SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik had het idee dat ik enorm aan het uitslapen was maar mijn wekker was nog niet eens gegaan.
Wij gaan vandaag verder met compost en aarde in de moestuinbakken doen. Waarschijnlijk komt het af vandaag dus dat is fijn.
Verder slingeren we de barbecue weer eens aan. Gehaktballen van de Librije, gepofte knolselderij en gepofte aardappel.
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Het is allemaal gekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?
Ik zit nu in Spijk maar we gaan zo naar Delft om dat te doen iddquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh hier gaan we denk ik het huishouden eens doen.. keuken schoonmaken, stofzuigen, badkamer schoonmakennog een wasje draaien, beddegoed verwisselen..
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:
Ah ,er wordt ook flink gehoest bij de buren. This must be a party
Deze is lekker: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Hoe maak je een gepofte knolselderij en hoe eet je dat dan?wij hebben hier een knolselderij die ook maar eens op moet..
Ik weet het niet zo goed. Er zijn ook kinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
Mijn slijmvliezen zijn ook ongelukkig. Ik denk dat het hier vooral door de droge lucht komt. Ik heb weer de halve tijd bloedneuzen en het voelt ook niet goed.
(de halve tijd is overdreven, maar ik kan m'n neus niet meer snuiten of ophalen want dan bloedt het)
Eerste doos antihistamine is er hier al doorheen. Niet zo gek ook las je kijkt dat alles al in bloei staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al soort van permanent verkouden dus dat ga ik niet merken.![]()
Overigens is het hooikoortsseizoen voor mij officieel begonnen. Droge ogen, loopneus, niezenEn ook de zon is sterk genoeg om mijn allergie te doen opspelen. Ligt al weer een mooi plakkaat rode narigheid over mijn handen
Wat ontzettend vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |