abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192315365
pi_192315368
Subtiel Sigme

Goedemorgen mensen.

Het zonnetje schijnt... een mooie dag.
Wat gaan jullie doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192315414
Goedemorgen. Ik had het idee dat ik enorm aan het uitslapen was maar mijn wekker was nog niet eens gegaan.

Wij gaan vandaag verder met compost en aarde in de moestuinbakken doen. Waarschijnlijk komt het af vandaag dus dat is fijn.

Verder slingeren we de barbecue weer eens aan. Gehaktballen van de Librije, gepofte knolselderij en gepofte aardappel.
Spoilers!
pi_192315508
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik had het idee dat ik enorm aan het uitslapen was maar mijn wekker was nog niet eens gegaan.

Wij gaan vandaag verder met compost en aarde in de moestuinbakken doen. Waarschijnlijk komt het af vandaag dus dat is fijn.

Verder slingeren we de barbecue weer eens aan. Gehaktballen van de Librije, gepofte knolselderij en gepofte aardappel.
Klinkt goed :)

Hier volgen we braaf grappenhaus zn advies.
Goed gesprek, boek en netflix.

Eerste is gelukt.
Mijn lief zit al in fase 2... en vanavond maar netflix.

En misschien nog case 2 van het detective spel dat hij voor zn verjaardag kreeg. Case 1 was erg leuk toch wel.
pi_192315532
Ik ga zo op weg naar A en B. Dat zal vast niet Grapperhaus' advies zijn, maar het is wel goed voor mijn geestelijke gezondheid.

Waarschijnlijk gaan we meer koekjes bakken. ^O^
En ergens wandelen. Desnoods door de wijk als het daar rustiger is.
pi_192315601
Jullie mogen niet met z'n drieën wandelen :+ Gij crimineel in spe!

Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192315618
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2020 @ 08:54:06 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192315650
Boodschappen binnen. Ontbijten en dan naar het bos. Maar een rondje wandelen voordat iedereen het bos in duikt :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192315669
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?
Het is allemaal gek :{ Aan de ene kant heb ik meer te doen, aan de andere kant zijn er veel minder mensen in het zkh. Wat de bedoeling ook is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192315720
Sigme. :D :')

Ik heb al uurtje met de hond gelopen. Het was rustig, Dora was blij O+ Nu even broodje eten. :9 Vandaag uh, misschien een spelletje met F. of Netflix. of wat in de tuin prutsen.Of uh, ja, nou, zoiets.

Vanavond eten we pulled pork dat een vriendin kwam brengen gisteren. Haar vriend had het gemaakt op de BBQ :9
Ik denk op een broodje met gepofte aardappel (dank voor de inspiratie LS) en iets met rode kool. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 09:03:10 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192315765
Hoe maak je een gepofte knolselderij en hoe eet je dat dan? :+ wij hebben hier een knolselderij die ook maar eens op moet..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192315803
Mogge!

Wat ik me kan herinneren van stoppen met roken was dat ik in de 2 jaar erna vrijwel aan een stuk door verkouden was.

Geen idee wat ik vandaag ga doen, in ieder geval natuurlijk dierenarts.
Beetje huishouden is ook niet geheel overbodig
We have far more in common than that which devides us..
pi_192315825
Ik ben al soort van permanent verkouden dus dat ga ik niet merken. :+

Overigens is het hooikoortsseizoen voor mij officieel begonnen. Droge ogen, loopneus, niezen *O* En ook de zon is sterk genoeg om mijn allergie te doen opspelen. Ligt al weer een mooi plakkaat rode narigheid over mijn handen *O*
  zaterdag 28 maart 2020 @ 09:09:20 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192315833
Oh hier gaan we denk ik het huishouden eens doen.. keuken schoonmaken, stofzuigen, badkamer schoonmakennog een wasje draaien, beddegoed verwisselen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192315967
Ahww Lonaa, vervelend :*

Hier momenteel maar licht last van hooikoorts.

Ik weet nog niet wat wij vandaag gaan doen. Even het kind uitlaten en bij de geitjes kijken denk ik.
pi_192316070
Mijn tokkieburen zijn luid en hebben geloof ik alweer bezoek. Of ze zijn bij elkaar op bezoek. Ze zijn in ieder geval luid en ik hoor meer schreeuwstemmen dan alleen die van de buurvrouw.
pi_192316111
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh hier gaan we denk ik het huishouden eens doen.. keuken schoonmaken, stofzuigen, badkamer schoonmakennog een wasje draaien, beddegoed verwisselen..
Ik zit nu in Spijk maar we gaan zo naar Delft om dat te doen idd :Y En mijn huis verder uit te mesten en op te ruimen :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192316143
Ah ,er wordt ook flink gehoest bij de buren. This must be a party *O*
pi_192316157
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:
Ah ,er wordt ook flink gehoest bij de buren. This must be a party *O*
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
pi_192316200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Hoe maak je een gepofte knolselderij en hoe eet je dat dan? :+ wij hebben hier een knolselderij die ook maar eens op moet..
Deze is lekker: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/
Spoilers!
pi_192316223
Mijn slijmvliezen zijn ook ongelukkig. Ik denk dat het hier vooral door de droge lucht komt. Ik heb weer de halve tijd bloedneuzen en het voelt ook niet goed. :{
(de halve tijd is overdreven, maar ik kan m'n neus niet meer snuiten of ophalen want dan bloedt het)
pi_192316274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Ik weet het niet zo goed. Er zijn ook kinderen.
pi_192316281
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
Mijn slijmvliezen zijn ook ongelukkig. Ik denk dat het hier vooral door de droge lucht komt. Ik heb weer de halve tijd bloedneuzen en het voelt ook niet goed. :{
(de halve tijd is overdreven, maar ik kan m'n neus niet meer snuiten of ophalen want dan bloedt het)
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 09:52:53 #24
63722 z80
I fink you freaky
pi_192316321
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al soort van permanent verkouden dus dat ga ik niet merken. :+

Overigens is het hooikoortsseizoen voor mij officieel begonnen. Droge ogen, loopneus, niezen *O* En ook de zon is sterk genoeg om mijn allergie te doen opspelen. Ligt al weer een mooi plakkaat rode narigheid over mijn handen *O*
Eerste doos antihistamine is er hier al doorheen. Niet zo gek ook las je kijkt dat alles al in bloei staat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192316340
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Wat ontzettend vreemd :o

Ik had er van de week nog een tijdens het eten. Ik snotter ook alweer een paar weken flink. Heb ook zere ogen. Ik moet in deze periode echt vaker druppelen dan de rest van het jaar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')