Bij jouw ouders?quote:Op zondag 5 april 2020 15:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoor net dat ik vnv pannenkoeken met kaas en stroop eet. En misschien wel spek ook
Jep mam is nu aan het bakken. Ze voelen zich gezond en doen voorzichtig, thanksquote:
Y-u-m, allesquote:Op zondag 5 april 2020 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb net kip ketjap, rijst en kousenband gegeten
[ afbeelding ]
Zo een kopje thee en als toetje een stukje vegan volkoren appeltaart met macadamia-noten afgedekt met amandelschaafsel
[ afbeelding ]
Wat zonde!quote:Op zondag 5 april 2020 19:25 schreef Treinhoer het volgende:
Ik had een hele kip van 1200 gram gehaald, nog een zakje maggi braadstomen knoflook (die is uit assortiment en was de laatste die ik nog in de kast had). Wilde lekker kip patat en appelmoes eten.
Verkeerde stand ingesteld op de oven, en die braadzak is vastgekleefd aan een stuk zwarte kip en de rest is nog rauw.
Voorheen had ik een gasoven, precies 5 kwartier op de juiste draaistand, dan was de kip perfect. Nu na een verhuizing een heteluchtoven met grill. Volgens het boekje van het apparaat opgezocht en compleet fout dus____!!!
Balen. Nu heb ik nog wel patat en appelmoes, maar dat is te weinig. Ik zit er over te denken om wat kipdijfiletjes te halen om misschien even te marineren. Dan alsnog de patat in de airfryer gooien met wat appelmoes.
Iemand een goede tip voor een makkelijke, lekkere marinade?
Ja daar zat ik ook wel aan te denken. Vriendin houdt niet echt van pittig helaas. Maak wel wat met ketjap, knoflookpoeder, zout, klein betje peper.quote:Op zondag 5 april 2020 19:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat zonde!![]()
Eh ketjap, honing of suiker, sambal, peper en zout.
Toetje was ijs met slagroom en verse aardbeiensaus
quote:Op zondag 5 april 2020 19:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb net kip ketjap, rijst en kousenband gegeten
[ afbeelding ]
Zo een kopje thee en als toetje een stukje vegan volkoren appeltaart met macadamia-noten afgedekt met amandelschaafsel
[ afbeelding ]
Kijk eens aan! En dochterlief houdt ook van koken ... win-win!quote:Op zondag 5 april 2020 19:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Sinds deze zomer samen met iemand die geen pepers kan eten...
Dus wij eten vaak kaneel/knoflook op kip.
Ik vond het aanvankelijk nogal vies klinken.. toen was de reactie: je hebt het al 2x gegeten...
Inmiddels doet dochterlief een klein dansje als we “J’s Kip” eten
En eten we het dus vrij regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |