Naar mens ben je.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan er een microfoon in maken. of ik plaats hem op een drone en stalk jullie dan
de fuck zat er in die andijvie manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
zoiets maar dan met het hoofd van ltvdk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de fuck zat er in die andijvie man
En als het straks weer over gerbils gaat ga je weer lopen miepen zeker ...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
zoiets maar dan met het hoofd van ltvdk
[ afbeelding ]
ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als het straks weer over gerbils gaat ga je weer lopen miepen zeker ...
Kom je uit Volendam?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond net gerookte paling in de koelkast
nog eetbaar?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond net gerookte paling in de koelkast
Zal ik @UitStraling vragen of die er een paar aan een drone kan hangen?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik @:UitStraling vragen of die er een paar aan een drone kan hangen?
Dat krijg je er van als je weer allemaal van die rare plannetjes in je hoofd haalt.quote:
Vanwege je verleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_Flash Neh. Heb daar al een niet al te beste reputatie
okquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je weer allemaal van die rare plannetjes in je hoofd haalt.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:23 schreef FranticDJ het volgende:
@:Dr_Flash Neh. Heb daar al een niet al te beste reputatie
Wat luister je voor rare zooiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
@:frantic leer dit ff voor als je weer in Murmansk terecht komt
501 error server kan het niet aanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
waarom springt Fok de laatste tijd wel eens op 'updates gepauzeerd'
Dat doet die van eigens zodra je op het tekstvlak drukt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
neeheequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga je morgen nog mee naar de markt?
Ze cachen voor een deel meer op cloudflare om die 502's te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Je weet dat ik je nu niet meer ga vragenquote:
Oh helemaal mijn muziek hoorquote:
Jij stelt hier niet de vragen he. Je bent nieuw, pas je aanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je weet dat ik je nu niet meer ga vragen![]()
Dan ga ik maar met mijn buurvrouw kijken of ze iets leuks voor mij wilt kopen
Critical Mass is ondertussen ook wel classic hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh helemaal mijn muziek hoor![]()
Maar niet als ik in de mood for classic ben
Muziekexpert gespotquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Critical Mass is ondertussen ook wel classic hoor
We kunnen vast wel een halve minuut zonder jequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef vuurbrood het volgende:
Jongens en meisje ik moet ff uitloggen anders kan het laatste nieuws omtrent het coronavirus niet lezen in het COR subforum
Ik denk het. Naah niet trouwens. Maar niet dat ik er wat aan kan doenquote:
je moet je kloon starten?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef vuurbrood het volgende:
Jongens en meisje ik moet ff uitloggen anders kan het laatste nieuws omtrent het coronavirus niet lezen in het COR subforum
Ik heb geen toegang meer tot het COR subforum. Alleen als ik uitlog kan er in en de topics lezen.quote:
permban voor COR?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang meer tot het COR subforum. Alleen als ik uitlog kan er in en de topics lezen.
Was niet echt veel boeiends te lezen veel van hetzelfde je weet zelluf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |