zitten wielen onder, het lijkt offie zweeft, ford thunderbird 1962quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zitten daar nog wielen onder of zweeft ie?
Als je rin rijdt voelt het waarschijnlijk ook offie zweeftquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
zitten wielen onder, het lijkt offie zweeft, ford thunderbird 1962
Met wat voor aas?quote:
met een mossel en twee perzikkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met wat voor aas?Mosterd zeker, heeft een bitterbal altijd op zak natuurlijk
past bij je ViBo tochquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He moet dat nou meteen weer zo vunzig?
Ja die begint NU. Maar ik ben natuurlijk weer de enige. Stelletje sociaalgehandicapte kluizenaars.quote:
Ja zag hem op een moment dat zijn aandacht wat aan het verslappen wasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met wat voor aas?Mosterd zeker, heeft een bitterbal altijd op zak natuurlijk
Gewoon lekker conference call houden en dan gezamelijk vanuit huis helemaal naar het einde gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die begint NU. Maar ik ben natuurlijk weer de enige. Stelletje sociaalgehandicapte kluizenaars.
Dat was wel het idee jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker conference call houden en dan gezamelijk vanuit huis helemaal naar het einde gaan.
vroeg gegeten :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Visprakkie op.. smaakte wel. beetje weinig
Kon ook niet anders. Anders had de hele wereld ze uitgekotst na afloop.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
he he
3 MINUTEN GELEDEN
Zwitsers bedrijf Roche deelt recept coronatest
Het Zwitserse bedrijf Roche deelt de receptuur voor testvloeistof met de overheid.
Jaloers?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Heeft vieze Marco nu ook al Maan gewipt?
wat is daar vies aan? maanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Marco B?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er niet met Marco gewipt?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Wippen misschien niet, maar hij heeft je vast wel eens in de mond genomen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wippen misschien niet, maar hij heeft je vast wel eens in de mond genomen.
Gofferquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
kutten danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
Hm.. billen.. niet mijn ding.
Geef mij maar tieten.. Die zijn fascinerend want die heb ik zelf niet.
Heb zelf prima billen om mee te spelen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en rip new yorkquote:
Dat is nu nog koffiedik kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat wij niet op dat punt gaan komen
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=copylinkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en rip new york
17:57
In de door het coronavirus zwaar getroffen Amerikaanse staat New York is het aantal doden opnieuw aanzienlijk gestegen. Het dodental liep vandaag op met 134 tot 519, zei gouverneur Andrew Cuomo vandaag in New York tijdens de dagelijkse crisisconferentie.
Cuomo meldde ook dat er meer dan 7000 nieuwe besmettingsgevallen zijn ontdekt, wat het totale aantal voor de staat op meer dan 44.500 brengt. De meeste gevallen zijn in de metropool New York, waar meer dan 25.000 mensen positief testten.
Heb je een tijdslot geboekt?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Honger![]()
Maar ik mag pas over 20 minuten naar binnen bij de snackbar
Gaan ze de friet naar je toegooien?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Honger![]()
Maar ik mag pas over 20 minuten naar binnen bij de snackbar
patatquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze de friet naar je toegooien?
Matig.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]is verplicht. Alleen afhalen op een afgesproken tijdstip. Maar ik ben dus te vroeg.
Ja, ik gooi wat muntjes en dan gooien zij de patat en een paar klodders mayoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze de friet naar je toegooien?
Ik kom altijd op een ander puntquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat wij niet op dat punt gaan komen
Bij mijn werkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
jongens waar hebben jullie je inboedel verzekering?
all in pakket bij ZLMquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
oh heb alles behalve zorgverzekering bij 1 verzekeraar. Scheelt in premie kosten, wat nodig is is verzekerd, adviseur zit om de hoek en is overzichtelijk. En krijg daardoor best wat pakket korting.quote:
ah.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh heb alles behalve zorgverzekering bij 1 verzekeraar. Scheelt in premie kosten, wat nodig is is verzekerd. En krijg daardoor best wat pakket korting.
Zeeuwse Landbouw Maatschappij (ZLM)quote:
45 per gebeurtenis, 150 bij storm. en 100 voor laptop/mobiel/tablet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah.
Hebben jullie een eigen risico?
ik heb nu een eigen risico van 250 euro bij diefstal... verzekerde bedrag 40 duizend, das inclusief de keuken en badkamer?
Ah. achquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeeuwse Landbouw Maatschappij (ZLM)
Geen cent teveel was jarenlang de slogan van Zeeuws Meisje. Ken je klassiekers
ja? nog nooit gehoord dat dat niet t geval zou zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
zit de keuken en badkamer er normaal gesproken bij?
ai. dan is 40 duizend wat beperkt he?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja? nog nooit gehoord dat dat niet t geval zou zijn
ja mijn stiefmonster zegt van niet. maar geen idee welke verzekering dat dan zou moeten zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja? nog nooit gehoord dat dat niet t geval zou zijn
geen idee? hangt van je situatie af.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ai. dan is 40 duizend wat beperkt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja nou stel bij een brand... ga er niet van uit natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee? hangt van je situatie af.
Ik heb tot 250k verzekerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over drie maanden is die uitgerust met een 7.62 mm machinegeweer en mosterdgasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
jongens we krijgen ook drones
3 MINUTEN GELEDEN
Met meer dan drie op het strand? Deze drone jaagt je weg
Om het scenario van vorig weekend tegen te gaan, zet de veiligheidsregio Noord-Holland Noord een drone in. Een vooraf ingesproken boodschap moet strandgangers waarschuwen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)d-flink-schoner.html
hopelijk kunnen we daar dan de filmpjes van zienquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie maanden is die uitgerust met een 7.62 mm machinegeweer en mosterdgas
Monster.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk kunnen we daar dan de filmpjes van zien
Dan smijt je de patat op de grond en begin je er keihard op te stampen!!! Whehequote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik gooi wat muntjes en dan gooien zij de patat en een paar klodders mayo
Kan dat ook bij de ZLMquote:
Maandenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over drie maanden is die uitgerust met een 7.62 mm machinegeweer en mosterdgas
Kunnen we lekker met een vlammenwerper op drones gaan jagenquote:
soort van pokemonquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we lekker met een vlammenwerper op drones gaan jagen
Pokemon moet je toch vangen en niet hel en verdoemenis toewensen?quote:
Ik heb nog wel een zwaard, lekker vechten met drones.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we lekker met een vlammenwerper op drones gaan jagen
ja maar die drone is dan een soort van pokemon die je moet verbranden met je vlammenwerperquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pokemon moet je toch vangen en niet hel en verdoemenis toewensen?
En anders gewoon lekker met straatstenen naar gooien alsof je een banlieue-expert bentquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zwaard, lekker vechten met drones.
Doe dan molotov voor dat extra effectquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders gewoon lekker met straatstenen naar gooien alsof je een banlieue-expert bent
Nee want daar krijg je een derde arm van binnen een half jaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat we hier ook van die sprayteams krijgen?
Dat kost allemaal geld, straatstenen kun je gratis uit de grond trekkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe dan molotov voor dat extra effect
wel een bandana voor je mond dan.... of in dit geval een mondkapjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kost allemaal geld, straatstenen kun je gratis uit de grond trekken
Heb ik alquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wel een bandana voor je mond dan.... of in dit geval een mondkapje
Centraal Beheer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat zou een Ribbentrop-cocktail eigk zijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe dan molotov voor dat extra effect
ga ik daar even kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nul. 200 standaard bij stormschade.
60 % lagere premie dan ik eerst bij Meeus had. En 35k kostbaarhedendekking.quote:
voor je biljetjes verzameling :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
60 % lagere premie dan ik eerst bij Meeus had. En 35k kostbaarhedendekking.
Nee ZLM is alleen Zeeland en een klein stukje West-Brabant.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
die van frantic is niet in mijn regio geloof ik
ja jammer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ZLM is alleen Zeeland en een klein stukje West-Brabant.
Ik las billetjes verzamelingquote:
Ik zal in mijn leven nooit meer zo veel billetjes hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal in mijn leven nooit meer zo veel billetjes hebben
75 euro eigen risico... ook verzekerd voor sjit die je zelf veroorzaakt en in prinipe alles gedekt en niet voor een bepaalde waarde.quote:
oh klinkt goed. ga het checkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
75 euro eigen risico... ook verzekerd voor sjit die je zelf veroorzaakt en in prinipe alles gedekt en niet voor een bepaalde waarde.
quote:9 MINUTEN GELEDEN
Paasvuur in Holten vroegtijdig ontstoken
Paasvuurbouwers uit Espelo kijken van een afstand naar het paasvuur, dat in overleg met de gemeente Rijssen-Holten nu al is aangestoken. Het paasvuur mag vanwege het coronavirus niet doorgaan en verder bouwen is ook niet toegestaan.
Sukkels....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha, nu er toch al niks meer mag, en nu de lucht net wat schoner begint te worden, MOET dit toch nog ff hoorzwakzinnig kutvolk
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sukkels....![]()
Ik hoop op zulke schone lucht dat we na de coronacrisis 'gewoon' 160 op de snelweg mogen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die buurman die vorige week al stond en flippen en zo he. Die sprak ik net even op het balkon. Heeft vanmiddag te horen gekregen dat hij zijn reiskostenvergoeding over afgelopen maand kan vergeten. En zijn salaris ook.
#komtweldichtbijzo
Welke informatie geeft ANY antwoord op deze vraag je?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
baan kwijt of werkgever kan niet meer betalen?
sneu voor hemquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet het niet, maar ik zie ook niet hoe het verschil maaktDus allebei, ja.
Zonder voorbeelden kan ik natuurlijk hier helemaal niks meequote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Wow een oude "beschermeling" van mij die ik de kneepjes van het vak heb geleerd die is vandaag voor zichzelf begonnen, die heeft wel erg veel grande cojones trekjes van mij overgenomen
Die jongen waar ik heb over heb zou 1 april beginnen bij een grote multinational, helaas corona, in januari een ander huis gekocht, baby bij een nieuwe vriendin op komst en fuck it denkt hij, als iedereen teddyberen aan het zoeken is en zit te Netflixen pak ik de stier wel bij zijn ballenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja die buurman die vorige week al stond en flippen en zo he. Die sprak ik net even op het balkon. Heeft vanmiddag te horen gekregen dat hij zijn reiskostenvergoeding over afgelopen maand kan vergeten. En zijn salaris ook.
#komtweldichtbijzo
Te grote ballen zijn onaantrekkelijk heb ik me wel eens laten vertellenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zonder voorbeelden kan ik natuurlijk hier helemaal niks mee
Hopelijk geen aanleiding om hem thuis maar even weer flink de pan uit te flippen (had ook een kindje toch?)quote:
Bedoelde u "Helaas Coronaas"?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die jongen waar ik heb over heb zou 1 april beginnen bij een grote multinational, helaas corona, in januari een ander huis gekocht, baby bij een nieuwe vriendin op komst en fuck it denkt hij, als iedereen teddyberen aan het zoeken is en zit te Netflixen pak ik de stier wel bij zijn ballen
Trekt de verhouding op andere delen wat scheef he......quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te grote ballen zijn onaantrekkelijk heb ik me wel eens laten vertellen
nee kindje was van buurVROUW. Joch is 16 of 17 of zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hopelijk geen aanleiding om hem thuis maar even weer flink de pan uit te flippen (had ook een kindje toch?)
ze zullen daar ook vast lekkere hebben :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]heel lekker. Zal deze frietjes gaan missen na de verhuizing
Tussen de knieën hangendequote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Trekt de verhouding op andere delen wat scheef he......
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
mannen met grote ballen zijn onbetrouwbaar
en minder zorgzaam
Oh ok.... maar sowieso suck hetquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee kindje was van buurVROUW. Joch is 16 of 17 of zo.
Maar (realiteit op de inhaalbaan) binnenkort zijn ze dus waarschijnlijk ook mijn buren niet meer
mannen met grote ballen zijn onbetrouwbaar
en minder zorgzaam
ja daar hebben ze onderzoek naar gedaanquote:
[..]
ze zullen daar ook vast lekkere hebben :p
Ja voor hun wel ja.quote:
Misschien moet ze een boekje uitbrengen, "bitterbal's levenswijsheden en de kop hete soep"quote:
ja je doet net alsof ik het verzin :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ze een boekje uitbrengen, "bitterbal's levenswijsheden en de kop hete soep"
Best een goed idee, toch?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ze een boekje uitbrengen, "bitterbal's levenswijsheden en de kop hete soep"
Hadden ze het niet over Italianen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
mannen met grotere ballen ging vaker vreemd en hadden vaak meerdere kinderne bij verschillende vrouwen
nopes :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze het niet over Italianen?
VPN swaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:21 schreef Ygritte het volgende:
Nou was de telegraaf al niet mijn favoriete krant, maar 'in private window' werkt niet meer![]()
Straks gaan alle andere kranten het ook doen![]()
#skeer
Sterker nog, ik heb dat ook geleden dat stuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je doet net alsof ik het verzin :p
nou waarom dan zon hoofdquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb dat ook geleden dat stuk.
Niks geleerd van de vorige crisis dus helaas.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor hun wel ja.
Twee auto's dikke carričre alles ditdat. Maar nul spaargeld dus nu ineens one strike out
Over wie hebben we het?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor hun wel ja.
Twee auto's dikke carričre alles ditdat. Maar nul spaargeld dus nu ineens one strike out
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon, omdat het van jou afkomt denk ik
Met van die plakpootjes. Dezelfde waar een coronovirus jouw cellen mee infiltreert. Zo zien ze er ongeveer uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
weten jullie hoe een vlieg op het plafond land?
Dan moet ik nog 3 zulke buren hebben. Ik ben de 20 % die dat niet doet namelijk.quote:
ja maar de weg er naar toe.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met van die plakpootjes. Dezelfde waar een coronovirus jouw cellen mee infiltreert. Zo zien ze er ongeveer uit.
Ben je niet mateloos benieuwd hoe ze dat onderzoek hebben uitgevoerd, ook niet een beetje?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
terwijl je dus weet dat ik het niet verzin
nou ja kan ik mij wel een voorstelling bij makenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet mateloos benieuwd hoe ze dat onderzoek hebben uitgevoerd, ook niet een beetje?
Enlighten us please.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
Is een soort blind achteruit inparkeren ja. Als je dat een paar keer doet kan je dat. Zijn ook alleen maar mannetjesvliegen die je dat ziet doen trouwens.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de weg er naar toe.
doet die bv een ineens zo een draai?
Soep knoeien met onbetrouwbaar grote ballenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als student een bijbaan gehad bij de bank als adviseur consumptieve leningen, je moet niet weten wat voor teringzooi ik dagelijks tegenkwamquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 3 zulke buren hebben. Ik ben de 20 % die dat niet doet namelijk.
Landingsgestel uit?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soep knoeien met onbetrouwbaar grote ballen
De levenslessen van een Bitterbal
Zou lezenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vraag je je dit af of weet je hierop het antwoord?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar de weg er naar toe.
doet die bv een ineens zo een draai?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
nee dat weet ikquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag je je dit af of weet je hierop het antwoord?
jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja naar boven gaat niet toch, dan butst hij met zijn kupke tegen het plafond aan.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jadus hij vliegt eerst onder zijn geplande landingsplaats door, dan whoeisjs een duik naar beneden in de looping en dan zo plak
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jadus hij vliegt eerst onder zijn geplande landingsplaats door, dan whoeisjs een duik naar beneden in de looping en dan zo plak
Vet! Kan interessant wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
De doomsday comet
https://www.scientias.nl/(...)e-oog-te-bewonderen/
Nieuwelingquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
Ik twijfel of ik dit weekend naar de Haagse Markt gaat of dat ik met mijn matties een kickbokstraining ga houden op het Scheveningse strand.
Keuze stress
ik zou strand doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
Ik twijfel of ik dit weekend naar de Haagse Markt gaat of dat ik met mijn matties een kickbokstraining ga houden op het Scheveningse strand.
Keuze stress
Trollquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
Keuze stress
Blik benzine over je heen flikkeren en sigaretje opsteken is veel leuker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:32 schreef vuurbrood het volgende:
Keuze stress
To cut a long story shortquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blik benzine over je heen flikkeren en sigaretje opsteken is veel leuker.
