Paardenworst. Kwijlquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:14 schreef Molo het volgende: [..] Vroeger werden paarden die 'op' of oud waren geslacht. Optimaal gebruiken van het dier. Je kunt ze ook een spuitje geven en laten vernietigen of cremeren maar dat lijkt me helemaal zonde En lekker en gezond vlees
![]()
Zo erg gaat het deze keer niet worden, lees ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Miljoenen doden lees ik, dan hebben we er nog een hoop te gaan
Yes!quote:
Zou voor de aarde wel een goed idee zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo erg gaat het deze keer niet worden, lees ik.
Zal er een voor de deur zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
het is dat je besmet bent frantic ander stond ik zo op de stoep:P
frikandelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet of ik ooit paardenvlees heb gegeten?
Heb je daar ook mogelijkheden vanuit je huis informatie te vergaren over wie het gaat, of waar ie landt?quote:
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik kwam er af en toe een hoop vage figuren en hoog penoze gehalte net als in de Crusaderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam je ook weleens in De Schele Indiaan?
Jij eet toch veel k&k producten? Dan vast welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik kwam er af en toe een hoop vage figuren en hoog penoze gehalte net als in de Crusader![]()
Eerlijk gezegd was ik meer van de Marathon![]()
Een mooiboy met een paar ruggen in zijn kontzak
k&k producten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij eet toch veel k&k producten? Dan vast wel
Biefstukje is trouwens ook heerlijk
Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik kwam er af en toe een hoop vage figuren en hoog penoze gehalte net als in de Crusader![]()
Eerlijk gezegd was ik meer van de Marathon![]()
Een mooiboy met een paar ruggen in zijn kontzak
Hoe maak jij die biefstuksalade waar je het weleens over hebt?quote:
Feest van nooit geweest. Alleen die naam al.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijd![]()
Ik ben daar allemaal te braaf en jong voor. Alleen het verdwijnen van De Bierkelder en Het Feest van Sinterklaas vond ik wel jammer
#sentimentelemuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |