartier.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga slapen of neem een rooie vodka red bull
Dit, wat moet je anders ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opzich geloof ik wel dat die strategie kan werken
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:00 schreef Fogel het volgende:
dus dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, wat moet je anders ook eigenlijk.
Die man beslist niet, dat doet de regeringquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Onze zorgstelsel kan dit niet aan daar kwam Jaapie de volgende dag ook ineens achter
Met zijn 1000 ic bedden op 17 miljoen inwoners![]()
En nu alles blamen op Roche![]()
3 maanden extra voorbereidingstijd gehad en je hebt geen moer gedaan die man heeft bloed aan zijn handen
Grote Flugel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga slapen of neem een rooie vodka red bull
@UitStraling en @LTVDK doen wel een moord voor je hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohVerkeerd gelezen. vond het al zon rare vraag
Bitterbal is hier degene van het moorden hoor ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:uitstraling en @:ltvdk doen wel een moord voor je hoor.
Marktwerking in de zorg hequote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademing![]()
Gelukkig heeft het leger nog 40 stuks beademingsapparatuur beschikbaar gesteld van de 80 die Bruins had beloofd![]()
Of je nog oude vuurwerkbrillen en stofkapjes in de schuur hebt liggen voor medisch personeel
jeps. lang geleden welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Uncle Ben's?
Ik wist niet dat ze die zooi nog verkochten![]()
'hitball for hire'quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal is hier degene van het moorden hoor ...
1977 The coolest year in hellquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef Nick1975 het volgende:
Rustag. Ik ga even een docu opzoeken. Nog geen idee wat voor één.
www.coronabinneneenuurgeleverd.nl ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
het liefste zou ik al mijn buren doodvermoorden
Waar woon je nog steeds Spoorwijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
het liefste zou ik al mijn buren doodvermoorden
Gewoon de pliesie bellen en zeggen dat ze een coronaparty hebben.quote:
Ligt aan je definitie van klaar. En over welk bier je het hebt.quote:
En ik zag ook een prostituee met coke naar binnen gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de pliesie bellen en zeggen dat ze een coronaparty hebben.
Social talk was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van klaar. En over welk bier je het hebt.
nee rivierenbuurtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waar woon je nog steeds Spoorwijk?
Ja godver....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Social talk was het![]()
Ik hou je biervorderingen toch niet bij joh
Wel zin in bier, maar buik zit vol
Top docu veel plezierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef Nick1975 het volgende:
Ja die ga ik kijken. Anderhalf uur dat ding. Doei.
Veel te dement/verstrooid voor ookquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je dat in een kroeg? of in de keuken op een foto van @:Uitstraling?
Ik zou geen foto van US doen hoor, die wordt waarschijnlijk helemaal opgewonden van al die pijltjes in zijn mond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoertjes gaan binnenkort verkassen hoorde ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we gaan heel langzaam verhipsteren
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel te dement/verstrooid voor ook
Wat voor spul heb je nu in vat? Wanneer is het tijd om kerstbiertjes te gaan brouwen?
Ja klopt. heb er wel een dubbelgevoel bij. ben bang dat ze daar helemaal afgezond zitten. Maar geleenstraat en doublet wordt nu ook blijkbaar niet zo goed gecontroleerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hoertjes gaan binnenkort verkassen hoorde ik
Ga je ook desinfecterende handgel maken in samenwerking met Baffariaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.
Kerstbier van een beetje sterkte kan je het best een jaar vantevoren brouwen.
Nope.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga je ook desinfecterende handgel maken in samenwerking met Baffaria
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd isquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meeste hoertjes zijn komen uit Oost Europa in Doubletstraat kan je al nummertje maken voor ¤15quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. heb er wel een dubbelgevoel bij. ben bang dat ze daar helemaal afgezond zitten. Maar geleenstraat en doublet wordt nu ook blijkbaar niet zo goed gecontroleerd.
kan je het een beetje?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd is
Omdat het pas vanaf meer dan 60% alcohol effect heeft, en zo sterk spul kan ik niet maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waarom niet heb je dat niet over het vaderland
nou ja daar wonen geen mensen. das een beetje mijn angst. maar doublet is idd de goedkoopste van nederland. geleenstraat weet ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Meeste hoertjes zijn komen uit Oost Europa in Doubletstraat kan je al nummertje maken voor ¤15![]()
Maar zo ver gaan ze niet verhuizen ergens in de buurt van het Schenkviaduct naast het spoor is de bedoeling.
Ik had ooit pooier moeten worden toen de wet het toeliet![]()
Nu ben ik maar een loverboy zonder ramen
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contactenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat het pas vanaf meer dan 60% alcohol effect heeft, en zo sterk spul kan ik niet maken.
Ahquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd is
ja maar het schip beweegt maar heel langzaam toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan boord wordt ook veel gedart. met als extra hindernis dat 't schip beweegt
Ik laat het aan de pros over.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contacten
Hopelijk heeft Willem meer succes dan ik bij Dräger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
WILLEM
19:32
Een fabrikant van beademingsapparatuur zegt dat koning Willem-Alexander onder de prominenten is die hem de afgelopen dagen hebben gebeld om apparatuur en maskers te bestellen. Hij stelt dat in een gesprek met het Duitse Der Spiegel. Het gaat om het bedrijf Dräger dat volgens topman Stephan Dräger op dit moment wordt platgebeld door functionarissen die apparatuur voor hun land willen kopen. Wat Willem-Alexander precies wilde bestellen is niet duidelijk. De RVD bevestigt dat de koning heeft gebeld maar noemt het bedrijf niet.
Oh cool, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.
Kerstbier van een beetje sterkte kan je het best een jaar vantevoren brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |