Festinaquote:Op zondag 29 maart 2020 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Florent Brard, wat zeggen jullie dan?
Nobuddiequote:Op zondag 29 maart 2020 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik zeg Florent Brard, wat zeggen jullie dan?
Chente is wel echt een simpele ziel he. Wat deed hij nou fout bij Landa zijn tijdrit?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste drie afleveringen kun je prima overslaan, nadat ze beginnen met een schaamteloze ode aan Eus gaat het in eerste instantie vooral over de succesvolle Giro. Vanaf aflevering vier wordt het leuk, want dan gaan ze het over de Tour hebben.
Landa was z'n vizier kwijt en had daardoor slecht zicht ofzo, daarom moest Chente waarschuwen voor de gevaarlijke bochten, wat hij dus een keer niet deed. Wel een overdreven reactie van hem ja, snapte ik ook niet helemaal. De renner heeft toch ook een eigen verantwoordelijkheid om een beetje op te letten dunkt me.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Chente is wel echt een simpele ziel he. Wat deed hij nou fout bij Landa zijn tijdrit?
Niet weggewaaid?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, lafjes weer twee uur buiten gewandeld. Wat een rust.
Alleen het eerste halfuur tegen de wind in.quote:
Wel zo eentje die ineens 1 jaar achterlijk goed wasquote:
Ik ook zoiets. Kyranaids. Voor totaal onschuldige posts ook.quote:
Is dat serieusquote:Op zondag 29 maart 2020 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Kyranaids. Voor totaal onschuldige posts ook.
Ik bedoel de inhoud van notes. Dat mag niet, staat er duidelijk.quote:
Ja who cares.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik bedoel de inhoud van notes. Dat mag niet, staat er duidelijk.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja exponentiele groei, maar dat wil je niet snappen he
Je kan in de fok shop nog steeds betalen om je notes in te zienquote:Op zondag 29 maart 2020 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vroeger hadden ze dat geweldige fantastische systeem dat je moest betalen om je notes in te kunnen zien. Dat is dus zeg maar hetzelfde als moeten betalen voor een boete, lachwekkend. Toch kan ik mooi zeggen dat mijn aantal op anderhalve hand te tellen is, ondanks dat Kyran zich aan mijn prachtige posts heeft mogen branden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |