quote:
quote:
Goedemorgen, we hebben besloten allemaal door te gaan als een dier, jullie beurt om te kiezen als welk dier?quote:
oh vind je dit niet wat abrupt? er is teveel keuze? Blijven we dan in ons huis wonen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen, we hebben besloten allemaal door te gaan als een dier, jullie beurt om te kiezen als welk dier?
KOM OP JE KAN HETquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
godver wat een stress ook gelijk in de ochtend
NU KIEZEN JA!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
godver wat een stress ook gelijk in de ochtend
Naja, een koala met een SOAquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jzus. waarom ben jij een zieke koala?
* Filosoofert "beep"quote:
Zit je te kakken?quote:
Okquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die zijn super vet. speels,nieuwsgierig en fuckings schattig
Wat is er dan?quote:
kijk nouquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
* Filosoofert "beep"
[ afbeelding ]
ja echt lievquote:
quote:
Chinezen lusten ze vast welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
* Filosoofert "beep"
[ afbeelding ]
Wel een mooie zinquote:
Pfff, mensen die denken dat die vent daar iets aan kan doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
patient zero is bekend
08:34
Hij was de eerste in Nederland bij wie corona werd vastgesteld, de anonieme ‘patiënt nul’. Ruim vier weken later krijgt hij een naam en een gezicht: Joost Boons (56), ondernemer uit Loon op Zand. Eén keer wil hij zijn bizarre verhaal doen. ,,Je hebt mensen die alles van je willen weten en mensen die je aankijken en denken dat je een melaatse bent.”
https://www.ad.nl/dossier(...)ngen-in-vs~a3523299/
Dat haar opa en oma doodgaan aan covid-19 en ze daarna in een Mustang V8 al ruftende lege chipszakjes in de berm gaat gooien.quote:
Lekker gezellig carnaval gaan vieren als je net uit Lombardije komtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pfff, mensen die denken dat die vent daar iets aan kan doen
lol in Italië testte ze toen alleen nog maar mensen die met Chinezen in aanraking waren gekomenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gezellig carnaval gaan vieren als je net uit Lombardije komt
Heujquote:
vertel ons meerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:53 schreef Karzai het volgende:
Nou net mijn leven in de waagschaal gegooid, kan er weer even tegen aan
Wel een rare gewaarwording vind ik het hoor, boodschappen doen.quote:
in 1 supermarkt zag ik toch nog een duidelijk wc papier gebrek. de rest was allemaal prima op voorraadquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:57 schreef Koen66 het volgende:
viel me gisteren wel op dat ondanks de ingangsbeperking de hamsterschade vrijwel weg was intussen
Hhhmmm dan ga ik ook maar weer eens kijken zelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:57 schreef Koen66 het volgende:
viel me gisteren wel op dat ondanks de ingangsbeperking de hamsterschade vrijwel weg was intussen
hmm, daar let ik niet op.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
je hoort ook niemand meer over handgel tegenwoordig he. Zou dat er weer zijn?
laatste keer dat ik bij Kruidvat was (afgelopenw eekend) was het opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nergens te krijgen, maar gewone zeep werkt ook goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
geloof dat nieuwe slots bij ah om 00:00 erbij komenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:59 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik het de volgende keer ook laat bezorgen, ik heb nu voor een dag of 10 eten in huis
Kijken of ik een slot kan krijgen
bij Picnic om 0900 tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat nieuwe slots bij ah om 00:00 erbij komen
En dan? in de digitale wachtrij?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat nieuwe slots bij ah om 00:00 erbij komen
Nee ik heb het ook opgegeven daar. Ik heb het goed voor elkaar met de Plus. Picnic kijk ik over een paar maanden wel weer naar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar kom ik echt niet meer doorheen
nee dan moet je er snel 1 kiezen ;pquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dan? in de digitale wachtrij?
Hij zegt wel vaker wat, dat weet je tochquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou werd al gehamsterd zei je
benieuwd wat Trump nu weer te brullen heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)china-en-italie.html
So it begins
Ja maar die brengen niet altijd het juiste mee, klunzen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou werd al gehamsterd zei je
Meegenomen door de lui die EINDELIJK weer eens wc-papier konden kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in 1 supermarkt zag ik toch nog een duidelijk wc papier gebrek. de rest was allemaal prima op voorraad
Shit hits the fan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)china-en-italie.html
So it begins
Dus meteen vol ingeslagen 12 pakken mee?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meegenomen door de lui die EINDELIJK weer eens wc-papier konden kopen natuurlijk.
Nou, ht zal vast interessant zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
benieuwd wat Trump nu weer te brullen heeft
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:06 schreef Karzai het volgende:
over twee weken moeten de keukenkastjes wel leeg zijn want dan moet ik hem slopen
16 april komt de nieuwe
Je weet hoeveel mensen steeds misgrepen de afgelopen tijd toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Shit hits the fan.
[..]
Dus meteen vol ingeslagen 12 pakken mee?
quote:
ben nog steeds aan dezelfde rol bezig als voor de crisisquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meegenomen door de lui die EINDELIJK weer eens wc-papier konden kopen natuurlijk.
Ik was sarcastish, draakquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet hoeveel mensen steeds misgrepen de afgelopen tijd toch?
Denk je echt dat dat nog doorgaat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:06 schreef Karzai het volgende:
over twee weken moeten de keukenkastjes wel leeg zijn want dan moet ik hem slopen
16 april komt de nieuwe
Ik kan nog steeds een maand of drie/vier voort ja. Misschien meer, want ik zag dat ik meer had staan dan waar ik die berekening mee gedaan had.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nog steeds aan dezelfde rol bezig als voor de crisis
Ja sommige mensen moeten echt opgeborgen wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks aan de hand, met pasen is alles weer OK
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang die monteurs niets opgelegd wordt door de regering, gaan ze door.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou ja bedoel dat het niet je gezondheidszorg is :p
denk het ook wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang die monteurs niets opgelegd wordt door de regering, gaan ze door.
komt zo'n Popeye die keuken in zijn eentje plaatsen dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sommige mensen moeten echt opgeborgen worden
meeste wc papier verbruik ik nog steeds op het werk, dus met de voorraad huis hou ik het heel lang uitquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een maand of drie/vier voort ja. Misschien meer, want ik zag dat ik meer had staan dan waar ik die berekening mee gedaan had.
nee nee, dit heeft een iets hoger entertainment gehalte.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkignou ja bedoel dat het niet je gezondheidszorg is :p
alleen bezorgen, ik plaats hem met mijn vader samenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
komt zo'n Popeye die keuken in zijn eentje plaatsen dan?Als jij niet thuis bent. Of wat.
Gisteren nog een stel aan het werk gezien, wat nou anderhalve meter afstand.quote:
Oh, dat moet zeker lukken dan. Scheelt weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen bezorgen, ik plaats hem met mijn vader samen
oh okee. Nou succes ermee danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
alleen bezorgen, ik plaats hem met mijn vader samen
Haha, nu ik er over nadenk, zal dat voor mij ook gelden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste wc papier verbruik ik nog steeds op het werk, dus met de voorraad huis hou ik het heel lang uit
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Oh jongens ik zit aan mn eettafel allerlei heftige mails en drukke telefoontjes te doen
Moet je aan het werk of juist nooit meer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
Oh jongens ik zit aan mn eettafel allerlei heftige mails en drukke telefoontjes te doen
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]DAAR ISSIE NIET VOOR HE
![]()
Het is een EETtafel meneertje
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee nee, dit heeft een iets hoger entertainment gehalte.
Voel me zowaar een stuk beter dan de rest van de week.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je aan het werk of juist nooit meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's dus een koffietafel.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Oh wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Succes danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan wel cremeren in de achtertuin met die zon van gisteren. Dus koffietafels moeten ook wel lukken.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan wel cremeren in de achtertuin met die zon van gisteren. Dus koffietafels moeten ook wel lukken.
quote:
dramaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
jezus. bij de hoogvliet is het tijdslot vervallen
Had je al besteld en betaald?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
jezus. bij de hoogvliet is het tijdslot vervallen
feitelijk heeft ie gelijk, als di chinezen niet alles opvreten zou het er niet zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Conference call met een dronken Amerikaan die het steeds heeft over that damned Chinese virus, you mean covid-19? What?
ah topquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
die 16 jarige jongen die op ic lag is inmiddels weer thuis
Hij geeft ook vooral de democraten de schuld want die armoedzaaiers willen nu wel geld van de regering hebben om New York te redden maar die stad is een gruwel in de ogen van veel conservatieve Amerikanen, let them die in that city of Satan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
feitelijk heeft ie gelijk, als di chinezen niet alles opvreten zou het er niet zijn
niet zo negatief.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:27 schreef Koen66 het volgende:
iedere keer als ik ambulance hoor denk ik 'weer een nieuwe erbij'
dat zit wel heel erg ingebakken in de volksaard daar hequote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. Hoop dat die amerikanen nu eens leren dat ze niet zo egocentrisch moeten zijn.
en dat ze misschien de zorg moeten hervormen en iets moeten doen met ontslagen en uitkeringen en zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. Hoop dat die amerikanen nu eens leren dat ze niet zo egocentrisch moeten zijn.
Oh gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo negatief.
Er vallen ook gewoon nog doden in het verkeer.
true true, al is het een stuk lastiger nu een andere auto te rakenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo negatief.
Met zo weinig verkeer?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo negatief.
Als de omvang duidelijk wordt gaan ze echt wel heel die Philips productie opeisenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zit wel heel erg ingebakken in de volksaard daar he
Armerica first
Guns, de oplossing voor alles, op naar een post-corona zombie mad-max achtige wereldquote:
meer dan genoeg vrachtwagens nog op de weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo weinig verkeer?
Dan kun je echt niet autorijden.
die Duitse toko kopen lukte ook niet best geloof ik die bezig was met dat vaccinquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de omvang duidelijk wordt gaan ze echt wel heel die Philips productie opeisen
Nee maar die staat nog in Duitslandquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Duitse toko kopen lukte ook niet best geloof ik die bezig was met dat vaccin
Er bevind zich een groot Amerikaans leger in de Baltische staten momenteel, wait for it.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die Duitse toko kopen lukte ook niet best geloof ik die bezig was met dat vaccin
Meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, mensen zijn vooral thuis, dus hoppaaa.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
true true, al is het een stuk lastiger nu een andere auto te raken
Al die onhandige mannen die door moeder de vrouw aan het klussen gezet worden nu.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, mensen zijn vooral thuis, dus hoppaaa.
al die onbeholpen kantoormensen die nu aan het thuiswerken zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste ongelukken gebeuren in en om het huis, mensen zijn vooral thuis, dus hoppaaa.
En een gaatje in de muur boren met een schroefmachine icm houtboortjequote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die onhandige mannen die door moeder de vrouw aan het klussen gezet worden nu.
ja, laten we de EU aanvallen en dingen gaan opeisen. Als je de EU in de armen van de Russen wil drijven zou dat een puik plan zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bevind zich een groot Amerikaans leger in de Baltische staten momenteel, wait for it.
Daar zie ik trump wel voor aan jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bevind zich een groot Amerikaans leger in de Baltische staten momenteel, wait for it.
ach. duurt alleen wat langerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:37 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En een gaatje in de muur boren met een schroefmachine icm houtboortje
Haha, oké, mijn zwager heeft een schilderij opgehangen dmv een schroef, zonder plug, in een gipsplaatquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ach. duurt alleen wat langer
Zometeen kapstok ophangen
Als men niet beter weet, kan je het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha, oké, mijn zwager heeft een schilderij opgehangen dmv een schroef, zonder plug, in een gipsplaat
En dan vraag je je af waarom die zooi naar beneden komt
preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als men niet beter weet, kan je het ze ook niet kwalijk nemen.
Ach kom, als de schroef al wiebelt als je hem erin draait, wat mij logisch lijkt bij een gipsplaat, zit het gewoon niet vast.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als men niet beter weet, kan je het ze ook niet kwalijk nemen.
Lijkt me wel aannemelijk bij een holle wand?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wiebelende schroef hoeft niet bij gipsplaat.
nou, als je die schroef er in draait zul je aanvankelijk weinig merken. heel even blijft die wel zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lijkt me wel aannemelijk bij een holle wand?
maar oké oké, miss ben ik te hard hierin.
hangt van dikte gipsplaat af..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lijkt me wel aannemelijk bij een holle wand?
maar oké oké, miss ben ik te hard hierin.
Die zijn super handig idd!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hollewandpluggen
of liever.. die Fischer Duopower. 1 plug to rule them all
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er best wel briljant uit!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hollewandpluggen
of liever.. die Fischer Duopower. 1 plug to rule them all
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ziet er best wel briljant uit!
Zag ik van de week ergens, voor afhalen zijn ze inderdaad gewoon open.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Wilde kapstokken bij de Ikea bestellen. Zijn ze alleen beschikbaar voor afhalen
WTF ikea
Volg jij het nieuws niet of zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
Wilde kapstokken bij de Ikea bestellen. Zijn ze alleen beschikbaar voor afhalen
WTF ikea
kloptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zag ik van de week ergens, voor afhalen zijn ze inderdaad gewoon open.
Sowieso is het een beetje random bij die Ikea hoor, een wandplank kon probleemloos worden verstuurd maar een lamp kon dan alleen met vrachtleveringquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel. maar ik vind het raar dat zo'n klein item niet verzonden wordt.
Nja dat zou me een dikke hansworst wezen. of t vracht of post is..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is het een beetje random bij die Ikea hoor, een wandplank kon probleemloos worden verstuurd maar een lamp kon dan alleen met vrachtlevering
Zal nogal schelen in de prijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja dat zou me een dikke hansworst wezen. of t vracht of post is..
Ik vind 't gek dat iets dan niet verzonden kan worden maar wel afgehaald.. zeker iets simpels. Maar goed
Vaak is dat alleen met seizoensartikelen waar ze alleen maar een beperkte voorraad hebben in de winkels zelf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja dat zou me een dikke hansworst wezen. of t vracht of post is..
Ik vind 't gek dat iets dan niet verzonden kan worden maar wel afgehaald.. zeker iets simpels. Maar goed
Waarschijnlijk kan dat normaal wel, maar ik vermoed dat het iets met vervoerders te maken heeft. Zag vóór ze dichtgingen al ineens bizarre bezorgkosten voorbijkomen (¤40 voor iets dat een week eerder nog geen ¤5 verzendkosten had). Nu bestel/koop ik zelden bij Ikea, dus geen idee hoe die hun vervoer geregeld hebben verder, maar ik vind het een redelijk vermoeden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel. maar ik vind het raar dat zo'n klein item niet verzonden wordt.
ikea moet je gewoon mijden als de pest.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
De wegen van Ikea zijn ondoorgrondelijk
hun basics zijn voor t geld ontzettend goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikea moet je gewoon mijden als de pest.
Leuk voor armlastige dertigers en pubers die jong uit huis gaan maar verder extreem kut ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikea moet je gewoon mijden als de pest.
Ik over zowat alles wat ik van de Ikea heb hoor..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben nog steeds tevreden met m'n Hemnessen hier, dus och.
dat klopt, maar dan nog wil ik niet in die winkel zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hun basics zijn voor t geld ontzettend goed.
dit snap ikquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt, maar dan nog wil ik niet in die winkel zijn
Dat is een tweede..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt, maar dan nog wil ik niet in die winkel zijn
De keren dat ik mijn ballen voor niets heb geschorenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Paar maanden geleden werd ik meegelokt naar de IKEA door twee meiden, ik enthousiast mijn ballen scheren maar het was dus echt gewoon kutzooi kijken tussen de ANWB mensen en een vieze hotdog vreten
Action.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is een tweede..
Maar zo kan ik nog meer winkels noemen.
Action
Lidl
Xenos
etc.
We hebben hier ondertussen al genoeg spul van de action in huis dat we eigenlijk niet nodig hebben dat ik ondertussen alweer klaar ben met die winkelquote:
soms wel leuk om doorheen te lopen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ondertussen al genoeg spul van de action in huis dat we eigenlijk niet nodig hebben dat ik ondertussen alweer klaar ben met die winkel
Actionquote:
die 3 kom ik best graagquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is een tweede..
Maar zo kan ik nog meer winkels noemen.
Action
Lidl
Xenos
etc.
Ik koop er vaak van alles voor het werk. Knutselspullen zijn er echt goedkoop. Oh en sollarlampjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hebben hier ondertussen al genoeg spul van de action in huis dat we eigenlijk niet nodig hebben dat ik ondertussen alweer klaar ben met die winkel
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Action![]()
Je fietst erheen voor een rieten mandje van een euro, en je komt terug met voor 3 tientjes aan voorraaddozen, twaalf blikken ravioli, twee tuinkabouters en geen rieten mandje
Als je jezelf kunt inhouden om geen nutteloze shit te kopen wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
soms wel leuk om doorheen te lopen.
Dan loop ik liever door de Ikea.quote:
ikea en xenos liggen hier naast elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan loop ik liever door de Ikea.
maar goed, ik woon ook 1,5u van de dichtstbijzijnde Ikea en 15 minuten van de action/lidl/xenos
Ik denk dat een virus het over het algemeen niet heel goed doet in de permafrost toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Het is zo'n belachelijk zachte winter geweest dat bij mij buiten alles volstaat met bloeiende Spaanse margrieten, zou dat virus dan toch ontsnapt zijn uit de permafrost?
Jawel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat een virus het over het algemeen niet heel goed doet in de permafrost toch?
ai, nu al ja?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Ooohjee, ik krijg de eerste faillissementen in de familie door
Alles netjes neergelegd?quote:
En roomboter hoop ik.quote:
ja misschien wel. Stom allemaal hequote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:09 schreef Karzai het volgende:
kan ook een bakkie afhalen bij moeders, ivm corona. Misschien is dat beter
Wat is magerine?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. gewoon magerine. ben geen snob
Bohhh dat is lekker idd.quote:
Botervervanger uit de oorlog.quote:
Hoe ziet zwoel haar eruit?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:11 schreef UitStraling het volgende:
Wel een mooie naam voor een slanke vrouw met zwoel haar.
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe ziet een vrouw er uit die Corona heet?
Nee, hijgerig, als in geil en opgewonden met rode oren en blosjes op mijn wangen.quote:
Dat je haar dierlijk bestijgt en bij haar polsen pakt die vervolgens afbreken als luciferhoutjes.quote:
Zou geven.quote:
miquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je haar dierlijk bestijgt en bij haar polsen pakt die vervolgens afbreken als luciferhoutjes.
wow hoe sneu ben je danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
11:01
Een medewerker van het Politiedetentiecentrum in Rotterdam is dinsdag buiten functie gesteld omdat hij flesjes desinfecterende handgel zou hebben verduisterd. De politie is een intern onderzoek gestart naar de verdachte medewerker. Daarnaast wordt hij ook strafrechtelijk vervolgd.
De verdachte zou een deel van een partij handgel hebben doorverkocht aan een persoon die niet bij de politie werkt. De lading flesjes werd begin februari aangekocht. De handgel is één van de middelen die politiemedewerkers gebruiken om zichzelf te beschermen tegen het coronavirus.
Lol wat een sukkelquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
11:01
Een medewerker van het Politiedetentiecentrum in Rotterdam is dinsdag buiten functie gesteld omdat hij flesjes desinfecterende handgel zou hebben verduisterd. De politie is een intern onderzoek gestart naar de verdachte medewerker. Daarnaast wordt hij ook strafrechtelijk vervolgd.
De verdachte zou een deel van een partij handgel hebben doorverkocht aan een persoon die niet bij de politie werkt. De lading flesjes werd begin februari aangekocht. De handgel is één van de middelen die politiemedewerkers gebruiken om zichzelf te beschermen tegen het coronavirus.
Met stippen op de grond van waar je moet staan?quote:
hier niet, is in de wijk hier jaren terug genokt. Naast Jumbo staat hier een loempiavrouwtjequote:
jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Met stippen op de grond van waar je moet staan?
stukkie verderop een viskraam van de fa Toet, echte Scheveningersquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vis moet je bij jullie eten ja, niet in het binnenland.
tsja zitten ze in de cel, zijn ze niet meer dakloos. Win-winquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
11:21
Opnieuw is iemand die dreigde anderen met het coronavirus te besmetten, tot een flinke celstraf veroordeeld. Een 19-jarige man uit Heerlen die een buschauffeur bespuugde en het virus zei te hebben, moet acht weken de cel in. Ook moet hij een boete van 450 euro betalen, oordeelde de rechtbank in Roermond vandaag.
De man spuugde afgelopen dinsdag naar de chauffeur omdat hij met de bus wilde, maar niet voldoende saldo op zijn ov-chipkaart had. In de discussie die volgde, spuugde en dreigde de Limburger.
Al die daklozen gaan nu spugen
Nick Toetquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stukkie verderop een viskraam van de fa Toet, echte Scheveningers
Ja duh zitten ze paar weken warm binnen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Opnieuw is iemand die dreigde anderen met het coronavirus te besmetten, tot een flinke celstraf veroordeeld. Een 19-jarige man uit Heerlen die een buschauffeur bespuugde en het virus zei te hebben, moet acht weken de cel in. Ook moet hij een boete van 450 euro betalen, oordeelde de rechtbank in Roermond vandaag.
De man spuugde afgelopen dinsdag naar de chauffeur omdat hij met de bus wilde, maar niet voldoende saldo op zijn ov-chipkaart had. In de discussie die volgde, spuugde en dreigde de Limburger.
Dakloze?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
Waarom denk jij als een dakloze?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
zo zijn er wel meer..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik ken wel 1 dakloze, die paar keer is vastgezet. Is een griek en hij vindt het net een hotel
nee doelde niet op de dader in het berichtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waar lees je dan dat die jongen dakloos is?
Neeeee alle daklozen denken nu "Hey da's handig, 1 keer spugen is 2 maanden onderdak!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waar lees je dan dat die jongen dakloos is?
Oh zo, naja denk en hoop dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doelde niet op de dader in het bericht
Neuh dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeee alle daklozen denken nu "Hey da's handig, 1 keer spugen is 2 maanden onderdak!"
Ah juist jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
dat betekent dat je je in iemand kan verplaatsen fles.
Als ze zo graag opgesloten willen zitten kan dat in normale tijden ook vrij makkelijk natuurlijk.quote:
ja maar normale tijden is er voor hen ook meer te bedelenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze zo graag opgesloten willen zitten kan dat in normale tijden ook vrij makkelijk natuurlijk.
Hier zit wat in!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar normale tijden is er voor hen ook meer te bedelen
Oh dat zal ook wel weer ja, naja ik ga ervan uit dat daklozen niet dit soort stommiteiten uit zullen halen. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar normale tijden is er voor hen ook meer te bedelen
Ik hoop het ook nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zal ook wel weer ja, naja ik ga ervan uit dat daklozen niet dit soort stommiteiten uit zullen halen. We gaan het zien.
Mooi iddquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
dit filmpje
Ja zag het net, wat een eikel. Die oma is wel baas.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
dit filmpje
Wauw dat is sick zegquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb iemand op mijn fb, die probeert nu terug te komen van de filipijnen
Mensonterende omstandigheden in de Filipijnen
13 uur lang duurde het om van het eiland Bohol naar Cebu te komen, een route die normaal gesproken misschien 4 uurtjes duurt. Dit is enige manier om thuis te komen vanwege de internationale vluchthaven op Cebu. Wij zaten al 12 dagen vast op het eiland want eerder mochten we niet weg.
Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest om een medische verklaring te krijgen, maar de dokter hebben we niet gezien, de verklaring hebben we wel gekregen, zonder dat er ook maar iets gecontroleerd werd. Veel mensen moesten het ondertekenen, zelfs de burgermeester.
Vannacht van 02:30 uur ‘s nachts opgestaan en tot en met 16 uur bezig geweest om in Cebu airport te komen.
Om 04:30 uur in de haven, we moeten mondjekapjes op en minstens één meter afstand houden van elkaar.. ik mag niet naast mijn eigen man zitten. Het proces gaat in vier stappen en iedere toerist moet zich hier aan houden, wat heel logisch en prima is, maar niet om daarna op de boot allemaal naast elkaar te zitten, zij aan zij? Maar dat gebeurde wel.
Vervolgens hebben ze een fout gemaakt met het tellen, twee passagiers zijn niet komen opdagen. Ze begrijpen er niets van en daardoor hebben ze ongeveer 200 mensen uren laten wachten. Kinderen, oudere mensen, zwangere vrouwen, in de hitte, zonder enige vorm van communicatie of informatie. En toen we aankwamen in Cebu, hadden ze éen thermometer, één ! En de rest, keek toe.
Ik heb in mijn eentje in de hitte, kinderen en een zwangere vrouw begeleidt naar de voorkant van de rij en gezegd dat zij eerst moesten gaan... ze waren helemaal bezweet en aan het huilen, die arme kindjes ...Niemand deed wat😢
Overige schandalig details weggelaten...
Conclusie: nog steeds vast in de Filipijnen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
dit filmpje
quote:Volgens viroloog Steven Van Gucht is het virus ook vastgesteld bij een kat. Die zou het hebben gekregen van haar baasje dat besmet was met het coronavirus. ,,Het gaat om een alleenstaand geval", benadrukte Van Gucht tijdens zijn dagelijkse briefing over de nieuwe cijfers. ,,Er zijn geen indicaties dat dit vaak voorkomt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |