Leuk om te luisteren, bedankt.quote:Op zondag 12 april 2020 13:01 schreef Caland het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 12-04-2020 om 11:49:16🎙 Feyenoord had er 18 jaar op moeten wachten, maar in 2017 lukte het weer: de landstitel. In deze podcast blikt presentator @:EtienneVerhoeff met verslaggevers @:MikosGouka en @:sjoerdmossou en fan @:WesselPenning terug op een gedenkwaardig voetbaljaar
https://t.co/1BCtlQhyyd reageer retweet
Arnesen moet ook wel even de tijd krijgen om e.e.a. te veranderen. Dat gaat wel even duren.quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Pijnlijk dat er zoveel jeugdspelers vertrekken.
Je komt echt niet meer weg met "moeten zij weten"
Is het door gebrek aan professionaliteit? Of gaat het ook om geld?quote:Op zondag 12 april 2020 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Pijnlijk dat er zoveel jeugdspelers vertrekken.
Je komt echt niet meer weg met "moeten zij weten"
Ik herkende Van Geel meteen aan zijn stem en niet aan zijn gezichtquote:
Zie nu ook dat moment. (lol)quote:Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik herkende Van Geel meteen aan zijn stem en niet aan zijn gezicht
Toen nog niet zo'n grindtegel.quote:Op maandag 13 april 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik herkende Van Geel meteen aan zijn stem en niet aan zijn gezicht
Die nummer 1quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:15 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Dribbels is uit.![]()
![]()
Denk dat Van VossenGod er ook wel in zit.
IK GA NU KIJKEN. @:caland
Reistechnisch was het één van de leukere seizoenen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
Kaasdorpgod
Jammer dat het Europese seizoen verder zo'n flop was.
Het halfjaarlijks terugkerende Guidettigerucht kan weerquote:Oud-Feyenoorder Guidetti moet vertrekken bij Hannover 96
John Guidetti kwam de afgelopen maanden uit voor Hannover 96. De Duitse club nam de oud-Feyenoorder afgelopen winter op huurbasis over van Alavés. Ook is er een optie tot koop bedongen van 4,5 miljoen euro, maar dat kan de club uit de tweede Bundesliga momenteel niet betalen.
Guidetti speelde vijf wedstrijden voor Hannover 96 en wist daarin een keer te scoren. ''Ik mag hem, hij is mooi figuur en komt goed over', zegt technisch directeur Martin Kind in gesprek met Hannover Allgemeine, ''maar de hordes om hem te behouden zijn simpelweg te hoog.'' De 28-jarige aanvaller keert vermoedelijk terug naar Alavés. De Zweed heeft nog een contract bij de Spaanse club tot de zomer van 2022.
De halfjaarlijkse geruchtenmolen tot het einde van zijn carrierequote:Op donderdag 16 april 2020 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het halfjaarlijks terugkerende Guidettigerucht kan weer![]()
Heb Guidetti in het appartementencomplex van RvP bij de Leuvehaven naar binnen zien gaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Guidetti zojuist gespot bij Blaak
Godzijdank dat Senesi niet in dat lijstje is gekomenquote:Op donderdag 16 april 2020 15:54 schreef PIETR het volgende:
Klopt. Zag hem daar net lopen met Vagner Love en Tymotjoek.
Wat een lange soap was dat ook. Iedere dag weer mensen die kwamen melden dat het niets werd met die transferquote:Op donderdag 16 april 2020 17:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
#donedeal dan
[..]
Godzijdank dat Senesi niet in dat lijstje is gekomen
Heb alleen shirts gekozen uit "mijn tijd" om het makkelijk te houden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:33 schreef Grifte het volgende:
https://esf.eredivisie.nl/#/clubs/feyenoord
Dit is wel gaaf
2003-2004.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:33 schreef Grifte het volgende:
Dit is wel gaaf
Nou, inderdaad. Makkelijk derde en dat terwijl we niet eens alle wedstrijden hebben gespeeld!quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dinsdag kunnen we eindelijk @:onlogisch volledig uitlachen omdat hij zo gekscherend deed over ‘makkelijk derde worden’
We zijn niet te stoppen, we blijven nu gaan. Wat is de langste kalenderperiode aller tijden waarin Feyenoord ongeslagen bleef?quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
Gewoon nog steeds de enige Nederlandse club die in heel 2020 ongeslagen is
ADVOCAATGOAT
Is dat niet onder Gio? Vanaf het einde van die 7 verliespartijen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We zijn niet te stoppen, we blijven nu gaan. Wat is de langste kalenderperiode aller tijden waarin Feyenoord ongeslagen bleef?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dinsdag kunnen we eindelijk @:onlogisch volledig uitlachen omdat hij zo gekscherend deed over ‘makkelijk derde worden’
In de eredivisie was dat 8 maanden volgens mij (PEC-uit 3-1 tot Go Ahead uit 1-0). In alle competities maar 5, we verloren de JC Schaal aan PSV.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet onder Gio? Vanaf het einde van die 7 verliespartijen.
Hele seizoen kan me gestolen worden. Wat zouden ze eigenlijk met die bekerfinale doen? Burgemeesters willen nu alle zomerse evenementen tot 1 september laten verbieden dus dat zal dan ook wel klaar zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs met de grootste prutser ooit aan het begin makkelijk derde
@:onlogisch
Wij gaan Europa in.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele seizoen kan me gestolen worden. Wat zouden ze eigenlijk met die bekerfinale doen? Burgemeesters willen nu alle zomerse evenementen tot 1 september laten verbieden dus dat zal dan ook wel klaar zijn.
Bekerfinale zou je ipv fruitschaal het seizoen zelfs nog mee kunnen beginnen johquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele seizoen kan me gestolen worden. Wat zouden ze eigenlijk met die bekerfinale doen? Burgemeesters willen nu alle zomerse evenementen tot 1 september laten verbieden dus dat zal dan ook wel klaar zijn.
De burgemeesters in Nederland zijn daar redelijk hard in vooralsnog. Ook evenementen zonder publiek mogen niet omdat men dan bang is dat er toch massaal bij elkaar gekeken wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:31 schreef timmmmm het volgende:
En die finale kan ev ook zonder publiek. Dus we weten het niet
Wij gaan hier dan ook met elkaar kijken natuurlijk. Voor topics geldt ook max 3 per pagina toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
De burgemeesters in Nederland zijn daar redelijk hard in vooralsnog. Ook evenementen zonder publiek mogen niet omdat men dan bang is dat er toch massaal bij elkaar gekeken wordt.
Toch wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant hebben we geluk dat de competitie niet eerder stil is komen te liggen, maar wie weet wat er had kunnen gebeuren als we nog langer door hadden kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:33 schreef Grifte het volgende:
Dit is wel gaaf
A2 racer genotquote:Op vrijdag 17 april 2020 16:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poah, da's mien merk.
Dat zullen we nog wel eens zien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |