Redelijk en nieuw keyboard. Het niveau uit de tijd van petjesmeneer en die buitenlandse gozer waar ie de Twingo mee had geruild ofzo is er nog niet, maar veelbelovend.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:46 schreef Geelman het volgende:
Was de stream gisteren een beetje leuk? Wat was de verrassing nou?
quote:
Ik snap het echt niet he. Moet ie z'n oude spullen verkopen om een tv aan te schaffen, heeft ie nu weer een nieuw keyboard te pakken.quote:
Hoe doet die jongen dat toch he.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet he. Moet ie z'n oude spullen verkopen om een tv aan te schaffen, heeft ie nu weer een nieuw keyboard te pakken.
Ik aanschouw het ook met verbazing. Geef dit keyboard ook niet meer dan een paar maanden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:57 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Hoe doet die jongen dat toch he.
Ja bijzonder is het wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet he. Moet ie z'n oude spullen verkopen om een tv aan te schaffen, heeft ie nu weer een nieuw keyboard te pakken.
In de stream werd het hoe en wat omtrent de herkomst van deze nieuwe aanwinst in ieder geval met mysterie omgeven. Het is in ieder geval niet het aloude "ik speel een week en stuur hem dan weer terug naar Bax Shop"-trucje, want dit is een oud keyboard.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zag op het andere kanaal dat ie van een particulier komt. Zal ook vast niet de hoofdprijs hebben gekost, al zit ik natuurlijk niet in de keyboardhandel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de stream werd het hoe en wat omtrent de herkomst van deze nieuwe aanwinst in ieder geval met mysterie omgeven. Het is in ieder geval niet het aloude "ik speel een week en stuur hem dan weer terug naar Bax Shop"-trucje, want dit is een oud keyboard.
Waarschijnlijk 60 euro ingeleverd op dat keyboard van een maand oud en nog ff 20 euro aan benzine verreden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oke, Braad heeft dus 110 mijl (want als je Engels praat MOET je ook van het imperiaal stelsel gebruik maken) gereden voor een tweedehands keyboard nadat hij zijn andere instrumenten verkocht had.
Voor een donatie?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:43 schreef bamibij het volgende:
Krijg net een dm van tailfox over Bretsj
Kan er echt van genieten. Het is nooit slim en het kost onder de streep bakken met geld (die hij niet heeft), maar uiteindelijk zit hij nooit zonder keyboard, auto, woning, enz.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:48 schreef herverwijderd het volgende:
Het blijft toch kunst- en vliegwerk he, de financiën van Bretsj. Maargoed, keyboardgenot is keyboardgenot.
Ik gok hij langzaamaan al tegen de 450 aan zit.quote:
Wel toch gewoon tegen de avond?quote:
En nooit zonder noodles.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan er echt van genieten. Het is nooit slim en het kost onder de streep bakken met geld (die hij niet heeft), maar uiteindelijk zit hij nooit zonder keyboard, auto, woning, enz.
Ich bin dabeiquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik verwacht dat ik al live ga vanaf een uurtje of 2-3 en dan kan je tegen de avond wel gewoon joinen
Allemaal gesponsord door de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:54 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan er echt van genieten. Het is nooit slim en het kost onder de streep bakken met geld (die hij niet heeft), maar uiteindelijk zit hij nooit zonder keyboard, auto, woning, enz.
Kan je het niet terugkijken dan op youtube?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:13 schreef herverwijderd het volgende:
Mag ik kijkers verzoeken om eventuele spectaculaire ontwikkelingen in de stream hier te melden? Ik denk dat ik vanavond nog wel even kan kijken, ligt er een beetje aan hoe dingen uitpakken.
Denk het wel, maar dat is toch anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Kan je het niet terugkijken dan op youtube?
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:26 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dat is toch anders.
Je blijft tot de avond live?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik verwacht dat ik al live ga vanaf een uurtje of 2-3 en dan kan je tegen de avond wel gewoon joinen
Eigen woningquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
Waar woont die gozer eigenlijk tegenwoordig, en nee ik bedoel niet qua adresmaar woont hij weer thuis, of heeft hij een eigen woning ondertussen?
Nice!quote:
naaktlopen en ramen? Daar is nooit over gezeken. Wel over de tuin en over wat geluidsoverlast begin vorig jaar toen ik er net woonde.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Appartementje, kamer, rijtjeshuis?
Kan me nog die tour herinneren die je vorig jaar deed, met die mensen aan de overkant die liepen te zeiken over de ramen en naaktlopen
Whut?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice!
Appartementje, kamer, rijtjeshuis?
Kan me nog die tour herinneren die je vorig jaar deed, met die mensen aan de overkant die liepen te zeiken over de ramen en naaktlopen
Dat is dan ook niet waarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Whut?die klaagden over Bradge die naakt in zijn eigen huis rondliep?
Dat heb ik even gemist.
Niet over hem persoonlijk, de overburen waren dat. Was voor de benedenwoning.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Whut?die klaagden over Bradge die naakt in zijn eigen huis rondliep?
Dat heb ik even gemist.
Heb oprecht geen idee waar je het over hebt..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet over hem persoonlijk, de overburen waren dat. Was voor de benedenwoning.
Ik kijk nu de huistour, leuke crib man. Heb je geen bovenburen?
Dat was in een studiootje, en dat zat er al voordat ik er woonde, daar had ik niets mee te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die ramen die waren afgeplakt met folie.
Lekker wijf?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb oprecht geen idee waar je het over hebt..
Dank je wel trouwens. Heb een bovenbuurvrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |