Petjesmeneer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:48 schreef leolinedance het volgende:
Wie was die gozer ook alweer die iedere dag keiveel at in zijn vlogsBraad was een beetje jaloers op zijn fame.
Ad Looij uit Zevenbergen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:48 schreef leolinedance het volgende:
Wie was die gozer ook alweer die iedere dag keiveel at in zijn vlogsBraad was een beetje jaloers op zijn fame.
Het was toen al niet zo veel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:53 schreef Geelman het volgende:
Die vent is echt afgetakeld in een jaar of 2.
Teringquote:
De tegenspeler van Brad in de grote vlogwars van 2017.quote:
WTF!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
De tegenspeler van Brad in de grote vlogwars van 2017.
Dit was Ad in z'n glorietijd.quote:
Arme vent. Die is chronisch depressief.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:53 schreef Geelman het volgende:
Die vent is echt afgetakeld in een jaar of 2.
Ja, das war einmal.quote:
Ik zie het ja. De tering. Hoe kan ie zo dun zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gast kon eten jonge niet normaal
Een heel intensief bankleef leiden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zie het ja. De tering. Hoe kan ie zo dun zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:10 schreef Wigle het volgende:
Bradge jij dit wel eens gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ik zou tot de Charade zeggen "Ja" maar sinds ik die Focus heb? Die is wel een tandje beter!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Wat is nu eigenlijk dé top Braadmobiel? De Twingo neem ik aan?
Ik vind het wel zielig dat hij geterroriseerd wordt door vandalen. Steen door zijn raam, nazi tekens op de muur. Verf op zijn deur. En de politie deed geen moer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een heel intensief bankleef leiden.
Waarom doen mensen dat? Wat hebben ze tegen Ad Looij?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig dat hij geterroriseerd wordt door vandalen. Steen door zijn raam, nazi tekens op de muur. Verf op zijn deur. En de politie deed geen moer.
Geen idee, die man doet geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Wat hebben ze tegen Ad Looij?
Mensen willen gewoon graag laten zien dat ze geen zuurstof waard zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Wat hebben ze tegen Ad Looij?
Sowtjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag laten zien dat ze geen zuurstof waard zijn.
Jij belde 112 live in de chat van Ad. Lag ie te pitten op de bank, hoorde je ineens de politie schreeuwen. En Ad met zijn duffe kop wakker worden en Podverdorie zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon graag laten zien dat ze geen zuurstof waard zijn.
:‘)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij belde 112 live in de chat van Ad. Lag ie te pitten op de bank, hoorde je ineens de politie schreeuwen. En Ad met zijn duffe kop wakker worden en Podverdorie zeggen.
Ik heb inderdaad 1x ambulance gebeld voor 'm.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij belde 112 live in de chat van Ad. Lag ie te pitten op de bank, hoorde je ineens de politie schreeuwen. En Ad met zijn duffe kop wakker worden en Podverdorie zeggen.
Lolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1x politie / ambulance gebeld voor 'm.
Hij kreeg in mijn gevoel 3x een wegtrekker, hij viel steeds in slaap, zelfs na het nuttigen van chocola, dus ik dacht dat 'ie een hypo kreeg en ik wilde puur helpen
Linkjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
watquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad 1x ambulance gebeld voor 'm.
Hij kreeg tijdens een stream voor mijn gevoel 3x een wegtrekker, hij viel steeds in slaap/weg, en kon amper praten als 'ie bij kwam. Zelfs na het nuttigen van chocola, dus ik dacht dat 'ie een hypo kreeg en ik wilde puur helpen
Linkje naar streamquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hij viel echt in 10 minuten 3x weg
Weet jij nog in welk jaar dat was 2017 of 2018?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hij viel echt in 10 minuten 3x weg
Wut...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij kreeg tijdens een stream voor mijn gevoel 3x een wegtrekker, hij viel steeds in slaap/weg, en kon amper praten als 'ie bij kwam. Zelfs na het nuttigen van chocola, dus ik dacht dat 'ie een hypo kreeg en ik wilde puur helpen
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
De tegenspeler van Brad in de grote vlogwars van 2017.
Ja dat was wat toen hoor. Het leek er toen op dat Braad toch wel een beetje jaloers was op de aandacht die Ad kreeg.quote:
Yupquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat was wat toen hoor. Het leek er toen op dat Braad toch wel een beetje jaloers was op de aandacht die Ad kreeg.
Wat ik ook zo mooi vond was toen jij een maaltijd voor hem ging bestellen (vgm met gedoneerd geld via je eigen kanaal), en hij alsnog viesmad op je werd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brad verwijdert Ad in principe niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik kan hem niet terugvinden zou Ad hem verwijderd hebben? Lijkt me haast niet.
Ad is een zeer openhartig man. Of het nu gaat om problemen met zijn stoelgang, vreemde mensen die zomaar zijn huis komen binnenwandelen, of ongelukken met de fiets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Brad verwijdert Ad in principe niets.
Ik krijg ook altijd een somber gevoel van die man.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:23 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ik heb nooit kunnen kijken naar die Ad-streams. Veel te deprimerend.
quote:
Hij denkt slim te zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:41 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
Ewa waarom doet tailfox zo geheimzinnig over dat hij tailles niet is maar iedereen weet dat hij dat wel is?
Mwoah, die jongen doet zelf lelijke bedreigingen en heeft zich al eerder als een complete debiel gedragen. Ik vind het wel terecht dat men hem daar op wijst.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we even stoppen met Ad of tailles/tailfox en weer overgaan op The Bradge?
Dank u
Dat mag jij vinden. Toch een vriendelijk verzoek weer over te gaan op het onderwerp van deze reeks.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:01 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mwoah, die jongen doet zelf lelijke bedreigingen en heeft zich al eerder als een complete debiel gedragen. Ik vind het wel terecht dat men hem daar op wijst.
Dat siert je als mod. Vanillekwark had nu al lang als een kleuter allerlei dooddoeners gegooid en ons allemaal achter de schermen aan de digitale schandpaal opgehangen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Toch een vriendelijk verzoek weer over te gaan op het onderwerp van deze reeks.
Anders gewoon Adblock installeren toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we even stoppen met Ad of tailles/tailfox en weer overgaan op The Bradge?
Dank u
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Anders gewoon Adblock installeren toch.
In de jamsessies in die cafés ben je wel goed Bradge op je andere kanaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Kennen we deze nog? Van m'n livestream van gister geplukt
Had deze nog nooit gezien. Intens genoten.quote:
lolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Chille stream Braad!quote:
Je hebt je adblock zeker uitstaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:40 schreef chroestjov het volgende:
BradgeTV staat centraal in deze reeks maar vrijwel het gehele topic gaat over Ad Looij, zegt dit iets over de kwaliteit van de huidige content?
Ha, die chroestjov.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:40 schreef chroestjov het volgende:
BradgeTV staat centraal in deze reeks maar vrijwel het gehele topic gaat over Ad Looij, zegt dit iets over de kwaliteit van de huidige content?
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt je adblock zeker uitstaan.
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.quote:
een vlog hier?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Voor de volgende streamOver 15 minuten staat er een vlog te wachten
Eens wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.
[..]
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.
Ik heb idd wat in te halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.
[..]
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.
Iedereen heeft overal wel een mening over, het vergt een man om een mening te geven nadat hij heeft gezien waar hij over praat.quote:
Thanks Phoenyxquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:47 schreef phoenyx het volgende:
Braddie is trouwens best/nogal goed met het keyboard vind ik.
Waarom zeg je nou weer zoiets juist? Je kan het toch best goed. Take some credit zoals ze in het Engels zeggen. De rest hier zit al genoeg tegen je te zeuren hoor, je hoeft jezelf ook niet nog extra als minder te verkopen dan je bentquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Thanks PhoenyxIk klooi maar wat aan hoor
Heb je gelijk in. Ik cijfer mijzelf sowieso te vaak weg, hoor ik van meer mensen. Punt is, ik weet wel wat ik kan muzikaal gezien, maar vind het moeilijk om complimenten te accepterenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou weer zoiets juist? Je kan het toch best goed. Take some credit zoals ze in het Engels zeggen. De rest hier zit al genoeg tegen je te zeuren hoor, je hoeft jezelf ook niet nog extra als minder te verkopen dan je bent
Nou eerst werd je soms wat hysterisch en nu reageer je gewoon gevatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik las mongoliger
Hoe bedoel je mondiger?
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:25 schreef Geelman het volgende:
De manier waarop die kipschnitzel wordt gekeerd.
Ik lees net dat dat Tailfox niet is, jammer wel had dat gore jankende schuimbekkende mietje van een Tailfox wel willen zien reageren, wat jij @Tailless?quote:
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:32 schreef Geelman het volgende:
Spatel is makkelijker dan een vork. Of heb je geen spatel?
quote:
Omdat ik nooit meer in huis haal dan nodig p/w.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:35 schreef Fushia2 het volgende:
Waarom is je koelkast altijd leeg? @:itsthebradgehere
Dus jij besluit maandag al dat je vrijdag instantnoodles met kip eet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Omdat ik nooit meer in huis haal dan nodig p/w.
Waarom altijd zo zuur?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus jij besluit maandag al dat je vrijdag instantnoodles met kip eet.
Godver
Dan blijf je lekker weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt niks? Buiten wat vlees,shitload aan noedels en senseo pads?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee daarom ligt je kast vol met 50 pakjes noodlesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou nee. Maar als jij het zo voor jezelf wil invullen is dat oke.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godver
Ik eet overdag wel normaal, meestal 4 sneetjes brood met wat beleg. In de avond verschilt het heel erg wat ik eetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef ZwangerPetro het volgende:
Krijg je s avonds geen honger als je zo karig hebt gegeten?
Kan niet wachten tot corona voorbij is en oude mensen weer naar buiten mogen.quote:
Zou er 10tje voor over hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Fushia2 het volgende:
Mag ik je hoofd komen scheren? Maak je er een vlog van.
@:solotovski
Hoe kan het dan in vredesnaam zo zijn dat ik 2x zoveel eet, maar jij 2x zoveel weegt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik eet overdag wel normaal, meestal 4 sneetjes brood met wat beleg. In de avond verschilt het heel erg wat ik eet
Echt honger krijg ik er niet van nee.
Ik denk dat er hier en daar ook wel een snackje passeert.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef ZwangerPetro het volgende:
Krijg je s avonds geen honger als je zo karig hebt gegeten?
De wokkels en de koekjes geef je aan je hond?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Omdat.
Ik 2x zoveel at tot voorkort.
“Nibbits zijn ook wel handig”quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier en daar ook wel een snackje passeert.
En een rolletje koek.quote:
Wat deed je aan beweging? Fietsen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Alleen is de beweging 0Ik was het weer aan het oppikken, maar toen kwam Corona langs, en nu kom ik niet meer buiten.
Je kan thuis gewoon oefeningen doen hoor. Corona is alleen het zoveelste excuus bij jou je hele leven langquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Alleen is de beweging 0Ik was het weer aan het oppikken, maar toen kwam Corona langs, en nu kom ik niet meer buiten.
Geen wonder dat je broer alles voor elkaar heeft en jij niet. Wat een persoonlijkheidquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan thuis gewoon oefeningen doen hoor. Corona is alleen het zoveelste excuus bij jou je hele leven lang
Je kunt nog prima een wandeling of fietstocht maken, zolang je afstand tot anderen bewaart. Gisteren werd bij Jinek gezegd dat de meeste coronapatiënten op de IC zwaarlijvig zijn. Ik zou dus maar gezonder gaan leven als ik jou was...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nee, ik heb gewichtjes thuis. Die gebruik ik nog steeds, maar ik wandelde elke dag een flink stuk. Podcast op (BNR Petrolheadsquote:
Uhm? Geen excuses zoeken is een slechte persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:09 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Geen wonder dat je broer alles voor elkaar heeft en jij niet. Wat een persoonlijkheid
je zit gewoon onnodig te pesten/steken. Doe je zovaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm? Geen excuses zoeken is een slechte persoonlijkheid?
Nee hoor. Is gewoon feedback. Als je daar niet tegen kan moet je vooral niet de aandacht opzoeken op een forum.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:12 schreef phoenyx het volgende:
[..]
je zit gewoon onnodig te pesten/steken. Doe je zovaak.
Oke hoor. Als feedback geef ik dan gewoon dat je best wel wat positiever kan reageren. Alles bij jou is negatief en daarmee 'feedback'.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Is gewoon feedback. Als je daar niet tegen kan moet je vooral niet de aandacht opzoeken op een forum.
Lekker die biceps pompen.quote:
Jij kent Braddie dan ook niet want die post al heel wat jaartjes meer mee dan jij doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke hoor. Als feedback geef ik dan gewoon dat je best wel wat positiever kan reageren. Alles bij jou is negatief en daarmee 'feedback'.
Hey bby wat doe jij hierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godver
Dat is gewoon veel hoor Braadvriend. Een zak per week zou al heel erg veel zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ja, goed.. We zijn 1 week verder sinds die vlog, de 3 zakken chips zijn op. 1 zak per 2 dagenPoe poe.
Zo kan je op alle slakken zout leggen. Buiten dat om eet ik niet meer dan ik zou moeten eten.
Roeien met die riemen die je hebt heet dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Godver
Zet die kipschnitzel eens op wat minder hoog vuur.quote:
Terwijl de boter smelt doen we water in de waterkokenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet die kipschnitzel eens op wat minder hoog vuur.
Mijn notities:quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zet die kipschnitzel eens op wat minder hoog vuur.
Niet elk topic hoeft gesloten te worden omdat jij het vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
@:yvonne @:danny waarom is dit topic eigenlijk open? Clicks nodig? Je geeft zo weer gelegenheid tot een negatieve aandachttrekkende slangenkuil.
En alleen dit topic?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet elk topic hoeft gesloten te worden omdat jij het vindt.
Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
- Je hoeft niet te roeien met de riemen die je hebt want de winkels zijn open
- Noodles + kip = geen maaltijd
- Leg je pan niet direct op het aanrecht
- Gebruik boter, geen margarine
- Gebruik een snijplank of hou de boter vast en ram niet met je mesje op je GEHUURDE keuken
- Je waterkoker is vies
- Gebruik langer een lager vuur, niet korter een hoog vuur
- Gebruik een spatel ipv een vork
- Je maakt voedsel niet 'gereed'
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
Ja, want met zulke opmerkingen heeft hij ooit iets gedaan lolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.
Mee eens. Ben zeker bereid te leren, maar als je het al zo formuleert doe ik er niets mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe zelf ook eens positief dan en formuleer het zo dat het neerkomt op wat hij wél moet doen.
Nee omdat Superdonald zelf kritisch is op negativiteitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want met zulke opmerkingen heeft hij ooit iets gedaan lol
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.
Excuus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een mening over.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij legde de vorige keer rauwe kip op zijn aanrecht.
Waarom niet bakken in oliequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
- Gebruik een snijplank of hou de boter vast en ram niet met je mesje op je GEHUURDE keuken
- Je waterkoker is vies
Kwestie van eigen smaak en voorkeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom niet bakken in olie
Zure meisjes neuken lekker weet ik uit ervaring. Nummers uitwisselen en elkaar na de crisis eens ontmoeten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
Als jullie zo doorgaan dan moet ik er een mod bij betrekken.
Waarom..moet? word je anders gemarteld ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
Maatschappelijke plicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom..moet? word je anders gemarteld ?
Dit is een manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:30 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Zure meisjes neuken lekker weet ik uit ervaring. Nummers uitwisselen en elkaar na de crisis eens ontmoeten?
Bij Nikonlover ook. Schijnt leuk te zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:31 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar er staat een [ afbeelding ] naast de gebruikersnaam.
Ik voel mij bedrogen.
Trioquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Nikonlover ook. Schijnt leuk te zijn
Typ dat dan ook, nu lijkt het alsof de enige opties boter en margarine zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Kwestie van eigen smaak en voorkeur.
Het ging mij erom dat Braddie het altijd over boter heeft, maar dan meestal margarine gebruikt. Ik probeerde gericht advies zonder keuzestress te bieden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Typ dat dan ook, nu lijkt het alsof de enige opties boter en margarine zijn
Voor veel mensen is boter en margarine hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Braddie het altijd over boter heeft, maar dan meestal margarine gebruikt. Ik probeerde gericht advies zonder keuzestress te bieden.
Schatje, heb jij COVID-19? Want hier is sprake van een ziek misverstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je gelooft me vast niet als ik vertel dat ik wel gewoon echt een vrouw ben zeker?
Gekomen.quote:
Vrouw met een transgenderverleden hooguit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je gelooft me vast niet als ik vertel dat ik wel gewoon echt een vrouw ben zeker?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:59 schreef phoenyx het volgende:
Ik weet nog wel dat ik er extra naar ging kijken en die vrouwen erg mooi vond. Volgens mij was dat wehkamp inderdaad, maar dan zonder het trekken. Ook al was het toen al wel fapwaardig maar het woord fap bestond toen nog niet eens dus ja probeer dan maar eens te fappen
Godverdommequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
@:yvonne @:danny waarom is dit topic eigenlijk open? Clicks nodig? Je geeft zo weer gelegenheid tot een negatieve aandachttrekkende slangenkuil.
En dan wel kijken en weer lopen zeiken als een malle. Doe normaal idiootquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mijn notities:
- Je waterkoker is vies
Gewoon niet (teveel) op ingaan, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Godverdommeecht wat een trieste lul ben jij zeg
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Vrouw met een transgenderverleden hooguit.
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Vrouw met een transgenderverleden hooguit.
[..]
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:29 schreef phoenyx het volgende:
Phoenyx, de naam staat boven iemands post.quote:
Is hetzelfdequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:35 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat Braddie het altijd over boter heeft, maar dan meestal margarine gebruikt. Ik probeerde gericht advies zonder keuzestress te bieden.
Pas maar op, anders moet ik er een mod bij halenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Phoenyx, de naam staat boven iemands post.
Dit niet snappenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:48 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Boter is helemaal niet hetzelfde als margarine.
Zo is het. Je bent een topper Braadslee!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dit soort figuren hou je toch in dit topic, zeker omdat ik vlog, dus trek het ook aan. Mening geven en feedback is oke, zolang het niet drammerig word en gaat lijken op stoken/zeiken.
Maar iedereen heeft een andere definitie bij wat stoken/zeiken/feedback is, dat merk je wel
Kan die meteen een slotje op dit aandachtshoerentopic zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pas maar op, anders moet ik er een mod bij halen
Ja leukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:49 schreef GiornoGiovanna het volgende:
[..]
Boter wordt gemaakt van melk, margarine van planten.
Dit niet snappen
Ja laten we fok nog onaamtrekkelijker maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan die meteen een slotje op dit aandachtshoerentopic zetten
Haha ja want met Braddie wordt FOK! aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja laten we fok nog onaamtrekkelijker maken.
Dank manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo is het. Je bent een topper Braadslee!
Ja nogal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja want met Braddie wordt FOK! aantrekkelijker.
Ja vertel, wat voegt hij toe?quote:
Gezelligheid, reuring.quote:
Geen fuck. Maar niemand die Braddie de afgelopen maanden gemist heeft hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gezelligheid, reuring.
Wat voegen alle andere niet-serieuze topics op fok en in het bijzonder ONZ toe?
Dat bepaal jij niet. Daarnaast, zullen we alles dan maar sluiten wat we niet gemist hebben?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen fuck. Maar niemand die Braddie de afgelopen maanden gemist heeft hoor
Precies. Als je het kut vindt rot je maar gewoon op, klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Durf toch wel te zeggen dat ik inderdaad gezelligheid toevoeg en wat activiteit. Het feit dat er een aantal users om lopen te klagen en te trollen doet daar afbreuk aan en dat is zonde. Dit topic hoeft namelijk niet verstierd te worden. Als je het niks vind dan kan je ook voor jezelf bepalen dat je er niet op klikt of niet reageert.
Van mij hoeft het niet gesloten te worden hoor, dat wordt het namelijk toch wel straks aangezien Braddie in dezelfde patronen valt als vroeger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. Daarnaast, zullen we alles dan maar sluiten wat we niet gemist hebben?
Doe niet zo vervelend kleuter.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet gesloten te worden hoor, dat wordt het namelijk toch wel straks aangezien Braddie in dezelfde patronen valt als vroeger.
Ik tracht opbouwende kritiek te leveren, jij zit hier enkel om met voorbedachte rade mensen te besmetten met jouw negativisme.quote:
Probeer juist de braad in bescherming te nemenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:42 schreef leolinedance het volgende:
Godverdomme echt wat een trieste lul ben jij zeg
Tag me even als de meltdown begintquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Probeer juist de braad in bescherming te nemendat weet hij ook wel, ook al doet hij nu alsof hij hierboven staat.
Specifiek van iemand anders? Ik zit er zelf ook tegenaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tag me even als de meltdown begint
Mijn strategie is nu niet over nadenken en chips etenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Specifiek van iemand anders? Ik zit er zelf ook tegenaan.
Ahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Stream is over en uit voor nu. Ben met een uurtje of zo wel weer terug. Even rust
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Stream is over en uit voor nu. Ben met een uurtje of zo wel weer terug. Even rust
Ik stream nog wel even een jamsessie naar mijn tv. Die ene met dat lekkere zangeresje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Je weet dat de moderne fietsketting niet bestand is tegen de brute kracht die Braddie zijn beenspieren genereren?quote:
Welk lekkere zangeresje? Vind ze allemaal wel leuke dames.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik stream nog wel even een jamsessie naar mijn tv. Die ene met dat lekkere zangeresje.
Wowquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Welk lekkere zangeresje? Vind ze allemaal wel leuke dames.
Het zijn er 2, eentje had lang bruin haar en de andere blonde krulletjes die staat naast je met haar kontje te schudden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Welk lekkere zangeresje? Vind ze allemaal wel leuke dames.
Mag ik vragen waaromquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Kapoen met die tailles/tailfox posts. Ze worden genote en verwijder.
Lekkere waarschuwing van de vervelendste user 2019.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Kapoen met die tailles/tailfox posts. Ze worden genote en verwijder.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Lekkere waarschuwing van de vervelendste user 2019.
Je collega heeft je post verwijderdquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Dank u
quote:
*verplaatst topic snel naar KLBquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je collega heeft je post verwijderd
Je hebt helemaal gelijk. Wat was ik denkende.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat betekent ook dat jij niet ook extra olie op het vuur moet gooien.
Extra boter bedoel jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Dat betekent ook dat jij niet ook extra olie op het vuur moet gooien.
Geeft niet vriend. Ik hou van jou.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Wat was ik denkende.
Ik heb tieten en als ik mijn vet bijelkaar knijp heb ik een kut.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Nikonlover ook. Schijnt leuk te zijn
Mag ik daar in met mijn kleine pikkie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb tieten en als ik mijn vet bijelkaar knijp heb ik een kut.
10 euroquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Mag ik daar in met mijn kleine pikkie.
Linkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik stream nog wel even een jamsessie naar mijn tv. Die ene met dat lekkere zangeresje.
Die blonde is wel lekker jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Paar berichtjes naar boven kijken.
Ik op blond haar en blauwe ogen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja die andere ook, maar ik val op donker haha.
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik op blond haar en blauwe ogen.
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaNu hebben we alle 2 een leuke avond ipv 1 van ons
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaNu hebben we alle 2 een leuke avond ipv 1 van ons
Waar zit jij dan op te fappen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.
Nou, dan fap ik toch liever op die lekkere blonde danseresquote:
Is dat wat? Ik ben de Crown seizoen 3 aan het kijken nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op niemand, ik kijk la Casa de Papel seizoen 3 maat.
Lekker dubbelhandig rukken, we moeten meer bewegen in deze Corona tijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, dan fap ik toch liever op die lekkere blonde danseres
Boh, lekker Duveltje zou er nu wel ingaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.
Afwisselen is wel verstandig jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker dubbelhandig rukken, we moeten meer bewegen in deze Corona tijden.
Ja ik had het links laten liggen na 2 afleveringen maar heb het nu weer opgepakt, zeker een toffe seriequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben de Crown seizoen 3 aan het kijken nu.
Ga je bier drinken vanavond?quote:
Dan pasquote:
Ja ik heb seizoen 2 en 3 van The Crown heel lang uitgesteld. Maar nu heb ik de tijd om er goed voor te gaan zitten. Casa trekt mij op een een of andere manier niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja ik had het links laten liggen na 2 afleveringen maar heb het nu weer opgepakt, zeker een toffe seriethe Crown was ik ook aan begonnen, maar was mij iets te traag. Misschien ook nog maar eens heroverwegen dan
Ik kom hier telkens terug omdat er 1 idioot op Discord telkens Braddiefilmpjes post en het een hele rare aantrekkingskracht heeft en ik mijzelf dan ook beter voel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |