Alles aan die man is onflatteus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts ziet er hier uit alsof hij direct in elkaar geslagen wordt zodra hij zich in de nabijheid van een speeltuin durft te begeven.
Het had een broer van je kunnen zijn!quote:
Ik heb ook een Endurace, mij past ie precies, maar daarop ook uitgekozen via verschillende excelsheets na een fietspositiemeting.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel endurace natuurlijk. Dacht dat ik ook vrij lange rug heb. Ga wel even kijken als ik geld heb
Alles is een uitje!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer enorm druk bij afvalbrengstations. Nederlanders zijn een raar volk
Je moet toch ergens naartoe met de teringzooi als je voor het eerst in 100 jaar je huis opruimt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alweer enorm druk bij afvalbrengstations. Nederlanders zijn een raar volk
Niet met Michel hè, niet met Michel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts ziet er hier uit alsof hij direct in elkaar geslagen wordt zodra hij zich in de nabijheid van een speeltuin durft te begeven.
Scene uit In de Gloria?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Schrikbarende haarlijn van Wuyts.
En die ringbaard? Heb je die ook Wim? Daar is de gelijkenis met Dutroux bangwekkend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Michel hè, niet met Michel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet toch ergens naartoe met de teringzooi als je voor het eerst in 100 jaar je huis opruimt.
Wat gaat er in het hoofd van zulke mensen om?quote:
Druk was het vandaag wel op de zaterdagmarkt in Ede. Te druk, oordeelde de gemeente om 13.00 uur. De markt werd door de politie en handhaving vroegtijdig gesloten omdat het bezoekers niet lukte om anderhalve meter afstand van elkaar te houden.
...
De bossen bij Baarn, waar het vorig weekeinde druk was, zijn vandaag beperkt toegankelijk. De politie houdt streng toezicht op de onderlinge anderhalve meter afstand. Parkeerplaatsen zijn dicht, meldt RTV Utrecht.
Automobilisten trekken zich daar lang niet altijd iets van aan. Vooral bij Lage Vuursche parkeerden ze in de berm. Volgens De Gooi- en Eemlander zijn al tientallen bekeuringen uitgedeeld.
Ja, weinig denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Wat gaat er in het hoofd van zulke mensen om?
Ik kom even niet verder.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die ringbaard? Heb je die ook Wim? Daar is de gelijkenis met Dutroux bangwekkend.
twitter:andremeganck twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 14:26:00Hopelijk is er straks een gunstige verderzetting van de Corona regels en worden we hier van behoed !! https://t.co/hMh6JyIREj reageer retweet
Het was de hele week praktisch windstilquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:12 schreef Mykonos het volgende:
Corona is tot daar aan toe, maar kan iemand die wind eens een keer uitzetten? Niet te doen weer.
Stond een lekkere windkracht 4-5 vandaag anders tijdens het fietsen. En volgens mij niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was de hele week praktisch windstil
In Groningen niet hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Het was de hele week praktisch windstil
Dat idee heb ik ook een beetje ja.quote:
Net Phil Collins met lang haar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Michel hè, niet met Michel.
[ afbeelding ]
Ik heb een Endurace, topdingquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel endurace natuurlijk. Dacht dat ik ook vrij lange rug heb. Ga wel even kijken als ik geld heb
Ja, hele week stond er wel aardig wat wind. Maar nagenoeg windstille dagen in Nederland zijn ook wel zeldzaam.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:15 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Stond een lekkere windkracht 4-5 vandaag anders tijdens het fietsen. En volgens mij niet alleen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |