Was voor ons wel een goed moment om de dumbells die al maanden in de weg liggen te verkopen. Binnen 30 minuten waren ze opgehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef Elvi het volgende:
Wow, ik zat online even te kijken naar spullen om thuis te fitnessen. Komt mn moeder binnen: "Je wilt het alleen maar hebben om het idee te hebben dat je goed bezig bent, maar je gaat toch niks doen deze weken"
[ afbeelding ]
Ik bedoel ze heeft gelijk... maar toch
[ afbeelding ]
Geefquote:
Net lekker opgepeuzeld. Goede kibbeling wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef
De kibbeling. Niet het vriendje.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou de mijne niet snel doen, die gaat over zijn nek in de buurt van een viswinkel
Wees blij dat er iemand eerlijk is als je het zelf niet bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef Elvi het volgende:
Wow, ik zat online even te kijken naar spullen om thuis te fitnessen. Komt mn moeder binnen: "Je wilt het alleen maar hebben om het idee te hebben dat je goed bezig bent, maar je gaat toch niks doen deze weken"
[ afbeelding ]
Ik bedoel ze heeft gelijk... maar toch
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net lekker opgepeuzeld. Goede kibbeling wel.
Jammerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier was de visboer vandaag dicht. wilde kibbeling lunch
Ga het halenquote:
Iedereen werkt nu aan quarantaine body!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is #fitgirl Cali gebleven?
Zal wel een vent aan de haak hebben geslagen. Dan is de noodzaak weg.quote:
Alles dicht, muv een paar tentjes die take away kunnen leveren. Tis een ghost town hier op het moment.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ga het halen. Of is daar alles dicht?
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen werkt nu aan quarantaine body!
Op een of andere manier zie ik je nu helemaal dik en in een vies hemd voor mequote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.
De Onslow look.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik je nu helemaal dik en in een vies hemd voor me
Ik heb 3 crackers op vandaag. Die frietjes komen goed. Morgen lekker rondje wandelenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is #fitgirl Cali gebleven?
Hey! Sssstttttquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een vent aan de haak hebben geslagen. Dan is de noodzaak weg.
Meer neukenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |