Nope.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga je ook desinfecterende handgel maken in samenwerking met Baffaria
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd isquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doe je dat in een kroeg? of in de keuken op een foto van @:Uitstraling?
Meeste hoertjes zijn komen uit Oost Europa in Doubletstraat kan je al nummertje maken voor ¤15quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. heb er wel een dubbelgevoel bij. ben bang dat ze daar helemaal afgezond zitten. Maar geleenstraat en doublet wordt nu ook blijkbaar niet zo goed gecontroleerd.
kan je het een beetje?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd is
Omdat het pas vanaf meer dan 60% alcohol effect heeft, en zo sterk spul kan ik niet maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Waarom niet heb je dat niet over het vaderland
nou ja daar wonen geen mensen. das een beetje mijn angst. maar doublet is idd de goedkoopste van nederland. geleenstraat weet ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Meeste hoertjes zijn komen uit Oost Europa in Doubletstraat kan je al nummertje maken voor ¤15![]()
Maar zo ver gaan ze niet verhuizen ergens in de buurt van het Schenkviaduct naast het spoor is de bedoeling.
Ik had ooit pooier moeten worden toen de wet het toeliet![]()
Nu ben ik maar een loverboy zonder ramen
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contactenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat het pas vanaf meer dan 60% alcohol effect heeft, en zo sterk spul kan ik niet maken.
Ahquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in de berging op een normaal dartbord dat aan de achterdeur bevestigd is
ja maar het schip beweegt maar heel langzaam toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan boord wordt ook veel gedart. met als extra hindernis dat 't schip beweegt
Ik laat het aan de pros over.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Baffaria dat spul wilt gaan leveren aan kleine brouwerijen zo dat ze desinfecterende handgel kunnen gaan maken. Misschien moet je ze ff contacten
Hopelijk heeft Willem meer succes dan ik bij Dräger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
WILLEM
19:32
Een fabrikant van beademingsapparatuur zegt dat koning Willem-Alexander onder de prominenten is die hem de afgelopen dagen hebben gebeld om apparatuur en maskers te bestellen. Hij stelt dat in een gesprek met het Duitse Der Spiegel. Het gaat om het bedrijf Dräger dat volgens topman Stephan Dräger op dit moment wordt platgebeld door functionarissen die apparatuur voor hun land willen kopen. Wat Willem-Alexander precies wilde bestellen is niet duidelijk. De RVD bevestigt dat de koning heeft gebeld maar noemt het bedrijf niet.
Oh cool, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een jaarwisselingbier wat niet te defineren valt als stijl, kan het ook niet nog een keer maken want het brouwprocess was ietwat creatief (lag aan de promille). Verder een wit en een tripel.
Kerstbier van een beetje sterkte kan je het best een jaar vantevoren brouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |