Tot! Vooral de print van die linkse vind ik leuk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hier verder over de 4FF scores!
Hier mijn 62-68 box, zo leuk!
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeauquote:Op zaterdag 28 maart 2020 04:27 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Jawel joh, je doet d’r gewoon twee, zie je tegen die tijd wel aan wie je de overgebleven box slijt
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hier verder over de 4FF scores!
Hier mijn 62-68 box, zo leuk!
[ afbeelding ]
Vind je dat unisex?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeau
[..]
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?
Ahhh leuk!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, heb 2 boxen besteld! Maat 62-68. En anders geef ik er inderdaad 1 cadeau
[..]
En tof pakket! Ik vind het nog redelijk unisex, dat linker pakje kan prima voor een meisje toch?
Leuke tip! Kende dit nog niet, beetje next direct achtig lijkt het.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Tot! Vooral de print van die linkse vind ik leuk.
Ik vind het allemaal wel mooi, maar geen 40-euro-per-shirt mooi. Toch zeker niet in deze kleine maatjes.
Ik weet niet of de lijst in de op nog ooit aangepast wordt. Anders kan www.jbc.be er nog bij. Klasse betaalbaar en leveren makkelijk en snel in Nederland. Valt alleen echt niet groot. Hier is hij meestal het eerste daar uitgegroeid.
Ow ik was in de veronderstelling dat het een pakket voor jongens wasquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Vind je dat unisex?volgens mij is het namelijk harstikke voor meisjes.
Bloemtjes op pakje links, pofmouwtjes op het blouseje en de vorm (kruis gedeelte) van het broekje.
Ja dacht dus dat het voor jongens was, vond het al zo meisjesachtigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:50 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ahhh leuk!![]()
En dit is toch wel een echte meisjes box in het echtalhoewel broerlief hevig teleurgesteld was dat het rokje veel te klein voor hem was
![]()
![]()
Vanmiddag komt hier als t goed is lading tweeheel t gezin straks in 4FF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dinsdag komt er voor mijn eigen zoon een 98-104 box
4 funky flavours voluitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik had nog nooit van 4FF gehoord maar ik vind het helemaal geweldigDit kan wel een blijvertje worden qua kleding
Ik vind het ook mega duur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
4 funky flavours voluitErg leuke kleding inderdaad, maar ik wacht altijd op de sale. Anders vind ik het net wat te duur.
Oeh, die rechtse is tof zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:33 schreef Wolken het volgende:
Ik had de 86-92 besteld.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet kopen voor de volle prijs maar voor 15 euro is het meer dan prima.
Ik heb het idee dat veel dat vinden, want zo'n beetje alles is er meestal nog wel als de sale begint.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
4 funky flavours voluitErg leuke kleding inderdaad, maar ik wacht altijd op de sale. Anders vind ik het net wat te duur.
Ja, echt! Baby- en peuterassortiment is vrolijk, kleurrijk en creatief... en dan ineens alleen nog donkerblauw en grijs voor grotere jongens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind HEMA trouwens ook echt ontzettend leuke kleding hebben voor kinderen tot een jaar of 2/3. Daarna vind ik het assortiment nogal in elkaar zakken.
Die vind ik juist het minstequote:
Ja veeeel te duur!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:21 schreef MaJo het volgende:
Ik heb even bij de gewone kleding gekeken en dat is inderdaad veel te duur40 euro voor een babypakje
zoveel betaal ik vaak niet eens voor een eigen shirtje
![]()
Ik vind het wel spannend, dit is het eerste dat ik voor de baby koop. Ben gelijk bang dat ik het jinx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |