Mag hopen dat die bloemkool in een plastikje zit, anders wordt het een bubbly curry vanavondquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
Gekke tijden, gekke maatregelen: vrouw baddert boodschappen
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Volgens de NOS blog zou hij dinsdag om 18 uur iets zeggen "Houd moed en blijf binnen, het duurt langer dan 6 april". Dat weet iedereen al, je kan rustig je inkopen doenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Gaat Rutte morgen nog oreren? Misschien een goed moment om boodschappen te doen als iedereen voor de buis zit.
Ik snap niet waarom ze sowieso nog bonnetjes aanbieden. Ja, voor mensen die contant betalen en een huishoudboekje bijhouden. Maar anders kan het echt wel even zonder, of als je een klantenkaart hebt net zo goed digitaal.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:15 schreef Nielsch het volgende:
niet de supermarkt, maar moest vanochtend even naar kruidvat...
okee, ze hebben daar allerlei paden afgesloten zodat mensen niet door elkaar gaan lopen. snap ik op zich wel, maar het enige pad richting de kassa's was nu langs het medicijnschap, zo'n beetje het drukste gangpad van de hele winkel...
en bij het afrekenen probeerde ik netjes afstand te houden, duwt die cassiere zowat de bon in m'n hand zonder te vragen of ik dat ding überhaupt wil. ik zei maar: nee dank je, is niet nodig...
'Zorg dat je 7.5 slaap per nacht pakt'.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef quirina het volgende:
Oh gaat Rutte morgen wat zeggen ?
HAMSTEREN!!!!!!!
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:15:19Op dinsdag 31 maart wordt door het kabinet bekeken hoe het verder moet met de strenge maatregelen na 6 april. Dat zei premier Mark Rutte na afloop van het crisisoverleg van het kabinet. https://t.co/6JR9xwl46t reageer retweet
Vochtig toiletpapier mag door de wc hoor. Echt nog nooit een verstopping gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Vochtig toiletpapier mag ook niet door de wc.
Desnoods keukenrol gewoon na gebruik in een zakje stoppen en gelijk in de kliko mikken
Prijs tussen de 14 en 32 euroquote:Op maandag 30 maart 2020 14:52 schreef Mylene het volgende:
Amerikaanse vrouw maakt en verkoopt herbruikbaar wc-papier
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
Gekke tijden, gekke maatregelen: vrouw baddert boodschappen
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
De verpakking zegt van wel, de gemeente zegt van niet vanwege deze prut in het riool wat extra onderhoud vergt en ook nog voor verstoppingen kan zorgen. Dus niet in je huis, maar wel een heel stuk verderopquote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vochtig toiletpapier mag door de wc hoor. Echt nog nooit een verstopping gehad.
Net even op het pak gekeken en daar staat wel max 3 velletjes per keer. Stond er vroeger ook niet op volgens mij.
Vochtige billendoekjes voor babies mogen niet in het toilet weet ik nog wel van 20 jaar geleden.
Dat heeft ook vrij weinig zin, zeker de simpele dingen die je meestal ziet.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:Het begint normaal te worden dat mensen met mondkapje boodschappen doen. Voorlopig is dat nog een enkeling.
Nee om 19.00u begint de persconferentie op NPO 1quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef zipcon het volgende:
Of het 18 uur wordt ligt niet vast (maar het wordt haast een traditie om in de vroege avond zo'n toespraak te houden). Het is gebaseerd op zijn uitspraak om op 31 maart opnieuw te evalueren:twitter:telegraaf twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:15:19Op dinsdag 31 maart wordt door het kabinet bekeken hoe het verder moet met de strenge maatregelen na 6 april. Dat zei premier Mark Rutte na afloop van het crisisoverleg van het kabinet. https://t.co/6JR9xwl46t reageer retweet
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je geen andere opties?
Hier bij mij is het heerlijk rustig bij de Turkse supermarkt. Er waren maar 3 klanten in de hele winkel. En de Amazing Oriental kan je sowieso nog online bestellen omdat dat via postnl gaat.
Daar kan je ook een hoop boodschappen vandaan halen zonder de deur uit te hoeven.
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.
We hebben wel een turkse winkel, maar daar ga ik alleen heen voor eieren, olie en soms wat vlees
Ah ja, vergeten. Rijst haal ik er ook inderdaad. Fijne grote zakken voor een mooie prijs!quote:Op maandag 30 maart 2020 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.
In het begin kocht ik er bulgur, pasta en rijst terwijl die niet te verkrijgen waren in gewone supermarkten. Nu koop ik er ook dingen als instant limonade en melkpoeder. Alles goed verpakt en je doet er heel lang mee. Anders zou ik 2 of 3 keer per week boodschappen moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |