quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Als je verder slank en gezond bent...quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef GSbrder het volgende:
1,5L cola, hoe heeft deze man nog geen diabetes?
Die moet ook op de Bingokaartquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil je nog wel een keer, MaAr iN eeN andErE seTting.
Tweede date is de max.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Oostblokkert het volgende:
En in het vervolg geen successen, wat een verrassing.
Zo voorspelbaarquote:
Diabetes heeft niets met omvang te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Als je verder slank en gezond bent...
Omdat de man altijd wel wil blijven hangen voor eventueel een one night stand of iets dergelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Het valt me wel op dat mannen wel willen, maar de vrouwen niet meegaan. Als ze meegaan, ze het later afkappen.
Omdat er meer aantrekkelijke vrouwen dan leuke mannen meedoen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat de man altijd wel wil blijven hangen voor eventueel een one night stand of iets dergelijks.
Ik word hier niet geil van.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die valt toch gewoon onder: ik word niet nat van je?
Als ze maar lief, leuk en zorgzaam isquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er meer aantrekkelijke vrouwen dan leuke mannen meedoen.
Omdat mannen sneller tevreden zijn “alles beter dan alleen zijn”.
En nog duizend redenen
Vraag me echt af hoe er nog relaties bestaan na het zien van alle dating shows in Hollandquote:
Zelf is ze ook niet honderd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:51 schreef Nine. het volgende:
Rodney weet wel hoe die een dame moet verleiden zeg.
Ze lijkt wel uit Cel Blok H gelopen......quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Knotje past wel perfect in de beveiliging of als conductrice
Gratis verkoeling voor de persoon tegenover haar.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat niks boven mooie wimpers maar ze vliegt bijna de tent uit met deze dingen
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Ik wil een gin-tonic.
Ik wil een Sinas.
Die blik van haar, priceless heerlijk![]()
![]()
Het zou me niet verbazen als hij er suikerklontjes in heeft gestopt, om de prik eruit te halen.quote:
Volpompenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer de dames die hij zwemles gaf.
Dan ben je echt een hork.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:50 schreef DKUp het volgende:
Lekker vreten van het bord van een ander zonder te vragen......
Welke?quote:
Die man met die enorme tattoo in zijn nek.quote:
Ik verbaas me vanavond nergens meer over wbt leeftijden.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man met die enorme tattoo in zijn nek.
Heel eng mannetje inderdaad.quote:
Hij had dat shirt ook wel even mogen strijkenquote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijze baard en vormloos T-shirt zonder fit, hij lijkt wel 47.
Ik had hem ook geen 37 gegeven.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Grijze baard en vormloos T-shirt zonder fit, hij lijkt wel 47.
Ik noteer het.quote:
Dat idee heb ik ook. Soberso, als de man een keer nee zegt, zeggen de vrouwen altijd "ja ik voel het precies zo".quote:
Die vrouw was veel te verlegen.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:17 schreef Oostblokkert het volgende:
Huh? Ze hebben vijf dates gehad, maar de kookkunsten nog niet kunnen tonen.
Vijf dates, tering hak de knoop door.
Misschien dat een camera op je neus het ook niet makkelijk maakt, zeker als je nog de hele avond regie hebt gehad die je instructies geeftquote:Op maandag 30 maart 2020 20:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Soberso, als de man een keer nee zegt, zeggen de vrouwen altijd "ja ik voel het precies zo".
Mannen zeggen toch vaker als ze afgewezen worden "jammer ik had nog wel een vervolg gewild".quote:Op maandag 30 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien dat een camera op je neus het ook niet makkelijk maakt, zeker als je nog de hele avond regie hebt gehad die je instructies geeft
Oh dat wist ik niet. Waarom dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mannen zeggen toch vaker als ze afgewezen worden "jammer ik had nog wel een vervolg gewild".
Geen idee. Wellicht omdat mannen eerlijker zijn wat dat betreft of minder bang zijn om "af te gaan"?quote:
Supercoolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef NoCigar het volgende:
'Nice, vet, oh my God, oh nice.'
Ik kijk drie seconden en verlies alweer alle hoop.
Loooooffff it.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:33 schreef NoCigar het volgende:
'Nice, vet, oh my God, oh nice.'
Ik kijk drie seconden en verlies alweer alle hoop.
Ik zag dr als eerst jongeman!quote:
😂😂quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe hebben ze dit dan weer weten te matchen...
Ik had exact diezelfde gedachte.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
En hoe hebben ze dit dan weer weten te matchen...
En dan zij is een trut omdat ze de klik niet voelt. Cliché.quote:
Hahah ja typisch!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan zij is een trut omdat ze de klik niet voelt. Cliché.
We got this dude.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou me zo ergeren, elke minuut, met die vrouw. Elke seconde.
Wordt ook niks. Gewoon gezelligheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Nou als dit niks wordt ga ik nooit meer kijken.
Ze willen aandacht, daarom gaan ze onbewust langer doorlullen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Zeg gewoon koffie, opa, in plaats van zo'n lulverhaal.
Niet te hoog zetten Bas, straks kleur je nog rood aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Wow Bastiaan, jij doet je thermometer op 18, goed hoor.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ook voorkauwen, slikt wat makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |