Nee, ik ook niet. Keek nog maar zo heel af en toe. Was benieuwd wat ze van die laatste aflevering zouden maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo gevolgd, al anderhalf jaar niet of zo
Serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:57 schreef Arch-Indar het volgende:
@:dr_Flash
https://www.telescope.com(...)lescope/p/102006.uts
Ben je badkamer aan het renoveren?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
Net nog even 3 delen grijze jager besteld
goed. nu echt zwaluwstaarten zagen enzo![]()
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus![]()
![]()
Ja ongeëvenaarde lichtopbrengstmaar azimutale opstelling dus volgen is vrij kut natuurlijk. Kun je ook geen al te sterke vergroting in gebruiken eigenlijk. Maar wat voor F en f heb je dan? 1500 / 30 of zo?
Nee hoor, blijf gewoon slotjesposten op mijn ipadquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks in het nieuwe huis een Fok! pc pontificaal in de huiskamer?
Vet gezellig manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf gewoon slotjesposten op mijn ipad
Fotos is lastig, behalve van de maanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedMaak je er ook weleens foto's mee bijvoorbeeld?
zit je nou met jezelf te chattenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh 25 mm Plössl oculair, okee. Die zijn best goedMaak je er ook weleens foto's mee bijvoorbeeld?
Ja op zich wel, maar een azimutale montering als de Dobson is echt vrij kut hoor. Je kunt beter een parallactische montering hebben. Maar ja een 25 cm buis op een parallax zetten brengt weer financiële consequenties met zich mee. Dobson is verreweg de simpelste en goedkoopste manier om een bizar grote telescoop te hebben voor betrekkelijk weinig geldquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Fotos is lastig, behalve van de maan
Maar moet er nog handig in worden. Vind het volgen en zoeken wel zijn charme hebben juist.
If that's what it takes, that's what I'll do.quote:
Mensen zijn altijd raar, Corona of geen Coronaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs videoclips waar mensen dichtbij elkaar staan, dansen en elkaar aanraken zijn raar
ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs videoclips waar mensen dichtbij elkaar staan, dansen en elkaar aanraken zijn raar
Ik vind mensen wel erg leuk hoor, mits ze deugen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen zijn altijd raar, Corona of geen Corona
Zou die kleine knappe nu ook liggen hoesten in Spanje ergens?quote:
Geilquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die kleine knappe nu ook liggen hoesten in Spanje ergens?
Geen idee. Als ik kon toveren dan hielden alle mensen van elkaarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die kleine knappe nu ook liggen hoesten in Spanje ergens?
Lief.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar![]()
Ik ben de kwaadste niet. Al zou je dat niet zeggen.quote:
n kan toveren flesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik kon toveren dan hielden alle mensen van elkaar![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:00 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ben je badkamer aan het renoveren?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:57 schreef Arch-Indar het volgende:
@:dr_Flash
https://www.telescope.com(...)lescope/p/102006.uts
gaafquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar een azimutale montering als de Dobson is echt vrij kut hoor. Je kunt beter een parallactische montering hebben. Maar ja een 25 cm buis op een parallax zetten brengt weer financiële consequenties met zich mee. Dobson is verreweg de simpelste en goedkoopste manier om een bizar grote telescoop te hebben voor betrekkelijk weinig geld![]()
Ik heb zelf een Celestron NexStar 6SE. Gebruik hem alleen veel te weinig
wie had het over zwaluwstaartplaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:39 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wat doe je dan met die zwaluwstaartplaat?
Ja jij wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
gaafals ik zo'n ding koop is t meer een gimmick en daar is t me te duur voor..
probeer nu zoveel mogelijk sterren & sterrenbeelden gewoon zo met t blote oog te herkennen. Want zo kan ik m'n plaats op aarde bepalen
simpele formules zijn dat hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij wel ja![]()
Al zou ik ook weleens gewoon willen weten hoe dat werkt. Hoe je met een sextant alleen je plek op de aardbol bepaalt
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd om me zelf te verwennen, deze Bitterbaldag
@:Bitterbal
nou ja noorderbreedte bepalen zou ik wel snappen. Dat heb ik met 5 minuten wel onder de knie. Maar lengte?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
simpele formules zijn dat hoorheb je wel een almanac ofzo nodig.
Zal eens zoeken of ik m'n reader digitaal heb..
Wij rekenen altijd vanuit een DR eigenlijk..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja noorderbreedte bepalen zou ik wel snappen. Dat heb ik met 5 minuten wel onder de knie. Maar lengte?
Deze foto heeft een zeer sterk suggestieve werking.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Een DR?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij rekenen altijd vanuit een DR eigenlijk..
dead reckoning.. gegiste positie.. die gaan wij in de praktijk altijd 'corrigeren' naar ware positie.quote:
Alles is voor Bossie en SJefke krijgt niksquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze foto heeft een zeer sterk suggestieve werking.
Wel 1,5 meter afstand houden en kappen met hamsterenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:47 schreef DaMart het volgende:
O-M-G!
Na twee halve zaterdagmiddagen bezig te zijn geweest met supermarkten afstruinen, besloot ik vandaag om alvast op vrijdagavond te beginnen.... hebben ze gewoon alles. ALLES! Er was zelfs wc-papier.
Geen halve middag boodschappen doen in 4 tot 5 winkels, maar gewoon een half uurtje in 1 winkel dus dit weekend.
Geen idee wie jij nou weer bent, maar ik hamster niet... ik doe gewoon voor het eerst in tijden mijn boodschappen zonder me te hoeven ergeren aan de lege schappen die de plunderende hamsterbende heeft achtergelatenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:49 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wel 1,5 meter afstand houden en kappen met hamsteren
Ik ben Hansquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee wie jij nou weer bent, maar ik hamster niet... ik doe gewoon voor het eerst in tijden mijn boodschappen zonder me te hoeven ergeren aan de lege schappen die de plunderende hamsterbende heeft achtergelaten.
ja en hoe nauwkeurig is dat? +- 10 km? 50? 100?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:46 schreef FranticDJ het volgende:
dead reckoning.. gegiste positie.. die gaan wij in de praktijk altijd 'corrigeren' naar ware positie.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en hoe nauwkeurig is dat? +- 10 km? 50? 100?
Okee hoogste punt kan ik in komen. Moet je alleen maar weten waar je gisteren was zodat je nog maar hooguit anderhalf uur en niet drie uur hoeft staan meten
Hoe nauwkeuriger je schiet, en hoe nauwkeuriger je klok.. tja waar heb je 't over? tientallen meters als je echt goed bent?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en hoe nauwkeurig is dat? +- 10 km? 50? 100?
Okee hoogste punt kan ik in komen. Moet je alleen maar weten waar je gisteren was zodat je nog maar hooguit anderhalf uur en niet drie uur hoeft staan meten
Dank dat 5 mijl wel het beste is waar je op mag hopen ja. Tientallen meters is echt een kwestie van mazzel. Een niet-vlakke zee kost je al meer aan afwijking. Dus dat zou toeval zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Hoe nauwkeuriger je schiet, en hoe nauwkeuriger je klok.. tja waar heb je 't over? tientallen meters als je echt goed bent?
Ik ben in de praktijk heel blij als we op 5 mijl uitkomen
Gaat dit over darten?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Hoe nauwkeuriger je schiet, en hoe nauwkeuriger je klok.. tja waar heb je 't over? tientallen meters als je echt goed bent?
Ik ben in de praktijk heel blij als we op 5 mijl uitkomen
Ja, je wordt er wel lui van. Ik vind kaartlezen bijvoorbeeld ook geweldig om te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
Doe 't in de praktijk te weinig.. vorige term bv ook. echt alleen maar bewolkt of kut weer. Tja, dan is GPS toch wel heel fijn
Yes. en ik doe eigenlijk sowieso geen oceaan oversteken meer. Heb ik ook niks meequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je wordt er wel lui van. Ik vind kaartlezen bijvoorbeeld ook geweldig om te doenen heb het echt nog weleens nodig ook gelukkig. Maar op zee heb je helemaal niks om je aan vast te houden
dus dat is nog een stu lastiger
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is in sommige gevallen nog steeds een vaardigheid van onschatbare waardequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. en ik doe eigenlijk sowieso geen oceaan oversteken meer. Heb ik ook niks meedus ik kan altijd met behulp van een kaart en kenbare punten, dan wel radar beeld, bepalen waar ik ben
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zo, jij kan een flinke worst baas.
joh je moet de stresskopjes eens zien als je boven Noorwegen zit, of ten zuidoosten van Turkije en GPS signaal wordt gejamd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat is in sommige gevallen nog steeds een vaardigheid van onschatbare waarde
Dat is ongeveer 5 keer zo veel rookworst als ik voeger thuis bij zo veel boerenkool kreegquote:
Kaulo?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat ziet er kaulo smakelijk uit![]()
Jij mag me voerenf*ck Simonis
ja ik vreet hele gezinsverpakkingen aan vlees weg alleen :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 5 keer zo veel rookworst als ik voeger thuis bij zo veel boerenkool kreeg![]()
Noulekker vissie van simonisquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:14 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat ziet er kaulo smakelijk uit![]()
Jij mag me voerenf*ck Simonis
Laat Karzai het maar niet horen, die had al jeuk aan een frikandelbroodjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vreet hele gezinsverpakkingen aan vlees weg alleen :p
hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat Karzai het maar niet horen, die had al jeuk aan een frikandelbroodjeMet zijn acht braadworsten en een mexicano
Is Simonis een visboer?quote:
ja vis familie uit scheveningenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Simonis een visboer?Ik ken het alleen als een kardinaal. Nou lijkt het net alsof ik diep (
)) in het katholieke wereldje zit
Morgen ff naar de Haagse Markt voor wat verse kibbeling en een portie gebakken kuitquote:
Oh gelukkig maar dan. Soort of. Denk ik.quote:
mag niet want we moeten thuis blijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:17 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Morgen ff naar de Haagse Markt voor wat verse kibbeling en een portie gebakken kuit![]()
Ga je mee of mag je niet van je vriend cq husband?
Dat betekent dat jij ook niet mag vuurbrood.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag niet want we moeten thuis blijven
Zo lang er maar 1,5 meter tussen zit mag alles je weet zellufquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag niet want we moeten thuis blijven
ja jottemquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
morgen met de rest van de schilderswijk naar de markt
als je niet beter weet is het geheid een warme dekenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb wel tijdje in de schilderswijk gewoont. was wel leuk moet ik toegeven.
Tuigquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb wel tijdje in de schilderswijk gewoont. was wel leuk moet ik toegeven.
hoezo niet beter weet :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je niet beter weet is het geheid een warme deken
als je er geboren bent enzo. Ik zou er niet dood gevonden willen worden.quote:
Zet een kikker in een snelkookpan en de eerste minuten kwaakt hij blij en tevreden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het allemaal niet zo erg als men denktquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er geboren bent enzo. Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Zoetermeer is lekker danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er geboren bent enzo. Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
monsterquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet een kikker in een snelkookpan en de eerste minuten kwaakt hij blij en tevreden.
waar kom jij vandaan. Wat ben je eigenlijk? voorstelrondje al gehad?quote:
Je moet om id vragen he als men binnenkomt Koen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan. Wat ben je eigenlijk? voorstelrondje al gehad?
dit dusquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof, eerlijk (!) dat als je je een bepaalde mind set aanneemt, dat de Schilderswijk best een tof buurtje kan zijnMaar dan moet je wel met sommige dingen om kunnen gaan en zo.
ik ben er jaren doorheen gefietst en er zijn prima plekken, maar ook echt intense kutplekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik heb het wel echt naar mijn zin gehad maar ja was ook nog jong.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik geloof, eerlijk (!) dat als je je een bepaalde mind set aanneemt, dat de Schilderswijk best een tof buurtje kan zijnMaar dan moet je wel met sommige dingen om kunnen gaan en zo.
wijk waar ik woon is ook een deel waar ik gratis niet eens zou willen wonen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er jaren doorheen gefietst en er zijn prima plekken, maar ook echt intense kutplekken
Schilderswijk was leuk in de jaren 70 en 80 lekker rellen met oud en nieuw en in de zomer weken aan een geslotenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er jaren doorheen gefietst en er zijn prima plekken, maar ook echt intense kutplekken
waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Schilderswijk was leuk in de jaren 70 en 80 lekker rellen met oud en nieuw en in de zomer weken aan een gesloten
Ik ben Hansquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar kom jij vandaan. Wat ben je eigenlijk? voorstelrondje al gehad?
Bbbrrrr verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
is koen de veldwachter van foqueville?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet om id vragen he als men binnenkomt Koen.
huehue trekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps.
Nu zou ik die dingen die ik daarmee maakte niet meer trekken nee
nou hij doet de brugquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is koen de veldwachter van foqueville?
Betrappen we hier een illegaal die de regels niet kent?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja misschien kunnen je wisseldiensten doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ophaalbrug? want ik ben ook van de brugdienst
drukke baan, we werken in shiftsquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ophaalbrug? want ik ben ook van de brugdienst
Jij ons manusje van allesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
BBUBquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien kunnen je wisseldiensten doen?
Ik was uit varenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betrappen we hier een illegaal die de regels niet kent?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBUB
Bitterbal's Bruggewachters UitzendBureau
Nee ik ben van een ander soort brugquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien kunnen je wisseldiensten doen?
ah dat ken ik wel (die omgeving).quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vlakbij Duinrell daar kikker je van op
En wat doe je in het dagdelijkse leven hansquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:28 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vlakbij Duinrell daar kikker je van op
Je zit daar op de camping dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat ken ik wel (die omgeving).
Zomer zitten we ook wel eens op Wassenaarseslag
nee man, gewoon een avondwandeling daar en een terrasje ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zit daar op de camping dan?
Haagse tokkies overspoelen hier de campings in de zomer en veel hebben ook een stacaravan op Duinrell zwart geld moet ergens heen
Nou ja als zwart geld naar een sacaavan op duinrell gaat dan stelt het niet veel voor hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Je zit daar op de camping dan?
Haagse tokkies overspoelen hier de campings in de zomer en veel hebben ook een stacaravan op Duinrell zwart geld moet ergens heen
Nee hermafrodiet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:32 schreef Koen66 het volgende:
althans, ik zeg wel nee man, maar het kan ook nee vrouw zijn
Zaken die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat doe je in het dagdelijkse leven hans
zo weet ik nog niksquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Zaken die het daglicht niet kunnen verdragen
Okee, en wat doe je in het nachtelijks leven, Hans?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dan slaap ik vooralquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, en wat doe je in het nachtelijks leven, Hans?
Wat kom je dan hier doen? Behalve alles leren over iedereen die hier zit?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het is ook niet goed om altijd alles te wille weten zei mijn oma ooit
Gewoon chillen en wat tijd killen je weet zelluf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kom je dan hier doen? Behalve alles leren over iedereen die hier zit?
Interessantquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:33 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nee maar beetje meer info kan geen kwaad tochquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Gewoon chillen en wat tijd killen je weet zelluf.
Maar is het de bedoeling dat ik hier al mijn hebben en houden op straat moet gooien?
Ach Fok zit vol met klonen dus dat maakt altijd ietwat onzekerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Maar is het de bedoeling dat ik hier al mijn hebben en houden op straat moet gooien?
Ik denk dat ik al best veel info heb gegeven.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar beetje meer info kan geen kwaad toch
is ie weer open intussen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:39 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al best veel info heb gegeven.
En als je meer wilt weten moet je morgen naar de Haagse Markt komen als ik ff 5 harinkies achterover klap
Etnisch profilerenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
en iemand met nog geen 650 posts, geen gender en geen UI wordt eerst wat verdachter bekeken
Ah wassenaar. Pretentieus rijkeluiskind die zich de taal van de straat aan meet om geaccepteerd te worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
in wassenaar heb je ook gewone huizen :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah wassenaar. Pretentieus rijkeluiskind die zich de taal van de straat aan meet om geaccepteerd te worden.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:40 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Alleen de kraampjes die levensmiddelen verkopen heb ik begrepen
ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor food en via dranghekken eenrichtingsverkeerd
Opgewerkt vanuit de onderklasse nu onderdeel van de elitequote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah wassenaar. Pretentieus rijkeluiskind die zich de taal van de straat aan meet om geaccepteerd te worden.
Schoonvader is van buitenlandse afkomst?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik ben er nog nooit geweestBen niet echt een marktliefhebber
Mijn schoonvader loopt er wekelijks
Dat zou wel helpen als je serieus genomen wilt worden ja. Dat doet namelijk iedereen hier. Als je er een beetje oog voor hebt. Je kunt zeggen "Huu allemaal anoniemen internetridders" maar velen van ons zijn eigenlijk best heel close met elkaar, ook al hebben we elkaar zelden of zelfs helemaal nooit in het echt ontmoet. Als je hier een tijdje zit leer je namelijk dat dat helmaal niet zo belangrijk is. Je kunt hier jarenlang zeer serieus met iemand bevriend zijn zonder ook maar te weten hoe hij of zij in het echt heet. Dan ontdek je namelijk dat dat helemaal niet belangrijk is. Maar goed, er gaat blijkbaar een wereld voor je open nu, ik wil je niet te veel shocqueren.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
uitstraling 2 dit hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Opgewerkt vanuit de onderklasse nu onderdeel van de elite![]()
Geboren en getogen op het veen zoals men dat in Den Haag zegt
yep, uit Iran .quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:44 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Schoonvader is van buitenlandse afkomst?
Mocht ie willenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, zit hij nu al met zijn broek op zijn enkels?
dat zat ie wel voordat ie met pensioen gingquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Hij zit toch niet in de tapijten business?
Perzische dames
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
nu.nl vindt Corona nu al minder belangrijk dan Matthijs van Nieuwkerk
Gister een hele uitzending gewijd aan Nouri en zijn advocaat man manquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:47 schreef Koen66 het volgende:
nu.nl vindt Corona nu al minder belangrijk dan Matthijs van Nieuwkerk
4 euri voor 8 van die joekels betalen jolo en ze ook nog zelf klaar moeten makenquote:
overhypte kerel, heb er zelden naar gekekenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:50 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Gister een hele uitzending gewijd aan Nouri en zijn advocaat man man![]()
DWDD had er al 4 jaar geleden de stekker eruit moeten trekken
alleen maar voor oven of airfryer zie ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4 euri voor 8 van die joekels betalen jolo en ze ook nog zelf klaar moeten maken
Onder andere maar ik ben daar niet meer welkom nadat ik mij 4 weken geleden kritisch had uitgelaten over meneer Bruins en het RIVMquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij je account voor het COR forum aangemaakt?
oh echt?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Onder andere maar ik ben daar niet meer welkom nadat ik mij 4 weken geleden kritisch had uitgelaten over meneer Bruins en het RIVM![]()
De tentakels van het politbureau reiken ver
Ongewenst kritiek op het verkeerde moment is nog wel eens een dingetje op Fokquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Onder andere maar ik ben daar niet meer welkom nadat ik mij 4 weken geleden kritisch had uitgelaten over meneer Bruins en het RIVM![]()
Ik laat me er vrijwel onophoudelijk kritisch uit over het RIVM en ik mag er gewoon posten. Het ligt aan de rabob jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:57 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja echt en nu zie ik elke dag iedereen exact het zelfde posten over het RIVM en is het geen probleem, er kan veel veranderen in 4 wekenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja echt en nu zie ik elke dag iedereen exact het zelfde posten over het RIVM en is het geen probleem, er kan veel veranderen in 4 weken![]()
Maar ja dus een van de grondleggers van COR
Gaan ze die Duitsers eindelijk aanpakkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
Toeristen mogen niet meer in Zeeland overnachten
kom af en toe in het algemene cor topic maar alleen als er belangrijke dingen zijn eigenlijk nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Maar ik zag jou daar in het begin ook veel posten maar nu niet meer, klaar met corona?
Nu is het corona voor en na je wordt er mee doodgegooid. Nu krijg ik het verwijt van vrienden en familie dat ik niet meer reageer op whatsapp berichtenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
ik heb er wel ff rondgekeken maar was snel klaar met het onderwerp. Too much Corona
nope, ik weet dat het er is en dat het serieus is. Maar als ik er continue over ga lezen ga ik me niet echt beter voelenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
niet goed voor de mentale toestand allemaal
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:09 schreef bitterbal het volgende:
niet goed voor de mentale toestand allemaal
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
een bank knab noemen, hoe simpel kan je zijn dan
ja al heb ik toch de behoefte om het te volgen dus de live blogs staan hier wel openquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nu is het corona voor en na je wordt er mee doodgegooid. Nu krijg ik het verwijt van vrienden en familie dat ik niet meer reageer op whatsapp berichten![]()
Ik ben wel klaar met die semi grappige onzin die wordt doorgestuurd of al die conspiracy theorieën![]()
ik heb ook nog een Moneyou rekening, iets van 0.02% oidquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb er een rekening. ze hebben nog rente over je spaargeld
Dat was de bank die alles anders ging doen na de kredietcrisis van 2008quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef Koen66 het volgende:
een bank knab noemen, hoe simpel kan je zijn dan
Icesave schijnt een hoge rente te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik heb er een rekening. ze hebben nog rente over je spaargeld
hahaha jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Icesave schijnt een hoge rente te geven
Yapi Kredi geeft 0.1% lees ikquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:16 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Icesave schijnt een hoge rente te geven
Nog ff snel vruchtbaar landbouwgrond en goud kopen voor deze shit compleet aan isquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)t-maakt-het-uit.html
Gaan we ook biljetten van honderd duizend miljoen miljard ontelbaar Euro's zien?
Ja ik st daar ook met stijgende verbazing naar te kijken. Dat dat allemaal zomaar maar ken tegenwoordig,quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:25 schreef vuurbrood het volgende:
Die geldpers van de ECB staat al sinds 2013 op volle toeren te draaien
hmmm stijgt de goudprijs ook al?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:25 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Nog ff snel vruchtbaar landbouwgrond en goud kopen voor deze shit compleet aan is![]()
De geldpers van de ECB staat al sinds 2013 op volle toeren te draaien
nee wacht nog evenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag gaan slapen hoor
Truste sweetie
Dat is al sinds 1971 zo toen Nixon de dollar loskoppelde van de goudstandaardquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik st daar ook met stijgende verbazing naar te kijken. Dat dat allemaal zomaar maar ken tegenwoordig,
In zekere zin heb ik dat ook wel over me afgeroepenquote:
hoe bedoel je :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In zekere zin heb ik dat ook wel over me afgeroepen
Nou ja het zou voor ongeveer iedereen die nu in leven is een zeer inteessante tijd worden als we nu wereldwijd een Germany1923-style hyperinflatie zouden gaan meemaken. Maar ik denk dat de mensen aan de touwtjes het niet zo ver zullen laten komen. Zou wel zeer interessant zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:29 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Dat is al sinds 1971 zo toen Nixon de dollar loskoppelde van de goudstandaard![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nixon-schok
Meestal doe ik er wel en keer of 3-4 over voordat ik echt ga slapenquote:
ja je duikt altijd weer opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meestal doe ik er wel en keer of 3-4 over voordat ik echt ga slapen
Dan blijf je toch nog ffquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je duikt altijd weer op![]()
Maar als ik nu ga slapen word ik echt te vroeg wakker
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zal vanavond aan je denken![]()
Wat zijn de plannen voor morgen?
Jij eerstquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:35 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zal vanavond aan je denken![]()
Wat zijn de plannen voor morgen?
blijf daar nou weg johquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:37 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Haagse Markt heb ik toch al zeker 10x gezegd
Het is "kurwa". Het Pools kent de letter V niet.quote:
potato potatoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is "kurwa". Het Pools kent de letter V niet.
In zo'n blik of heb je een fancy broodbakmachine aangeschaft?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga dit weekend experimenten om zelf afbak brood te maken
ik heb een oven.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:51 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
In zo'n blik of heb je een fancy broodbakmachine aangeschaft?
Ik bak mijn brood af op een hout gestookte vuur zoal mijn voorouders dat deden in 1765.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
aan je nick te zien weet je wat van broodbakmachines?
OKee jij weet niksquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:55 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik bak mijn brood af op een hout gestookte vuur zoal mijn voorouders dat deden in 1765.
Mijn specialiteiten zijn vuur en vloerbroden
moet je in cor kijken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:05 schreef vuurbrood het volgende:
Dooie boel hier boys en girls ik dacht dat Fok een revival zou meemaken door het coronavirus maar dat valt dus vies tegen
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
kijken in de spotify playlists of er nog pareltjes tussen zitten
Pff, grondlegger, ik was er vanaf het begin af aan bijquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:59 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ja echt en nu zie ik elke dag iedereen exact het zelfde posten over het RIVM en is het geen probleem, er kan veel veranderen in 4 weken![]()
Maar ja dus een van de grondleggers van COR
Als je met dit soort dingen aankomt donder gewoon lekker op, hier zit echt niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:05 schreef vuurbrood het volgende:
Dooie boel hier boys en girls ik dacht dat Fok een revival zou meemaken door het coronavirus maar dat valt dus vies tegen
nee maar dat is zo anders als wat ik nu luister :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wereldhit van Nederlandse bodem beetje respect graag![]()
Jij bent zeker meer een hardstyle typen
je bestaat nog een maand en komt om respect zeuren? Lazer ff op joh debiel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:08 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Wereldhit van Nederlandse bodem beetje respect graag![]()
Jij bent zeker meer een hardstyle typen
neem het niet zo serieus flesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bestaat nog een maand en komt om respect zeuren? Lazer ff op joh debiel.
Sinds dag 1 swa ik heb persoonlijk het lintje mogen doorknippen van het COR subforum.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pff, grondlegger, ik was er vanaf het begin af aan bij
Officieel een dame van lichte zeden, maar in het Pools gebruiken ze het zoals wij in het Nederlands overal wel het woord kut voor kunnen zetten.quote:
Ik zou ff rustig aan doen met de jenever ouwequote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bestaat nog een maand en komt om respect zeuren? Lazer ff op joh debiel.
Ik was er al bij voordat het een subforum was en het gewoon NWS wasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:10 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Sinds dag 1 swa ik heb persoonlijk het lintje mogen doorknippen van het COR subforum.
Je zag meteen wat er gebeurde na mijn gedwongen vertrek 501 error Fok! kon niet handlen
Die frituursnack een beetje onder controle houden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is jouw taak eigenlijk in foqueville @:LTVDK?
Ah. Pooier.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die frituursnack een beetje onder controle houden.
Ik zat er vuistdiep in toen we nog op NWS zaten ik weet niet wat je praatquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er al bij voordat het een subforum was en het gewoon NWS was
Eerder sociaal begeleiderquote:
wiens hoofd?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
sta niet raar te kijken als jullie zijn hoofd op het dorpsplein tegenkomen
Waarom toch die obsessie met mijn hoofd altijdquote:
Wat is er met je hoofd is het vierkantquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom toch die obsessie met mijn hoofd altijd
creatief met asdfdquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan er een microfoon in maken. of ik plaats hem op een drone en stalk jullie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |