Ik vond House of Cards wel oké behalve het laatste seizoen. Dat wasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
wel een paar goeie gehad zoals Narco's en Suits enzo... maar verder..
Ow de crown kam ik echt NIET doorheen gewoon.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond House of Cards wel oké behalve het laatste seizoen. Dat was![]()
En The Crown is magnifique. Ik herken mij in die laatste wel in een aantal zaken.
Netflix Originalsquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond House of Cards wel oké behalve het laatste seizoen. Dat was![]()
En The Crown is magnifique. Ik herken mij in die laatste wel in een aantal zaken.
Toen ik nog studeerde was er een studiegenoot die misbruikte de schoolcomputers om via nieuwsnet alleen maar films en muziek te downloaden. Je zou denken dat zo een omgeving goed beveiligd is...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 20 andere streamingsdiensten. Of je kan gaan downloaden.
Te soft?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow de crown kam ik echt NIET doorheen gewoon.
Dan maar het aantal posts op FOK! ophogenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Werk thuis maar heb geen flikker te doen
Trok mij helemaal niet...quote:
Insmeren liefjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Mijn hand is echt helemaal kapot aan het gaan.
Ja moet ik eigenlijk ook maar eens doen, mijn hand begint gewoon te bloeden zo droog en kapot is het nu door alle ontsmettingsmeuk wat ik de hele dag vast hou.quote:
Dat kan, ik hou ook niet van drama achtige series of films. Maar op een of andere manier vond ik deze serie wel goed. Zo goed dat ik zelfs Elizabeth II haar biografie heb gelezen.quote:
Ja gaat hard idd met dat vele gewas.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk ook maar eens doen, mijn hand begint gewoon te bloeden zo droog en kapot is het nu door alle ontsmettingsmeuk wat ik de hele dag vast hou.
Ik was niet zo vaak m'n handen eigenlijk. Leef toch maar alleen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja moet ik eigenlijk ook maar eens doen, mijn hand begint gewoon te bloeden zo droog en kapot is het nu door alle ontsmettingsmeuk wat ik de hele dag vast hou.
Oh komt daar niet door, komt door de Dettol wat ik op alle klinken enz moet spuiten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja gaat hard idd met dat vele gewas.
Zo eens lezen, thanks.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:56 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik was niet zo vaak m'n handen eigenlijk. Leef toch maar alleen.![]()
Misschien helpt dit: https://www.dvhn.nl/drent(...)rkomen-25503015.html
zelfde idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh komt daar niet door, komt door de Dettol wat ik op alle klinken enz moet spuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zit hier alweer veel te vaak naar mijn zinquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan maar het aantal posts op FOK! ophogen![]()
Huisje schoonmaken? Koken?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja zit hier alweer veel te vaak naar mijn zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |