Arcade op z'n Jamala'stwitter:Eurovision twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 09:10:19She’ll definitely sing ‘1944’, but which #Eurovision hit would you like her to cover?🎙️
This poll ends at 15.00 CET🕒
#EurovisionHomeConcerts | @jamala reageer retweet
A uncomfortable heart is all that's leftquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:08 schreef grazz het volgende:
Arcade op z'n Jamala'stwitter:Eurovision twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 09:10:19She’ll definitely sing ‘1944’, but which #Eurovision hit would you like her to cover?🎙️
This poll ends at 15.00 CET🕒
#EurovisionHomeConcerts | @:jamala reageer retweet
Maar dit is goed voor je mentale gesteldheid, daar zou je werkgever iig blij mee moeten zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja liever ietsjes later, want eigenlijk zou ik tot 17:15 moeten werken nu
Dat viel me niet eens op...ik keek naar haar capuchon waarvan het touwtje miste. Wat is daar mee gebeurd? #capuchongatequote:
Ik vind het lied ineens stukken leuker klinkenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind het lied ineens stukken leuker klinken(of het komt door meneer rechts)
Ik dacht het meteen bij die bovenste foto hier, maar ging er maar vanuit dat het familie isquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:46 schreef grazz het volgende:
Waarom heeft niemand van ons opgemerkt dat Ryan en team niet aan social distancing doen
Op z'n youtube bijschrift staat dat het idd z'n quarantainefamilie isquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht het meteen bij die bovenste foto hier, maar ging er maar vanuit dat het familie is
Damn, zeker!quote:
SPOILER: HelemaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: als jeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: inzoomtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)![]()
Was leuker geweest als ie Ferry had geheten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op z'n youtube bijschrift staat dat het idd z'n quarantainefamilie is
[ afbeelding ]C’est Davie :o)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |