abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192404705
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 00:48 schreef Womanly het volgende:
Dikke fittie hier :') De waarheid zal ergens in het midden liggen.
Nah, beide visies bevatten waarheid. Maar ligt niet in het midden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192404734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 06:30 schreef Scrapyard het volgende:

[. Ik snap dat wat je zegt het sociaal wenselijke antwoord is, maar het slaat nergens op.
Pfoe, daar heb ik wel een hekel aan ook. En de ongegeneerde hypocrisie die er ook altijd bij gepaard gaat, bijzonder.

Maarja wie weet heb je geluk en komt er een normaal persoon op je pad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192404999
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:58 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Wel grappig dat ik in jouw ogen niets van haar mag vinden, terwijl ze 40 vlogs met haar halve privéleven open en bloot op internet heeft staan, maar jij wel over mij denkt te kunnen oordelen o.b.v. een paar fok posts :')

Ik heb een paar van die vlogs bekeken en het is wel meer dan een eetstoornis. Aangerand (naar eigen zeggen), misleid, afgeperst, weet ik veel waar deze dame allemaal met open ogen in is gelopen. Dan moet je toch ook wel even goed naar jezelf kijken als je jezelf constant zo in de problemen brengt.
En dan toch over alles vloggen en je hele prive over internet gooien.

Ik zou zeggen... bovenal heel naief.
pi_192405240
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 06:30 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Zij is open over zichzelf, maar dat geeft mij dan ook het recht daar iets van te vinden. Juist omdat ze zo veel van zichzelf deelt, heb ik een vrij gedegen basis om zo'n oordeel op te baseren. Het komt op mij allemaal nogal borderline achtig over.

Daarnaast is het heel menselijk om te oordelen over iets dat je ziet. Het is dan wel heel makkelijk om te suggereren dat je zelf niet oordeelt en roomser bent dan de paus, maar dat is vooral nogal hypocriet :). Je oordeelt zelf overigens ook o.b.v. haar video, maar dan (gematigd) positief i.p.v. negatief. Maar omdat mijn oordeel niet in lijn is met het jouwe, mag ik dan niks ervan vinden.

Het is ook helemaal geen ''Nederlands'' ding. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt of wat nationaliteit / afkomst hier überhaupt mee te make heeft, maar gebeurt overal.

Daarnaast heeft anorexia wel degelijk risico's / mogelijke gevolgen voor de toekomst waar je m.i. als dater rekening mee zou moeten houden. ''De kans op terugval is aanzienlijk. De ziekte wordt chronisch bij ongeveer 1 op de 4 mensen.'' (bron: novarum). Ik snap dat wat je zegt het sociaal wenselijke antwoord is, maar het slaat nergens op.
Ja je kunt van alles negatiefs zeggen over zo’n onbekende vrouw, maar de kans is heel groot dat je zo iemand al niet kunt krijgen (gezien de vrouwen op Tinder die jou wel willen).

Mijn mening blijft: stop met zeiken op vrouwen.
pi_192405256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:21 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja je kunt van alles negatiefs zeggen over zo’n onbekende vrouw, maar de kans is heel groot dat je zo iemand al niet kunt krijgen (gezien de vrouwen op Tinder die jou wel willen).

Mijn mening blijft: stop met zeiken op vrouwen.
Eens met Peppie, als jij zo fel adverteert op "je mag afknappen op wat je wilt"
Is deze reactie doordrenkt van hypocrisie.

Naja goed. Leuk die meningen allemaal, maar totaal niet interessant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 2 april 2020 @ 08:40:57 #256
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192405423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:21 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja je kunt van alles negatiefs zeggen over zo’n onbekende vrouw, maar de kans is heel groot dat je zo iemand al niet kunt krijgen (gezien de vrouwen op Tinder die jou wel willen).

Mijn mening blijft: stop met zeiken op vrouwen.
Nouja zijzelf kan ook niks krijgen.

Ik denk sowieso niet dat veel mannen het lang met zo'n type zouden uithouden.
pi_192405560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:21 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja je kunt van alles negatiefs zeggen over zo’n onbekende vrouw, maar de kans is heel groot dat je zo iemand al niet kunt krijgen (gezien de vrouwen op Tinder die jou wel willen).

Mijn mening blijft: stop met zeiken op vrouwen.
Het maakt me geen drol uit of ze nou een vrouw of man is, ik zeik niet op haar geslacht maar op haar gedrag.

Ze komt op mij over als iemand die op haar 20e is gestopt met ontwikkelen, maar volgens mij is ze 30+. Wat ook niet zo raar is, want als ik op haar vlogs af ga zit ze bijna de hele dag thuis en spreekt ze alleen af en toe af met een vriendin of haar vader in van die treurige hippe koffie tentjes, waar ze dan als een middelbare schoolmeid zit te praten over seks, verliefd zijn en jongens. Ze lijkt nogal in een parallelle en afgeschermde. wereld te leven.

Het is ook best wel treurig dat ze schrijft over haar passieloze huwelijk, terwijl ze een enorme jankvlog op internet heeft staan over dat ze niet kan begrijpen waarom hij de relatie heeft verbroken (al huilend).

Dat is dus precies waar het mis gaat bij dat soort typjes : ze draaien alles om, zodat het probleem niet bij hen ligt.
pi_192405826
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:51 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het maakt me geen drol uit of ze nou een vrouw of man is, ik zeik niet op haar geslacht maar op haar gedrag.

Ze komt op mij over als iemand die op haar 20e is gestopt met ontwikkelen, maar volgens mij is ze 30+. Wat ook niet zo raar is, want als ik op haar vlogs af ga zit ze bijna de hele dag thuis en spreekt ze alleen af en toe af met een vriendin of haar vader in van die treurige hippe koffie tentjes, waar ze dan als een middelbare schoolmeid zit te praten over seks, verliefd zijn en jongens. Ze lijkt nogal in een parallelle en afgeschermde. wereld te leven.

Het is ook best wel treurig dat ze schrijft over haar passieloze huwelijk, terwijl ze een enorme jankvlog op internet heeft staan over dat ze niet kan begrijpen waarom hij de relatie heeft verbroken (al huilend).

Dat is dus precies waar het mis gaat bij dat soort typjes : ze draaien alles om, zodat het probleem niet bij hen ligt.
Jij zal het weten 😂.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 09:25:58 #259
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192406037
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:51 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Het maakt me geen drol uit of ze nou een vrouw of man is, ik zeik niet op haar geslacht maar op haar gedrag.

Ze komt op mij over als iemand die op haar 20e is gestopt met ontwikkelen, maar volgens mij is ze 30+. Wat ook niet zo raar is, want als ik op haar vlogs af ga zit ze bijna de hele dag thuis en spreekt ze alleen af en toe af met een vriendin of haar vader in van die treurige hippe koffie tentjes, waar ze dan als een middelbare schoolmeid zit te praten over seks, verliefd zijn en jongens. Ze lijkt nogal in een parallelle en afgeschermde. wereld te leven.

Het is ook best wel treurig dat ze schrijft over haar passieloze huwelijk, terwijl ze een enorme jankvlog op internet heeft staan over dat ze niet kan begrijpen waarom hij de relatie heeft verbroken (al huilend).

Dat is dus precies waar het mis gaat bij dat soort typjes : ze draaien alles om, zodat het probleem niet bij hen ligt.
Deze hele post is doordrenkt van negatieve oordelen. Ik zou die energie vooral in mezelf steken als ik jou was, want je zit qua houding dichter bij haar dan je zelf door lijkt te hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192406407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deze hele post is doordrenkt van negatieve oordelen. Ik zou die energie vooral in mezelf steken als ik jou was, want je zit qua houding dichter bij haar dan je zelf door lijkt te hebben.
Dit is ook iets van deze tijd trouwens; je mag alleen positief zijn over vrouwen. Deze dame heeft gewoon een paar steekjes los zitten en dat mag weleens gezegd worden.

Snap sowieso niet waarom je alleen maar negatief mag zijn over mannen maar nooit over vrouwen.
Een man krijgt al snel de stempel ''incel'' of ''gefrustreerd'' maar een vrouw is ''iemand met hoge eisen hihi''.

Komt op hetzelfde neer. Enige verschil is dat een vrouw ALTIJD seks kan krijgen, dat noemen we dan ook wel #pussyprivilege.
pi_192406453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit is ook iets van deze tijd trouwens; je mag alleen positief zijn over vrouwen. Deze dame heeft gewoon een paar steekjes los zitten en dat mag weleens gezegd worden.

Snap sowieso niet waarom je alleen maar negatief mag zijn over mannen maar nooit over vrouwen.
Een man krijgt al snel de stempel ''incel'' of ''gefrustreerd'' maar een vrouw is ''iemand met hoge eisen hihi''.

Komt op hetzelfde neer. Enige verschil is dat een vrouw ALTIJD seks kan krijgen, dat noemen we dan ook wel #pussyprivilege.
Wat een zuurheid joh.
pi_192406485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deze hele post is doordrenkt van negatieve oordelen. Ik zou die energie vooral in mezelf steken als ik jou was, want je zit qua houding dichter bij haar dan je zelf door lijkt te hebben.
Ik denk dat iedereen wel negatieve oordelen heeft toch? Ik zie jou vaak weer overdreven kritisch op mannen reageren.

Over deze vrouw kun je gerust zeggen dat ze heel veel issues heeft en zich arrogant gedraagt. Probeer eens te tellen hoe vaak je zelf kritisch bent op een bepaald geslacht. Merk namelijk wel dat kritiek op vrouwen op dit forum altijd op wat meer weerstand stuit dan andersom.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 09:56:24 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192406496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:51 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit is ook iets van deze tijd trouwens; je mag alleen positief zijn over vrouwen. Deze dame heeft gewoon een paar steekjes los zitten en dat mag weleens gezegd worden.

Snap sowieso niet waarom je alleen maar negatief mag zijn over mannen maar nooit over vrouwen.
Een man krijgt al snel de stempel ''incel'' of ''gefrustreerd'' maar een vrouw is ''iemand met hoge eisen hihi''.

Komt op hetzelfde neer. Enige verschil is dat een vrouw ALTIJD seks kan krijgen, dat noemen we dan ook wel #pussyprivilege.
Nee hoor, het punt is niet dat ie negatief is over vrouwen. Ik bedoel, natuurlijk mag je negatief zijn over vrouwen, net als dat je dat mag zijn over mannen. Maar als je je eigen shit niet op orde hebt op bepaalde gebieden is het wat vreemd om andere mensen de maat te nemen over diezelfde gebieden.

Nee, mensen die 'hoge eisen' stellen, of dat nou een man of een vrouw is, die doen dat meestal vanuit een theoretisch kader. Dan is het makkelijk om te roepen ik wil zus of zo. Ik krijg daar altijd het gevoel bij (en dat is niet meer dan een gevoel, 0 bewijs daarvoor) dat dat wel lekker makkelijk is.

Immers, hoe meer eisen je stelt, hoe minder mensen daar aan voldoen, hoe minder je je nek hoeft uit te steken/dingen te proberen, hoe minder blauwtjes je loopt, des te minder je je afgewezen voelt. Als iemand een verkeerde beweging maakt kun je dat in theorie al gebruiken om te stellen dat iemand niet aan je eisen voldoet en klaar. Hoef je nooit uit je comfortzone te treden.

Dat is ook waarom Tinder zo makkelijk is. Als er ook maar iéts niet naar wens is, klik, weg, en volgende.

[ Bericht 2% gewijzigd door CoolGuy op 02-04-2020 10:06:59 ]
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 09:56:27 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192406497
Ik snap vooral niet hoe de post van Coolguy (mbt post doordrenkt van negatieve oordelen), omgeturnt kan worden door Huck_ naar een vrouw/man discussie :')

Soms worden er zulke rare verbanden gelegd hier :X
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 09:59:18 #265
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192406549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:55 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel negatieve oordelen heeft toch? Ik zie jou vaak weer overdreven kritisch op mannen reageren.

Over deze vrouw kun je gerust zeggen dat ze heel veel issues heeft en zich arrogant gedraagt. Probeer eens te tellen hoe vaak je zelf kritisch bent op een bepaald geslacht. Merk namelijk wel dat kritiek op vrouwen op dit forum altijd op wat meer weerstand stuit dan andersom.
Ik reageer op iedereen kritisch als ik dingen zie waar ik vraagtekens bij zet. Ik neem over het algemeen geen blad voor de mond nee, of het nou man of vrouw betreft. Nogmaals, mijn punt was niet dat die vrouw wel of niet issues heeft, die zal vast 1001 issues hebben, maar dat vind ik niet boeiend, want die vrouw reageert hier niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192406680
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef CoolGuy het volgende:

Nogmaals, mijn punt was niet dat die vrouw wel of niet issues heeft, die zal vast 1001 issues hebben, maar dat vind ik niet boeiend, want die vrouw reageert hier niet.
BN-ers (zij is een tamelijk bekend persoon) wordt toch zo vaak de maat genomen hier? Wat maakt dat nou uit?

Ik vind het juist niet heel sterk om te zeggen "ja maar jij hebt zelf issues dus nu mag je hier absoluut niets meer over zeggen" terwijl jij ook wel weet dat de issues die Scrapyard heeft totaal niet vergelijkbaar zijn met deze dame.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 10:12:41 #267
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192406719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

BN-ers (zij is een tamelijk bekend persoon) wordt toch zo vaak de maat genomen hier? Wat maakt dat nou uit?

Ik vind het juist niet heel sterk om te zeggen "ja maar jij hebt zelf issues dus nu mag je hier absoluut niets meer over zeggen" terwijl jij ook wel weet dat de issues die Scrapyard heeft totaal niet vergelijkbaar zijn met deze dame.
Nou, dat is mijn mening. Dat jij vindt dat dat niets uit maakt is leuk, maar dat verandert mijn mening niet.

Ik zie anders nogal wat overeenkomsten, maar uiteindelijk gaat het om Tinder natuurlijk, en dan blijf ik erbij dat Tinder het wel makkelijker maakt om mensen aan de kant te schuiven, want dat is altijd makkelijker als er niet echt face to face contact is, maar je schuift dan ook mensen aan de kant die je misschien liever niet aan de kant had geschoven, maar dat weet je niet.

Ik zie prima de voordelen van Tinder, maar ik vind dat die app ook wel behoorlijk wat nadelen heeft, afhankelijk van wat je wil bereiken en je eigen mindset.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 10:33:18 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407052
Ik denk dat Tinder (en daardoor de vele dates die mensen hebben) wel ervoor zorgt dat men makkelijker denkt 'ik kijk nog even verder' of het hele dateproces wel leuk vindt en daardoor minder snel geneigd is er meer tijd in te steken. En evt hierdoor ook vaak wat misloopt wat heel leuk had kunnen zijn.

Maar ook dan ben ik van mening, ongeacht hoe je zelf bent eruit ziet of whatever, je nog altijd wel wensen/eisen mag stellen aan wie je wilt daten.
Je beperkt het vooral enorm voor jezelf.

Wat de ene "ik wil aangetrokken tot diegene voelen" als eis heeft. Wat iedereen snapt en wilt en ook nastreeft volgens mij.
Noemt de ander 'hij/zij moet niet dik zijn, beetje intelligent, goed gekleed, etc etc etc." het zijn specificaties.. en dat laatste mag je niet benoemen, want dan heb je een hele lijst.
Maar zeg je gewoon aantrekking, dan mag het wel weer, want is lekker vaag , terwijl eigenlijk daar onderliggend die specificatie in zit (bewust of onbewust).
pi_192407085
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik reageer op iedereen kritisch als ik dingen zie waar ik vraagtekens bij zet. Ik neem over het algemeen geen blad voor de mond nee, of het nou man of vrouw betreft. Nogmaals, mijn punt was niet dat die vrouw wel of niet issues heeft, die zal vast 1001 issues hebben, maar dat vind ik niet boeiend, want die vrouw reageert hier niet.
Iedereen heeft wel issues.
Kleiner, groter en bewust danwel onbewust.

Vraag is of de rest opweegt tegen de nadelen :)
pi_192407184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel issues.
Kleiner, groter en bewust danwel onbewust.

Vraag is of de rest opweegt tegen de nadelen :)
Dit ja. Lekker boeiend wat iedereen aan eisenpakketjes wil, zolang er maar niet zo gemekkerd wordt over de consequenties van je eigen keuzes en het niet zo afschuift op anderen en de maatschappij. Lijkt me ook energetisch zeer voordelig om meer tijd enzo over te houden, voor de dingen die je wel leuk vindt..
pi_192407202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 23:37 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Bén jij die meid ofzo? :?

Ze is niet lelijk, maar ook niets bijzonders. Echter belangrijker nog dan het uiterlijk, is ze een wandelend mijnenveld.

Want je zegt dat het raar is dat ik iets van haar vind, maar de beste dame heeft haar grootste geheimeen en plein publique op tafel gelegd in haar vlogs, tot aan het feit dat ze 5 x per week masturbeert aan toe. Ik denk dat ik daarmee meer van haar weet al dan van mijn eigen zus (thank god).

Daarnaast heeft ze een verleden met psychische problemen, anorexia, etc. Maar toch heeft ze een houding van : ik ben heel kritisch. Ja dat is haar goed recht, maar in feite is ze zélf een groot risico om aan te beginnen, en dat zullen de mannen die haar daten ook door hebben.
Hier ben ik het mee eens. Deze vrouw is gewoon 1 grote red flag.

Ze heeft een basic uiterlijk, maar ego van een 10. Dat is ze verre van. Ze heeft meer problemen met haarzelf dan met een ander, daarom weet ze niet wat ze wilt en zal ze dus nooit aan een man komen. Kijk maar hoe ze woont. Dat is geen inrichting van een volwassen vrouw, maar eerder van een meisje. :)
  donderdag 2 april 2020 @ 10:43:26 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:41 schreef Craptacular het volgende:
Kijk maar hoe ze woont. Dat is geen inrichting van een volwassen vrouw, maar eerder van een meisje.
_O-

Dus alle "mannen" met hun mancaves en/of studentenlook en alles zijn ook red flags, want ze hebben geen 'volwassen' inrichting? :')

Je kan ook echt overal slakken op gaan leggen
pi_192407265
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:41 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Deze vrouw is gewoon 1 grote red flag.

Ze heeft een basic uiterlijk, maar ego van een 10. Dat is ze verre van. Ze heeft meer problemen met haarzelf dan met een ander, daarom weet ze niet wat ze wilt en zal ze dus nooit aan een man komen. Kijk maar hoe ze woont. Dat is geen inrichting van een volwassen vrouw, maar eerder van een meisje. :)
Nou en? _O-

Laat dr lekker.
En er is vast wel iemand die dat wel leuk vind.
(En zo niet... not your problem)
  donderdag 2 april 2020 @ 10:45:53 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407266
Ben dan wel benieuwd waarom de mannen die hier zijn, en veel daten, geen relatie hebben?
Zij zijn blijkbaar perfect in hun ogen.
Zijn dan alle dates zo verschrikkelijk dat zij die niet willen. En als ze een vrouw wel een keer willen, dan ziet die vrouw niet in hoe geweldig hij is? :?
pi_192407335
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Cue_ het volgende:
Ben dan wel benieuwd waarom de mannen die hier zijn, en veel daten, geen relatie hebben?
Zij zijn blijkbaar perfect in hun ogen.
Zijn dan alle dates zo verschrikkelijk dat zij die niet willen. En als ze een vrouw wel een keer willen, dan ziet die vrouw niet in hoe geweldig hij is? :?
Mja ik suggereerde al een paar keer zoiets.. maar daar willen de heren hier niet zo aan.
pi_192407346
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou en? _O-

Laat dr lekker.
En er is vast wel iemand die dat wel leuk vind.
(En zo niet... not your problem)
En zo houden vrouwen elkaars problemen in stand.

Deze dame is erbij geholpen dat iemand haar de waarheid vertelt.
pi_192407364
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Huck_ het volgende:

[..]

En zo houden vrouwen elkaars problemen in stand.

Deze dame is erbij geholpen dat iemand haar de waarheid vertelt.
@Cue_ dan krijg je dit dus :)
pi_192407381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Huck_ het volgende:

[..]

En zo houden vrouwen elkaars problemen in stand.

Deze dame is erbij geholpen dat iemand haar de waarheid vertelt.
Ik denk dat mannen juist een probleem hebben. Je ziet het hier ook: je kunt geen vrouw krijgen en dan nog ga je allerlei vrouwen bekritiseren.
pi_192407394
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:51 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen juist een probleem hebben. Je ziet het hier ook: je kunt geen vrouw krijgen en dan nog ga je allerlei vrouwen bekritiseren.
Dus je mag alleen kritiek geven als je een player bent?
pi_192407425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:52 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dus je mag alleen kritiek geven als je een player bent?
Oh zijn jullie players....

Had ik even gemist.

Maar goed... willekeurig vrouwen even de waarheid vertellen is leuk.
Maar je verandert heus niet of ze wel of niet verliefd worden op iemand.
pi_192407434
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:51 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen juist een probleem hebben. Je ziet het hier ook: je kunt geen vrouw krijgen en dan nog ga je allerlei vrouwen bekritiseren.
Ik vind dit uberhaupt helemaal geen mannen vs. vrouwen discussie. Het gaat nu toch over die dame van die vlog. Als dat een man was geweest, had ik precies hetzelfde ervan gevonden.

Wat ik wel vind is dat ik en sommige anderen hier bekritiseerd worden en vervolgens min of meer aangevallen worden omdat ''we vast zelf ook helemaal niks kunnen regelen'', terwijl je mij helemaal niet kent.

Terwijl, andersom, de dame waar ik een mening over heb, 40 fucking vlogs online heeft staan waarin ze praat over dat ze een kale kut heeft, vibrators gebruikt, haar vader en moeder en hele vriendenkring, hobby's, dategewoonten en weet ik wat nog meer bespreekt. En dan kan ik daar zogenaamd geen enkele mening over vormen, want ik ken haar niet. Maar jij kan dat dan weer wel over mij / anderen o. b.v. een paar posts op fok. Ik vind dat nogal de omgekeerde wereld.

Terwijl ik dan denk : volgens mij is mijn oordeel een stuk sterker gefundeerd dan het jouwe.
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 10:55:00 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192407441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:52 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dus je mag alleen kritiek geven als je een player bent?
Nee hoor, je mag kritiek geven tot volgend jaar. De vraag is alleen hoe dat gaat helpen bij het vinden van die zo felbegeerde relatie met een 9 of een 10.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 2 april 2020 @ 10:58:23 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192407483
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

@:Cue_ dan krijg je dit dus :)
Je vind die vrouw uit die docu/vlog een normaal iemand?

Qua uiterlijk ziet ze er misschien leuk uit maar zij is zichzelf enorm voor de gek aan het houden.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:59:48 #284
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192407501
Scrapyard heeft gelijk. Die chick had 100 dates gehad. Dat zegt al genoeg.
pi_192407511
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:54 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik vind dit uberhaupt helemaal geen mannen vs. vrouwen discussie. Het gaat nu toch over die dame van die vlog. Als dat een man was geweest, had ik precies hetzelfde ervan gevonden.

Wat ik wel vind is dat ik en sommige anderen hier bekritiseerd worden en vervolgens min of meer aangevallen worden omdat ''we vast zelf ook helemaal niks kunnen regelen'', terwijl je mij helemaal niet kent.

Terwijl, andersom, de dame waar ik een mening over heb, 40 fucking vlogs online heeft staan waarin ze praat over dat ze een kale kut heeft, vibrators gebruikt, haar vader en moeder en hele vriendenkring, hobby's, dategewoonten en weet ik wat nog meer bespreekt. En dan kan ik daar zogenaamd geen enkele mening over vormen, want ik ken haar niet. Maar jij kan dat dan weer wel over mij / anderen o. b.v. een paar posts op fok. Ik vind dat nogal de omgekeerde wereld.

Terwijl ik dan denk : volgens mij is mijn oordeel een stuk sterker gefundeerd dan het jouwe.
Prima onderbouwing. Lijkt mij eerlijk gezegd ook. Als je zo je privéleven op internet gooit (zie ook Dré Hazes) dan mag er ook op je geschoten worden.
pi_192407576
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

@:Cue_ dan krijg je dit dus :)
Het ging puur om deze chick. Sofie Rozendaal. Die haar vlogs volplompt met dit soort shit. Emotioneel buitje hier, dickpic daar, dominante seks of niet, houdt hij wel genoeg van me, blabla.





Daar draait de discussie om. Niet om man-vrouw.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2020 11:04:26 ]
pi_192407590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:54 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ik vind dit uberhaupt helemaal geen mannen vs. vrouwen discussie. Het gaat nu toch over die dame van die vlog. Als dat een man was geweest, had ik precies hetzelfde ervan gevonden.

Wat ik wel vind is dat ik en sommige anderen hier bekritiseerd worden en vervolgens min of meer aangevallen worden omdat ''we vast zelf ook helemaal niks kunnen regelen'', terwijl je mij helemaal niet kent.

Terwijl, andersom, de dame waar ik een mening over heb, 40 fucking vlogs online heeft staan waarin ze praat over dat ze een kale kut heeft, vibrators gebruikt, haar vader en moeder en hele vriendenkring, hobby's, dategewoonten en weet ik wat nog meer bespreekt. En dan kan ik daar zogenaamd geen enkele mening over vormen, want ik ken haar niet. Maar jij kan dat dan weer wel over mij / anderen o. b.v. een paar posts op fok. Ik vind dat nogal de omgekeerde wereld.

Terwijl ik dan denk : volgens mij is mijn oordeel een stuk sterker gefundeerd dan het jouwe.
Je hebt zelf gezegd dat je niemand kan regelen, behalve vrouwen met kinderen, hoge leeftijd of overgewicht blabla en die wil je allemaal niet. Dan heb ik toch gelijk? Ik vind het een beetje grappig dat je zoveel oordeelt in jouw situatie. Laat lekker gaan.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:07:28 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192407634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:51 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik denk dat mannen juist een probleem hebben. Je ziet het hier ook: je kunt geen vrouw krijgen en dan nog ga je allerlei vrouwen bekritiseren.
Stel je je aan zeg, zij zeg al die bagger toch zelf online en verkondigd dan hoe hip en geweldig ze wel niet is daar hoort kritiek kunnen incasseren ook bij.

Wat ze niet ziet is dat ze gewoon bang en gekwetst is door haar vorige relaties en daardoor mannen op afstand houdt die niet 'perfect zijn' en dan vervolgens volledig op iemand stort die ze 'denk' dat dat wel is.

Zulke meiden kan je beter hard voor wegrennen aangezien zoiets geen lang leven of toekomst heeft, want bij de eerste de beste tegenslag gaan ze naar de volgende omdat ze nooit geleerd hebben om kritisch tegen zichzelf te zijn.

Niet voor niks dat tinder niet werkt, alle leuke en normale vrouwen die zijn bezet dus blijven grotendeels dit soort lui over :s)
  donderdag 2 april 2020 @ 11:08:31 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192407647
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het ging puur om deze chick. Sofie Rozendaal. Die haar vlogs volplompt met dit soort shit. Emotioneel buitje hier, dickpic daar, dominante seks of niet, houdt hij wel genoeg van me, blabla.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daar draait de discussie om. Niet om man-vrouw.
De tronie van dat mens alleen al. :')
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 11:08:48 #290
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_192407650
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Stel je je aan zeg, zij zeg al die bagger toch zelf online en verkondigd dan hoe hip en geweldig ze wel niet is daar hoort kritiek kunnen incasseren ook bij.

Wat ze niet ziet is dat ze gewoon bang en gekwetst is door haar vorige relaties en daardoor mannen op afstand houdt die niet 'perfect zijn' en dan vervolgens volledig op iemand stort die ze 'denk' dat dat wel is.

Zulke meiden kan je beter hard voor wegrennen aangezien zoiets geen lang leven of toekomst heeft, want bij de eerste de beste tegenslag gaan ze naar de volgende omdat ze nooit geleerd hebben om kritisch tegen zichzelf te zijn.

Niet voor niks dat tinder niet werkt, alle leuke en normale vrouwen die zijn bezet dus blijven grotendeels dit soort lui over :s)
Alle leuke en normale vrouwen zijn bezet door alle leuke en normale mannen dus dan blijven grotendeels ook dat soort mannen over op Tinder toch? Werkt 2 kanten op he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_192407661
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Stel je je aan zeg, zij zeg al die bagger toch zelf online en verkondigd dan hoe hip en geweldig ze wel niet is daar hoort kritiek kunnen incasseren ook bij.

Wat ze niet ziet is dat ze gewoon bang en gekwetst is door haar vorige relaties en daardoor mannen op afstand houdt die niet 'perfect zijn' en dan vervolgens volledig op iemand stort die ze 'denk' dat dat wel is.

Zulke meiden kan je beter hard voor wegrennen aangezien zoiets geen lang leven of toekomst heeft, want bij de eerste de beste tegenslag gaan ze naar de volgende omdat ze nooit geleerd hebben om kritisch tegen zichzelf te zijn.

Niet voor niks dat tinder niet werkt, alle leuke en normale vrouwen die zijn bezet dus blijven grotendeels dit soort lui over :s)
😂
  donderdag 2 april 2020 @ 11:09:45 #292
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192407662
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alle leuke en normale vrouwen zijn bezet door alle leuke en normale mannen dus dan blijven grotendeels ook dat soort mannen over op Tinder toch? Werkt 2 kanten op he.
Oh uiteraard, ik zou de laatste zijn die dat zou ontkennen.
Maar daarom is tinder/daten ook gewoon kut en tijdsverspilling. :)
pi_192407670
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:05 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Je hebt zelf gezegd dat je niemand kan regelen, behalve vrouwen met kinderen, hoge leeftijd of overgewicht blabla en die wil je allemaal niet. Dan heb ik toch gelijk? Ik vind het een beetje grappig dat je zoveel oordeelt in jouw situatie. Laat lekker gaan.
Dat was dus niet de strekking van mijn post.

Wat ik zei, is dat ik nooit zo goed snap op tinder dat verouwen met (aanzienlijk) overgewicht, een (aanzienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is. (geldt omgekeerd trouwens ook voor mannen. Ik like ook geen meisjes die eruit zien als Margot Robbie)

Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit.

Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
pi_192407693
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Huck_ het volgende:

[..]

En zo houden vrouwen elkaars problemen in stand.

Deze dame is erbij geholpen dat iemand haar de waarheid vertelt.
Exact, dat is het hele probleem. Ze zitten allemaal in hun eigen labiliteit gevangen.
  donderdag 2 april 2020 @ 11:11:56 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192407702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende:

Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
Waarom date je er dan niet mee?
  donderdag 2 april 2020 @ 11:12:14 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_192407707
Oftewel allemaal labiele vrouwen op Tinder en toch blijft men hier doortinderen alsof hun leven er vanaf hangt...
  donderdag 2 april 2020 @ 11:12:20 #297
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_192407711
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:09 schreef Mar_an het volgende:

[..]

😂
Goed onderbouwde reactie ook.
pi_192407720
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende:
ienlijk) hogere leeftijd en/of kinderen willen matchen en dan serieus verwachten dat er een relatie uit kan voortkomen met iemand die veel jonger is, biologisch gezien nog alle tijd heeft om een partner te zoeken, nog vrij en kinderloos, sportief en fit is.

Dat klinkt misschien heel arrogant, maar zo is het niet bedoeld. Ik beschouw het wel degelijk als een compliment als ik een like van zo iemand krijg, maar tegelijkertijd denk ik : wat verwacht zo iemand nou? En ik vind mezelf echt niet Cristiano Ronaldo, maar in mijn ogen zou iemand met bijvoorbeeld 25 kg overgewicht beter eens in de spiegel kunnen kijken of een vent die mega sportief is en een gezond lijf heeft uberhaupt wel iemand is die bij haar past, alleen al omdat je op vakantie niet eens samen een fikse bergwandeling kunt gaan maken omdat zij waarschijnlijk bij de eerste haarspeldbocht al zwetend aan een punt appeltaart met slagroom zit.

Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
Herkenbaar. Die dikkertjes moeten eerst aan zichzelf gaan werken.
pi_192407724
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:10 schreef Scrapyard het volgende:

Tegelijkertijd heb ik ook genoeg likes van frisse vogeltjes tussen de ca. 22 en 34 met een prima figuur, zonder kinderen en een leuk koppie (o.a. heel veel van het niveau qua uiterlijk van de vlogdame die we nu bespreken).
Waarom date je daar dan niet mee?
pi_192407734
quote:
6s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:12 schreef Cue_ het volgende:
Oftewel allemaal labiele vrouwen op Tinder en toch blijft men hier doortinderen alsof hun leven er vanaf hangt...
Neu ik heb betaalde accounts, dus ik krijg meldingen van likes en dan kijk ik of ik degene moet.

Werkt perfect. :Y
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')