Ja dat liep de vorige keer ook verkeerd af, ik kijk wel uitquote:
Heftigquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blik benzine over je heen flikkeren en sigaretje opsteken is veel leuker.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat liep de vorige keer ook verkeerd af, ik kijk wel uit
Heeft zijn vrouw een ondiepe snee?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je van je vrouw klussen, ja hč?
Ga jij nou maar die 2 auto's die voor de deur staan nou meer eens afbetalen voordat je buurman straks boos wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat liep de vorige keer ook verkeerd af, ik kijk wel uit
struik snoeien, sommig dood hout was te dik voor de snoeischaarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je van je vrouw klussen, ja hč?
Dit gaat niet de goede kant op.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die 2 auto's die voor de deur staan nou meer eens afbetalen voordat je buurman straks boos wordt
Dat had nog een andere reden maar die kan ik hier niet vertellenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens was er niet zo gek lang geleden ook nog een tijd dat ik een bloedhekel aan UitStraling had hoorHet kan best goedkomen nog
Stom hout.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
struik snoeien, sommig dood hout was te dik voor de snoeischaar
O, vertel?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had nog een andere reden maar die kan ik hier niet vertellen
Bob Ross gespotquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Pf. Ben uit verveling aan t schilderen geslagen.
Vanavond eens spieken om ik hem met mijn telescoop kan vinden ergens.quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die 2 auto's die voor de deur staan nou meer eens afbetalen voordat je buurman straks boos wordt
KOENquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh god. iemand heeft het trollenhok open laten staan
Ja Koen nu hij gewond isquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:41 schreef FranticDJ het volgende:
Oh god. iemand heeft het trollenhok open laten staan
Oh ja jij dreef een beetje de spot met mijn autisme ja. Nou ja waarom zou je ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had nog een andere reden maar die kan ik hier niet vertellen
Ja KOEN had wel de hokken dicht moeten houden natuurlijkquote:
Wat voor telescoop heb je?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanavond eens spieken om ik hem met mijn telescoop kan vinden ergens.
‘t Is FOK!, we zijn allemaal autistischquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij dreef een beetje de spot met mijn autisme ja. Nou ja waarom zou je ook niet
kan hem even niet vinden in Stellarium, staat momenteel onder de horizon?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vanavond eens spieken om ik hem met mijn telescoop kan vinden ergens.
zo eten en dan verder met die joodse seriequote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
wat zijn jullie wilde vrijdagavondplannen?
Bankhangenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
Verre vanquote:
Stellariumquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan hem even niet vinden in Stellarium, staat momenteel onder de horizon?
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo eten en dan verder met die joodse serie
Ik heb hem al uit ... werd beetje laat afgelopen nachtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo eten en dan verder met die joodse serie
zwijmelnummers op youtube. EN bier.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
Fles en lovesongs.. niet achter je gezochtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zwijmelnummers op youtube. EN bier.
Gebruik het tering veel omdat ik te Mongolisch ben om met een echte hard copy starfinder overweg te kunnen.quote:
Ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij dreef een beetje de spot met mijn autisme ja. Nou ja waarom zou je ook niet
Ik heb lucht en ruimtevaarttechniek gestudeerd hou toch opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verre vanJij hebt gewoon geen idee waar je over praat.
Gohhh ff denken... vanavond ben ik....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
snel gedaan : Dquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem al uit ... werd beetje laat afgelopen nacht
Wat is er met die shoarma gebeurd?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu rookworst met andijviestamppot en spekjes
oh lekker! dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet het toch ergens van hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fles en lovesongs.. niet achter je gezocht
Kant en klaar van de Appie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen enkele maar mijn dinnetje was toen wel hier mee aan het posten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke vrouw heb je afgepikt. Kom vertel maar gewoon
die staat nog i de koelkast maar daar heb ik geen groente bijquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er met die shoarma gebeurd?
nee. al is de puree wel poeder :pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:51 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Kant en klaar van de Appie?
Ik moet eerlijk zeggen die Iglo ping maaltijden zijn wel goed te tjappen
Ik heb het niet meer zo gevolgd, al anderhalf jaar niet of zoquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, laatste uitzending van DWDD was niet bijzonder.
Hmm. Niet de roddel waar ik op hooptequote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele maar mijn dinnetje was toen wel hier mee aan het posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |