Ik ben (weer) begonnen aan His dark materials.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb laatst een keer weer een Harry Potter boek opengeslagen.

quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vind ik de LOTR boeken zwaar overrated. #evenhottertake

Apart dat zon vent dan in Nederland gaat wonen hèquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:11 schreef wimderon het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren veel gelezen van Krischnamurti, maar ook van de filosoof Carlos Castaneda. Ik heb ook vele andere psychologische boeken gelezen, zoals De Kracht van Nu van Eckhart Tolle.
 Die hele stroming was uiteindelijk best groot, volgens mij ook wat lui van het koninklijk huis. En het verdween net zo snel weer als het kwam. Wat denk kijk over zijn ideeën?
 Die hele stroming was uiteindelijk best groot, volgens mij ook wat lui van het koninklijk huis. En het verdween net zo snel weer als het kwam. Wat denk kijk over zijn ideeën?

quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De strijd tussen Big Mig en Ugrumov op Oropa dat jaar was een prachtig schouwspel. Gewoon glad uit het wiel gereden.
Het blijven wel echt monsterverzetten. Toch mooier dan de koffiemolentjes.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Diezelfde Ugrumov had volgens mij Knieproblemen en stopte ook vrij vroeg. Zou zoiets ook niet bij Indurain kunnen zijn? Stopten renners in deze periode sowieso niet allemaal eerder? Volgens mij hadden bijvoorbeeld Berzin en Gotti ook maar een korte piek, maar ik kan me vergissen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Non-fictie bedoel je? Dichter in de Jungle van Roelof van Gelder vond ik interessant, maar dan moet je wel geïnteresseerd zijn in de slavenhandel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Heb je nog leestips @:slobeend?
Heb net nieuwe boek van S. King binnen voor wat luchtigs dus mag wel wat 'zwaarders' zijn voor ernaast? Geschiedenis liefst.

Liefst non-fictie ja, ww2/koude oorlog/VOC tijdperk bijvoorbeeld. En dan vooral verhalend ja, hoeft geen pure geschiedenis te zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Non-fictie bedoel je? Dichter in de Jungle van John Gabriel Stedman vond ik interessant, maar dan moet je wel geïnteresseerd zijn in de slavenhandel.
Mythos van Fry is ook een aanrader ja, Helden, de opvolger daarvan, ook. Zijn meer verhalen dan pure geschiedenis trouwens. Maar dat geheel terzijde.
Leuke TT @:Koffieplanter [ afbeelding ]

Ja welke dan Hans?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel een boek van een Baskische schrijfster.

De stamhouder.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liefst non-fictie ja, ww2/koude oorlog/VOC tijdperk bijvoorbeeld. En dan vooral verhalend ja, hoeft geen pure geschiedenis te zijn.

‘t Hooge Nest al gelezen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liefst non-fictie ja, ww2/koude oorlog/VOC tijdperk bijvoorbeeld. En dan vooral verhalend ja, hoeft geen pure geschiedenis te zijn.

Himmlers hersens heten Heydrich is wel een origineel boek over de tweede wereldoorlog, maar het moet je wel liggen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]

Ik had mijn ingeschreven voor de Sporza-prijsvraag, helaas was ik niet 1 van de 10 gelukkigen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand het boek van @:wielerman al gelezen?

Dat vond ik een prachtig boek.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Himmlers hersens heten Heydrich is wel een origineel boek over de tweede wereldoorlog, maar het moet je wel liggen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De stilte van de witte stad van Eva Garcia Saenz de Urturi.quote:

Erg goed ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Himmlers hersens heten Heydrich is wel een origineel boek over de tweede wereldoorlog, maar het moet je wel liggen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat is wel een goed boek ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]

Die heb ik ook liggen ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat was 30 euro voor 150 pagina's ofzo, zoek het maar lekker uit met je hele handel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:20 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand het boek van @:wielerman al gelezen?

Haha, ik was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De stilte van de witte stad van Eva Garcia Saenz de Urturi.
Totaal niet waar jij naar op zoek bent, maar ik wilde even interessant doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |