Ik zie het. Dat is wel beter ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, geen debiele dansjes en nog debielere kostuums.
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijkenquote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vindenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijken
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vinden
Oh ze is al weg
Waarom zei je geen hallo???
Nou ja doe dat maar niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggen
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippen
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.
@:ggmm kijk hoe positief ik ben over mijn collega's.
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwarkquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
@Kyranquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag kyran niet meer taggen, maar ik zou het bijna doen.
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwark
Ja hehequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.
quote:
Met zijn gat in zijn anusquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe
Fucking Toto is ooit mod geweest
quote:
Daar wil toch geen hond verder mod worden. Nee, dat zit wel goed hoor voor jequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]Wat flik je mij nu. Nu moeten ze op zoek naar een nieuwe BNW moderator
Supquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |