abonnement Unibet Coolblue
pi_192399244
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192399267
Pompoentje zit zich weer eens te vervelen :')

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192406154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:08 schreef An_0_Niem het volgende:
Lekker vaag. Het gaat dus om een andere Sanne. Dacht dat het een macabere 1 april grap was.
Als je kijkt naar de foto dan zie je wel dat het niet Sanne van Utopia is. Voordat het kopje Sanne (niet van Utopia) is overleden, Gerrit is er kapot van was het Sanne is overleden, Gerrit is er kapot van. Utopianieuws plaats onwaarheden, maar het moment dat wij dus op social media plaatsen van dat het niet waar is dan pas die persoon het pas aan. De 'redacteur' van Utopianieuws checkt zijn of haar feiten niet en kregen wij allemaal de vraag of Utopia Sanne was overleden.
https://www.utopianieuws.(...)rit-is-er-kapot-van/

Wij zouden hier never nooit grappen over maken. Stay safe allemaal!

x Jordie
pi_192406993
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192407046
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192415673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:33 schreef Datspechschilderijweg het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de foto dan zie je wel dat het niet Sanne van Utopia is. Voordat het kopje Sanne (niet van Utopia) is overleden, Gerrit is er kapot van was het Sanne is overleden, Gerrit is er kapot van. Utopianieuws plaats onwaarheden, maar het moment dat wij dus op social media plaatsen van dat het niet waar is dan pas die persoon het pas aan. De 'redacteur' van Utopianieuws checkt zijn of haar feiten niet en kregen wij allemaal de vraag of Utopia Sanne was overleden.
https://www.utopianieuws.(...)rit-is-er-kapot-van/

Wij zouden hier never nooit grappen over maken. Stay safe allemaal!

x Jordie
Erg vervelend allemaal. Zo'n misverstand is voor niemand leuk en al helemaal niet voor jullie om dan ook nog eens tekst en uitleg te moeten geven.
Voortaan laat ik Utopianieuws links liggen.
pi_192416159
Drama's in huize Nellissen




[ Bericht 15% gewijzigd door pullup op 04-04-2020 14:00:46 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416188
Aandacht voor de oplichter

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416214
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416263
Reclame voor Do en Bas



met lekkere snacks te krijgen



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416330

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416375
Die moet maar even langs Bas en Do
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192416455
Ook al aan de 8D

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:35:21 #164
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_192416522
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:32 schreef pullup het volgende:
Ook al aan de 8D

[ afbeelding ]
Ik hoor niks ... of mis ik 8D?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_192416590
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik hoor niks ... of mis ik 8D?
Je zal het even op spotify moeten opzoeken denk ik :Y
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 2 april 2020 @ 19:44:21 #166
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_192416696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:38 schreef pullup het volgende:

[..]

Je zal het even op spotify moeten opzoeken denk ik :Y
Ah vandaar :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_192418015


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 2 april 2020 @ 20:52:39 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192418302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:32 schreef pullup het volgende:
Ook al aan de 8D

[ afbeelding ]
Ouwe BS.. spatial stereo is al 20 jaar oud...als het geen 30 jaar is.. weet de jeugd veel, prop er een mooi logootje omheen en cashen weer

https://blocks.mvmm.nl/images/pdf/10554.pdf
pi_192418544
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 21:17 schreef pullup het volgende:
Pompoentje zit zich weer eens te vervelen :')

[ afbeelding ]
^^ Gisteren



^^ Vandaag

Dus

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192428633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 19:21 schreef pullup het volgende:
Reclame voor Do en Bas

[ afbeelding ]

met lekkere snacks te krijgen

[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sinds wanneer is een garnaal geen dier meer? :?
En die bacon is hopelijk niet echt? :X
pi_192428679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:19 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een garnaal geen dier meer? :?
En die bacon is hopelijk niet echt? :X
Er staat toch dat de garnaal van o.a. zeewier is gemaakt?
En het is een vegan restaurant, dus het is uiteraard geen echte bacon. :')
pi_192428766
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Er staat toch dat de garnaal van o.a. zeewier is gemaakt?
En het is een vegan restaurant, dus het is uiteraard geen echte bacon. :')
Nog nooit gehoord dat je garnalen van zeewier kunt maken maar lees het nu ook. Las 'en' maar nu zie ik dat er 'van' staat. Vond het al zo vreemd en omdat vele vegetariėrs gewoon vis eten dacht ik dat Bas dat nu ook zou doen. Alsof vissen geen dieren zijn.
Ziet er lekker uit allemaal, jammer dat ze ver van mij vandaan zitten. :{
pi_192428806
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:19 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een garnaal geen dier meer? :?
En die bacon is hopelijk niet echt? :X
Nee het is wel vegan allemaal, er zijn genoeg gerechten bij die aan vleesgerechten refereren inderdaad maar er zijn zat goede vervangers



Overigens als je naar die site gaat waren ze echt wel goed bezig met een fijn uitziende menukaart :)

https://new-vegas.nl/
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_192428862
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Nee het is wel vegan allemaal, er zijn genoeg gerechten bij die aan vleesgerechten refereren inderdaad maar er zijn zat goede vervangers

[ afbeelding ]

Overigens als je naar die site gaat waren ze echt wel goed bezig met een fijn uitziende menukaart :)

https://new-vegas.nl/
Laten we hopen dat ze hun hoofd boven water kunnen houden want ze hebben er hard genoeg voor gewerkt en alles ziet er zalig uit! ^O^
pi_192428866
Nog meer eten voor Huub

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')