Aah, laat ik ook maar even dat paspoort gebruikenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:09 schreef Scrapyard het volgende:
Ook wel grappig trouwens : nu Tinder het paspoorten tijdelijk gratis heeft gemaakt, stikt het opeens van de Filipina's en andere Aziatische vrouwen die 10/K kilometer verderop zijn maar komen hengelen naar een westerse vent![]()
Leg uit?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:30 schreef Faxie het volgende:
Er zit weer een God's gift to men tussen hoor...
Die willen eens goed door een jongere man gepakt worden. Geen ONS/FWB is bullshit. Een boodschap die voor de leuk wordt geplaatst.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
Vrouwen die 45 zijn, drie kinderen hebben, en dan op hun profiel zetten : Géén FWB/ONS, op zoek naar iets serieus.
En dan een gast van 29 liken. No offence, maar wat verwachten die nouAlsof er ook maar 1 kerel is van die leeftijd die op zoiets zit te wachten.
Van vriendinnen tegen de 40 gehoord dat ze de mannen van dezelfde leeftijds categorie onverzorgd vinden uitzien. Gezichtscreme kan de oplossing zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
Vrouwen die 45 zijn, drie kinderen hebben, en dan op hun profiel zetten : Géén FWB/ONS, op zoek naar iets serieus.
En dan een gast van 29 liken. No offence, maar wat verwachten die nouAlsof er ook maar 1 kerel is van die leeftijd die op zoiets zit te wachten.
Nou dat heb ik dus een keer uitgeprobeerd, dus ben er in mee gegaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:38 schreef Gruj0 het volgende:
Die willen eens goed door een jongere man gepakt worden. Geen ONS/FWB is bullshit. Een boodschap die voor de leuk wordt geplaatst.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:38 schreef Gruj0 het volgende:
Die willen eens goed door een jongere man gepakt worden. Geen ONS/FWB is bullshit. Een boodschap die voor de leuk wordt geplaatst.
Dat vind ik nogal een verschil of er een paar dagen tussen zit of weken/maanden. Dus dat gaat in dit geval niet echt op dat je dan zoveelste keuze zou zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zie uitleg van Yiwei in post hierboven.
Klopt, dat dacht ik toen ook.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveelste keus zijn slaat sowieso nergens op, je kent elkaar niet eens dus dat is toch niet eens aan de orde?
😂quote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
Haha. Euh ja idd. Ik ook niet n. ,maar ok het hangt ervan af we; p[; en of het leuk kletsen isquote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
Andersom gehad, ok heb geen 3 kinderen en die tekst ook niet. Maar ik denk dan ok gast wat moet je van me. Unmatch gelijk die flauwekul.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:36 schreef Kalgoorlie het volgende:
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:30 schreef Faxie het volgende:
Er zit weer een God's gift to men tussen hoor...
Blijkbaar heb je toch je leeftijdsrange zo ingesteld dat ze je kunnen liken en heb jij hem ook geliked??quote:Op maandag 30 maart 2020 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Andersom gehad, ok heb geen 3 kinderen en die tekst ook niet. Maar ik denk dan ok gast wat moet je van me. Unmatch gelijk die flauwekul.
Ik denk dat de strekking is dat het nogal apart is om dan te verwachten dat de ander ''serieus'' is.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:17 schreef magrec het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je toch je leeftijdsrange zo ingesteld dat ze je kunnen liken en heb jij hem ook geliked??
Je hebt nog nooit gedate via tinder maar je hebt er wel een lekkere milf ontmoet.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:11 schreef Kalgoorlie het volgende:
[..]
Heb zelf mijn leeftijdsrange w.b.t. vrouwen ook t/m 55 staan, maar dat komt omdat ik ooit een tijdje een FWB heb gehad met een mega lekkere milf via tinder
Klopt, maar dat is niet bepaald een date in de conventionele zin van het woord dat je bijvoorbeeld samen een drankje gaat doen met het oog op het krijgen van een relatie.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:22 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit gedate via tinder maar je hebt er wel een lekkere milf ontmoet.
Juist ja.
Zijn leeftijd viel in de leeftijdsrange die jij hebt ingesteld. Hoezo vraag je je dan af wat hij van je moest terwijl je een jongere man zelf ook in aanmerking vond komen?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Andersom gehad, ok heb geen 3 kinderen en die tekst ook niet. Maar ik denk dan ok gast wat moet je van me. Unmatch gelijk die flauwekul.
Dat wordt verhuizen. Zit niks anders op.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:31 schreef Scrapyard het volgende:
Tinder voor de vierde keer ge her installeerd in de afgelopen 2 maanden![]()
Moet wel zeggen dat ik het aanbod steeds minder vind worden. Echt super veel 30+ vrouwen met kinderen, dikkerdjes (met alle respect), of juist de hier wel vaker besproken instagram - modelletjes die hard to get zijn.
Kan me herinneren dat er voorheen ook gewoon een hoop leuke, frisse, slanke en benaderbare dames op zaten
Die hebben er nooit op gezetenquote:Op maandag 30 maart 2020 20:31 schreef Scrapyard het volgende:
Tinder voor de vierde keer ge her installeerd in de afgelopen 2 maanden![]()
Moet wel zeggen dat ik het aanbod steeds minder vind worden. Echt super veel 30+ vrouwen met kinderen, dikkerdjes (met alle respect), of juist de hier wel vaker besproken instagram - modelletjes die hard to get zijn.
Kan me herinneren dat er voorheen ook gewoon een hoop leuke, frisse, slanke en benaderbare dames op zaten
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dat wordt verhuizen. Zit niks anders op.
Ben er ook bang voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |