Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik kwam er af en toe een hoop vage figuren en hoog penoze gehalte net als in de Crusader![]()
Eerlijk gezegd was ik meer van de Marathon![]()
Een mooiboy met een paar ruggen in zijn kontzak
Hoe maak jij die biefstuksalade waar je het weleens over hebt?quote:
Feest van nooit geweest. Alleen die naam al.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijd![]()
Ik ben daar allemaal te braaf en jong voor. Alleen het verdwijnen van De Bierkelder en Het Feest van Sinterklaas vond ik wel jammer
#sentimentelemuts
Vlakbij ook nogquote:
Klein dorp dus morgen weet iedereen hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je daar ook mogelijkheden vanuit je huis informatie te vergaren over wie het gaat, of waar ie landt?
oh die heb je onthoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe maak jij die biefstuksalade waar je het weleens over hebt?
nee juist niet, geen koolhydratenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
Doe je daar nog iets van noedels of pasta ofzo bij? lijkt me zo 'weinig' zo..
Beiden nooit geweest volgens mij houden ze nog wel regelmatig zo'n reunion partyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Familielid van me was uitsmijter daar, mooie verhalen altijd![]()
Ik ben daar allemaal te braaf en jong voor. Alleen het verdwijnen van De Bierkelder en Het Feest van Sinterklaas vond ik wel jammer
#sentimentelemuts
Daar nooit geweest ikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Feest van nooit geweest. Alleen die naam al.
wel een keer in het elfje dacht ik? Met al die spiegels binnen
Wat doe je keto?quote:
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:26 schreef crv het volgende:
[..]
Klein dorp dus morgen weet iedereen het
Ramptoeristquote:
Ik eet wel koolhydraten hoor maar niet teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat doe je keto?
Met keto ooit eens 23 kilo verloren in 5 maanden tijd alleen heette het toen nog het Atkins dieet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |