quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind het lied ineens stukken leuker klinken(of het komt door meneer rechts)
Ik dacht het meteen bij die bovenste foto hier, maar ging er maar vanuit dat het familie isquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:46 schreef grazz het volgende:
Waarom heeft niemand van ons opgemerkt dat Ryan en team niet aan social distancing doen
Op z'n youtube bijschrift staat dat het idd z'n quarantainefamilie isquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht het meteen bij die bovenste foto hier, maar ging er maar vanuit dat het familie is
Damn, zeker!quote:
SPOILER: HelemaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: als jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: inzoomtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
Was leuker geweest als ie Ferry had geheten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op z'n youtube bijschrift staat dat het idd z'n quarantainefamilie is
[ afbeelding ]C’est Davie :o)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |