Dan moet je wel oppassen, in die verzorgingstehuis in Bimre is de helft van de bewoners besmet geraakt met Covid-19.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:40 schreef Quotidien het volgende:
Ik woon sinds kort in de bims.
Wel gezellig wijkje zo.
Oppassen? Hier is geen corona hoor, iedereen loopt gewoon vlak op elkaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan moet je wel oppassen, in die verzorgingstehuis in Bimre is de helft van de bewoners besmet geraakt met Covid-19.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oppassen? Hier is geen corona hoor, iedereen loopt gewoon vlak op elkaar.
Is er elke week gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
Ik reed 3 weken terug langs Bimre. Was er één of andere markt alsof er niks aan de hand was...
Onnodig vind ik ook. Zo'n duw van achter. Dat vrouwtje is 65 jaar, die kan je met 1 hand ook gewoon even opzij dirigeren als flinke politieagent van circa 35.quote:Op maandag 7 september 2020 12:35 schreef stokj het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)itie-aardig-zou-zijn
Tja, en dan die discussie tussen die agente en die vrouw over wie wie heeft geduwd.quote:Op maandag 7 september 2020 13:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Onnodig vind ik ook. Zo'n duw van achter. Dat vrouwtje is 65 jaar, die kan je met 1 hand ook gewoon even opzij dirigeren als flinke politieagent van circa 35.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:47 schreef potjecreme het volgende:
Ik was laatst bij vd linde en heb gevraagd of het softijs was. Ze zeiden van niet. Het is vanille ijs met slagroom. Ik heb de definitie die hier stond nog benoemd. Ze bleven erbij dat het geen softijs is.
Door het slagroom blijft het geheel wat aan de zachte kant.
En eentje gevonden die goed is?quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Iemand die een goede apk keurmeester weet?
Jij was er dus ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Je kon vanmiddag weer over de hoofden welhaast lopen in de Java-straat, tja.
Ja fietste er doorheenquote:
Dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 6 november 2020 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Lekker als je een berichtje van vrienden ontvangt met de vraag of je de motor van je sloep hebt gehaald. Nee dus. Later maar even de schade bekijken en aangifte doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |