Naar mens ben je.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan er een microfoon in maken. of ik plaats hem op een drone en stalk jullie dan
de fuck zat er in die andijvie manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
zoiets maar dan met het hoofd van ltvdk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de fuck zat er in die andijvie man
En als het straks weer over gerbils gaat ga je weer lopen miepen zeker ...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
zoiets maar dan met het hoofd van ltvdk
[ afbeelding ]
ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als het straks weer over gerbils gaat ga je weer lopen miepen zeker ...
Kom je uit Volendam?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond net gerookte paling in de koelkast
nog eetbaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond net gerookte paling in de koelkast
Zal ik @UitStraling vragen of die er een paar aan een drone kan hangen?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik @:UitStraling vragen of die er een paar aan een drone kan hangen?
Dat krijg je er van als je weer allemaal van die rare plannetjes in je hoofd haalt.quote:
Vanwege je verleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_Flash Neh. Heb daar al een niet al te beste reputatie
okquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je weer allemaal van die rare plannetjes in je hoofd haalt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_Flash Neh. Heb daar al een niet al te beste reputatie
Wat luister je voor rare zooiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
@:frantic leer dit ff voor als je weer in Murmansk terecht komt
501 error server kan het niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom springt Fok de laatste tijd wel eens op 'updates gepauzeerd'
Dat doet die van eigens zodra je op het tekstvlak drukt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
neeheequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga je morgen nog mee naar de markt?
Ze cachen voor een deel meer op cloudflare om die 502's te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Je weet dat ik je nu niet meer ga vragenquote:
Oh helemaal mijn muziek hoorquote:
Jij stelt hier niet de vragen he. Je bent nieuw, pas je aanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je weet dat ik je nu niet meer ga vragen![]()
Dan ga ik maar met mijn buurvrouw kijken of ze iets leuks voor mij wilt kopen
Critical Mass is ondertussen ook wel classic hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh helemaal mijn muziek hoor![]()
Maar niet als ik in de mood for classic ben
Muziekexpert gespotquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Critical Mass is ondertussen ook wel classic hoor
We kunnen vast wel een halve minuut zonder jequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef vuurbrood het volgende:
Jongens en meisje ik moet ff uitloggen anders kan het laatste nieuws omtrent het coronavirus niet lezen in het COR subforum
Ik denk het. Naah niet trouwens. Maar niet dat ik er wat aan kan doenquote:
je moet je kloon starten?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef vuurbrood het volgende:
Jongens en meisje ik moet ff uitloggen anders kan het laatste nieuws omtrent het coronavirus niet lezen in het COR subforum
Ik heb geen toegang meer tot het COR subforum. Alleen als ik uitlog kan er in en de topics lezen.quote:
permban voor COR?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang meer tot het COR subforum. Alleen als ik uitlog kan er in en de topics lezen.
Was niet echt veel boeiends te lezen veel van hetzelfde je weet zelluf
Oh dat zal wel niet zijn geweest omdat je zo'n waardevolle toevoeging was.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang meer tot het COR subforum. Alleen als ik uitlog kan er in en de topics lezen.
Was niet echt veel boeiends te lezen veel van hetzelfde je weet zelluf
Ja nadat ik het RIVM en meneer Bruins had gesloopt en ik mocht ook niks schrijven over vechtpartijen in supermarktenquote:
Oh wouw, en nu denk je dat je hier welkom bent? Okeequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja nadat ik het RIVM en meneer Bruins had gesloopt en ik mocht ook niks schrijven over vechtpartijen in supermarkten![]()
Al mijn voorspellingen zijn uitgekomen, Bruins is opgerot en het RIVM blijft maar doorgaan met liegen
Want dit is jou stukje Fokquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wouw, en nu denk je dat je hier welkom bent? Okee
Helemaal niet. Dit stukje fok kan prima zonder mijquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Want dit is jou stukje Fok![]()
Alleen voor jou en je matties
ik heb hem hier nog niet zien trollen.....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wouw, en nu denk je dat je hier welkom bent? Okee
trustequote:
Hij heeft nogal praatjes, niet dan? Als ik het mis heb ga ik wel weg hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb hem hier nog niet zien trollen.....
ach ik geef iedereen een kans, als iemand gaat irriteren dan is daar een mooi knopje voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft nogal praatjes, niet dan? Als ik het mis heb ga ik wel weg hoor
Ach, morgenochtend ruikt de wereld weer naar bijtjes en bloemetjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik geef iedereen een kans, als iemand gaat irriteren dan is daar een mooi knopje voor.
jij hoeft niet weg, hij ook (nog) niet. maar alles kan veranderen
iddquote:
Serieus hoe zit je hier steeds mensen te zeggen dat ze op moeten donderen? Kap daar gewoon eens mee, is echt naar en nergens voor nodig. Echt niet tof lieve Fles.quote:
We hebben hier allemaal praatjes. Ik, jij, hij. En dat mag gewoon want het is SC. Je kan als je zijn commentaren kut vindt dat gewoon negeren. Hij is hier net zo welkom als jij en ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft nogal praatjes, niet dan? Als ik het mis heb ga ik wel weg hoor
Welnee. Altijd leuk nieuwe users. Welkom. We leren je vanzelf wel kennen met der tijd, logisch dat je niet gelijk alles over jezelf verteld.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Want dit is jou stukje Fok![]()
Alleen voor jou en je matties
Je doet helemaal niet normaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was echt de laatste keer dat ik hier normaal deed tegen een nieuwe
Ik respecteer jou gastvrijheidquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee. Altijd leuk nieuwe users. Welkom. We leren je vanzelf wel kennen met der tijd, logisch dat je niet gelijk alles over jezelf verteld.
hou die markt nou voor de mensen die hun nodige boodschappen daar doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik respecteer jou gastvrijheid![]()
Net een ff rondje gedaan tijdens het coronabuitenspeeluurtje echt f*cking koud met die wind![]()
De eerste tokkies stonden alweer voor de AH te wachten![]()
Ik twijfel nog wel of ik vandaag naar de Haagse Markt ga. Er gaan geruchten rond dat de harde kern van ADO de markt wil gaan leeg vegen. Als de gemeente weer niks doet, ik hoorde dat het gister ook weer een zooitje was.
Maar ik heb wel trek in een portie verse kibbeling en gebakken kuit
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hou die markt nou voor de mensen die hun nodige boodschappen daar doen
ballinetjequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Met z’n allen die handjes in de lucht
je komt hier binnen met een (sorry dat ik het zeg) attitude.... en verwacht dan een warm welkomquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja nadat ik het RIVM en meneer Bruins had gesloopt en ik mocht ook niks schrijven over vechtpartijen in supermarkten![]()
Al mijn voorspellingen zijn uitgekomen, Bruins is opgerot en het RIVM blijft maar doorgaan met liegen
ik zag het. nee das niet mijn dingquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:28 schreef Karzai het volgende:
Ze zoeken aspergestekers bitterbal, iets voor jou?
Je krijgt wel een scherp mesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zag het. nee das niet mijn ding
echt Buda, kappenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Even wat quarantaine-gymnastiek jongens
Ja, daar zit wat inquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet ik mij netjes mee gedragen anders ben ik na 1 dag al ontslagen
ah kast in elkaar zetten ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in
Nog een kopje koffie en dan richting nieuw huis
hier ook Nespresso in huis. hoop alleen dat ie de crisis doorstaatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Nespresso machine met melkopschuimer sinds een maand of 2![]()
Wel lekker hoor
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet ik mij netjes mee gedragen anders ben ik na 1 dag al ontslagen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:32 schreef crv het volgende:
[..]
echt Buda, kappen![]()
je kan geen zender opzetten (Radio/TV/Youtube/etc..) of iedereen meent maar dat ze goed bedoelde adviezen moeten geven, hoe deze situatie te overleven. wordt daar echt helemaal onpasselijk van
brazilië niet. kerken zijn weer dicht na gang naar de rechterquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Karzai het volgende:
In Zweden en Brazilie gaat het leven gewoon verder zonder beperkingen
Wijntjequote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dansje doen met je manke poot, misschien vrolijk je daar van op. Of eindelijk je wijf eens uit huis schoppen
misschien proberen die zo wat aan de overbevolking te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Karzai het volgende:
In Zweden en Brazilie gaat het leven gewoon verder zonder beperkingen
Misschien moet je @bitterbal: vragen. vrouwen zijn beter met Ikea zooi in elkaar zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in
Nog een kopje koffie en dan richting nieuw huis
Het schijnt dat je die machine minimaal 2x per jaar moet ontkalken om het goed werkend te houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:33 schreef crv het volgende:
[..]
hier ook Nespresso in huis. hoop alleen dat ie de crisis doorstaat
Ik heb Bitterbals recept voor een Ikea kast gezien. Vond het creatief, maar doe het toch liever zelfquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:38 schreef crv het volgende:
[..]
Misschien moet je @:Bitterbal: vragen. vrouwen zijn beter met Ikea zooi in elkaar zetten
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Bitterbals recept voor een Ikea kast gezien. Vond het creatief, maar doe het toch liever zelf
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ik wel een stuk sneller klaar ben
Heb jij je tanden al gepoetst?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik denk dat ik wel een stuk sneller klaar ben
ja dat welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat wel. Maar dan moet ik de buren vragen of ze niet met deuren willen smijten
goed bezig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:44 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nee!![]()
Uiteraard en niet alleen mijn tanden maar ook mijn tong gepoetst
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:44 schreef Karzai het volgende:
Geen idee wat ik vandaag ga doen, misschien zo een fles champagne halen en een ophok feestje vieren
Altijdquote:
Het is nog lekker weer dus profiteer ervanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:46 schreef Karzai het volgende:
Maar dat is het nietga wel even wandelen zo
nee tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Er zouden toch winterse buien op komst zijn?
Die heeft het RIVM bestelt op iedereen binnen te houden dit weekendquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Morgenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
Dacht ik gelezen te hebben, hoop het niet hoor, dit fletse zonnetje doet zelfs mij goed als winterbeest.quote:
succesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga kasten in elkaar schroeven. Zin in
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga kasten in elkaar schroeven. Zin in![]()
Sterktequote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat voor schroefboormachine heb je?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo eentje met een steel die loopt op polsbewegingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:02 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat voor schroefboormachine heb je?
Ik wilde wel nieuwe kasten gaan kopen maar Ikea is in lockdown gegaan
Ik doe niet aan bezorgen moet die zooi in het echt zien voordat ik mijn doekoe er op los slaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo eentje met een steel die loopt op polsbewegingen.
Je kunt ze laten bezorgen. Heb ik ook gedaan.
Zit je op Grinderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg vanmorgen een smsje, dedaine pedante klootzak, ik hou van je en ik ben dol op je.
Nummer onbekend
Kun je die kast niet voor 20 euro door een stel Polen in elkaar laten zetten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo eentje met een steel die loopt op polsbewegingen.
Je kunt ze laten bezorgen. Heb ik ook gedaan.
Sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg vanmorgen een smsje, dedaine pedante klootzak, ik hou van je en ik ben dol op je.
Nummer onbekend
Die zitten allemaal in lockdown in hun bungalowpark of stacaravanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je die kast niet voor 20 euro door een stel Polen in elkaar laten zetten?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit helemaal nergens op, ja op een alpaca lederen stoel (sorry bitterbal) en op Fok!
Dus jij krijgt zomaar smsjes van onbekende mannen apartquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit helemaal nergens op, ja op een alpaca lederen stoel (sorry bitterbal) en op Fok!
Niets voor jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
vind dat gebarentaal voor doven echt fascinerend.
ja die kans is wel groot, zelfs met die 1.5 meter afstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niets voor jou?
Of ben je bang dat je er ogen mee uitsteekt?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
Uitdrukken van je emoties met je handen is dan ook een ware kunstvormquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
ja das toch machtig.quote:
Maakt rondje van wijsvinger en duim en gaat met wijsvinger van andere hand in dat rondje langzaam op en neer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das toch machtig.
ze hebben dus ook accenten en zo in de taal. bv de zachte g. zo kunnen ze zien waar mensen vandaan komen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt rondje van wijsvinger en duim en gaat met wijsvinger van andere hand in dat rondje langzaam op en neer.
ding wordt elke 3 maanden minmaal ontkalkt.. dingt telt gewoon hoeveel kopjes je zet heb ik het idee (grootverbruikerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:39 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het schijnt dat je die machine minimaal 2x per jaar moet ontkalken om het goed werkend te houden![]()
Gelukkig wel voor ¤70,- aan gratis cupjes gekregen van Nespresso what else
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
09:19
In het Belgische Bilzen is een 30-jarige vrouw tegen de lamp gelopen toen haar voertuig werd opgemerkt door de politie. De vrouw – die gedronken had – was op weg naar Hoeselt om er seks te hebben. Volgens haar was de nood hoog en te wijten aan de lockdown.
Omdat de verplaatsing geen essentiële verplaatsing betrof, werd er een boete van 250 euro uitgeschreven voor het niet-naleven van de richtlijnen.
dus nju zitten ze met zijn allen opgehokt in de celquote:Politie Sri Lanka arresteert 'duizenden' overtreders van het samenscholingsverbod
Mocht ze daarna wel doorrijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
09:19
In het Belgische Bilzen is een 30-jarige vrouw tegen de lamp gelopen toen haar voertuig werd opgemerkt door de politie. De vrouw – die gedronken had – was op weg naar Hoeselt om er seks te hebben. Volgens haar was de nood hoog en te wijten aan de lockdown.
Omdat de verplaatsing geen essentiële verplaatsing betrof, werd er een boete van 250 euro uitgeschreven voor het niet-naleven van de richtlijnen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraph.co.(...)o-metres-not-enough/
telefoonseks is weer booming businessquote:
Alleen vind ik de koffie de eruit komt nou niet bepaald heet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:18 schreef crv het volgende:
[..]
ding wordt elke 3 maanden minmaal ontkalkt.. dingt telt gewoon hoeveel kopjes je zet heb ik het idee (grootverbruiker)
voor die 250 euro mocht ze het met de agent doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mocht ze daarna wel doorrijden?
kopje voorverwarmenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Alleen vind ik de koffie de eruit komt nou niet bepaald heet.
Maar ja zo drinken Italianen hun koffie volgens Nespresso![]()
Ik heb hem ook meer gekocht van de latte en cappuccino's
Huh, goede Italiaanse koffie is juist bloedheet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:22 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Alleen vind ik de koffie de eruit komt nou niet bepaald heet.
Maar ja zo drinken Italianen hun koffie volgens Nespresso![]()
Ik heb hem ook meer gekocht van de latte en cappuccino's
Gebarentaalseks met een verrekijkerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan met twee winkelwagentjes de AH in
Doe ik standaard maar dan nogquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Doe ik standaard maar dan nog![]()
Maar we doen het ermee apparaat staat mooi in mijn nieuwe keuken en dames vinden mijn koffie art super
Mijn buurman heeft een Franse koffiepers van Peugeot in de garage staanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:30 schreef Nick1975 het volgende:
Iemand een franse koffiepers hier of ben ik de enige? Pergulatorkoffie vind ik ook goed trouwens. Met je Nespressox1000
Te hopen dat 'ie niet in jou garage staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft een Franse koffiepers van Peugeot in de garage staan![]()
Pretentieus doen met je koffiepers wanneer je dagelijks in de rij staat bij de Starbacks voor je frappuccino![]()
![]()
x3000 ^5
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Zonder bitterbal was deze quarantaine een heel stuk minder kleurrijk en vol te houden
geen flauw idee haha. lijkt me niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit duur voor deze planten?
https://www.ibood.com/hom(...)-kamerplant-mix.html
Is niet duur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dit duur voor deze planten?
https://www.ibood.com/hom(...)-kamerplant-mix.html
dacht misschien heb jij wat meer weet van goede prijzenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen flauw idee haha. lijkt me niet?
niet op planten gebiedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht misschien heb jij wat meer weet van goede prijzen
stiekem zelf doen.. hoef je geen kat te betalen. verschil proeven ze toch niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu nog zon civetkat ergens op de kop tikken
Wat muggen, slangen (de lieve) en tropische kikkers los laten in huisquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga het een tropisch effect creeren
Verwarming op 30 en veel groen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stiekem zelf doen.. hoef je geen kat te betalen. verschil proeven ze toch niet.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat muggen, slangen (de lieve) en tropische kikkers los laten in huis
Super sfeertje de boel was aardig ingekakt te veel ons kent ons bullshitquote:
Zou drinkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stiekem zelf doen.. hoef je geen kat te betalen. verschil proeven ze toch niet.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij likt volgens mij ook al je posts af zodra ie ze op z'n scherm ziet verschijnen..
Zonde van mijn dure beeldschermenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij likt volgens mij ook al je posts af zodra ie ze op z'n scherm ziet verschijnen..
"per ongeluk"quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iets tever voorover gebukt naar de ah bezorgen. vergeten wat voor truitje in aan had
Geilquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net iets tever voorover gebukt naar de ah bezorgen. vergeten wat voor truitje in aan had
Die gast heeft net pagga geslagen in zijn busjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Zie dit voor me, die jongen zijn volgende bezorgadresje is een omaatje van 91, staat hij daar met een spijkerbroektent, een trillend oogje en een drupje in zijn mondhoek.
Momentje............ja vertel verderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
stom stom.
daarna moet je betalen toch. legt die dat betaal ding op de grond,.... Ben dus maar door mijn knien naar beneden gezakt
Heb jij hem nog een fooitje gegeven?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
stom stom.
daarna moet je betalen toch. legt die dat betaal ding op de grond,.... Ben dus maar door mijn knien naar beneden gezakt
dat was hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje............ja vertel verder
nee is dat gebruikelijk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Heb jij hem nog een fooitje gegeven?
dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Het is maar goed dat ik geen boodschappen rond breng
Toen ik een klein USje was wel een half jaartje gedaan, computertjes repareren bij mensen thuis, kan daar een vrij dik boek over schrijvenquote:
niet zo moeilijk doen joh, gun die bezorger ook z'n pleziertje in zijn ronde..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
Bakkert kwam net bezorgen
Brood voor 4 dagen, broodjes voor dit weekend en een koeltas metvers bladerdeeg
Vanmiddag appelbollen bouwen.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
Ik ben wel wat gewend van d'r.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, bitterbal is in een verleidelijke sloerige bui.
Echt nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, bitterbal is in een verleidelijke sloerige bui.
Beetje vet en ongezond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
bitterballen zijn van nature al verleidelijke hapjes
Smeer jij ook mosterd op je ballen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
nee mayoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Smeer jij ook mosterd op je ballen?
Moeilijk om vanaf te blijven inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:48 schreef bitterbal het volgende:
9gag he..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/aGg4opn
Jezus wat slecht.
Denk niet dat er in Wuhan ook maar een Chinees is te vinden met overgewicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen maar fatties op de IC met corona:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)care-lichaamsgewicht
Niet zo heel vreemd als 60% van de 50+'ers overgewicht hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Fat shamingquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
Maar het is ochtend?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:44 schreef Karzai het volgende:
en een flesje brut gehaald bij de avondwinkel
Waarover is ze verdrietig?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
was even bij stiefmonster binnen, zij in de woonkamer ik in de gang. ze is toch wel erg verdrietig
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ze alleen is en met niemand kan afspreken
Sneu is datquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ze alleen is en met niemand kan afspreken
ja.ze moet het ook echt doen, daar is ze het gelukkig wel mee eens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sneu is datZe doet er wel goed aan om daar voor zichzelf een modus voor te vinden, want dit gaat nog wel even duren
nee. ze is niet echt handigquote:
superquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Huurauto van mijn geplande vakantie kon ik in 2 muisklikken annulerenscheelt toch ook weer 300 euries
Fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |