Waar is dit filmpje te zien?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Schrikbarende haarlijn van Wuyts.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kom even niet verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is uit de integrale Wevelgem - Gent uit '05 (waar Flecha bestolen werd).
Beetje nutteloos, NSYNC was vooral een vehikel voor Justin Timberlake om zijn solocarriere mee te kickstarten. Zit je straks naar Justin te kijken en 4 uitgezakte dikke 40'ers die proberen hun oude danspasjes na te doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n zin in de NSYNC reünie?
Wat meer respect voor de beste boyband aller tijden zou op z'n plaats zijn. Dat ondanks het feit de groep buiten Justin en JC uit achtergrondfiguranten bestond.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beetje nutteloos, NSYNC was vooral een vehikel voor Justin Timberlake om zijn solocarriere mee te kickstarten. Zit je straks naar Justin te kijken en 4 uitgezakte dikke 40'ers die proberen hun oude danspasjes na te doen.
Ik gun jou van harte je mening.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat meer respect voor de beste boyband aller tijden zou op z'n plaats zijn. Dat ondanks het feit de groep buiten Justin en JC uit achtergrondfiguranten bestond.
Plagiaat als klassieker?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist strompelde ik langs deze klassieker. [ afbeelding ] Ik ben helemaal klaar voor de zomer.
Goed gesampled.quote:
Dit is mijn jeugd.quote:
Volleybal is geen sport.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
@:showtimer @:rellende_rotscholier
https://twitter.com/micheldoodeman/status/1243922643239211008
https://www.nu.nl/muziek/(...)-coronalied-uit.html
Lijkt een beetje butthurt sinds mijn mening, inderdaad. Hopelijk komt hij nog tot inkeer, maar ik ga uit van niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je vriend heeft nu trouwens zelf een enorme meltdown in de VBL SC, @:El-Stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |