quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Als je verder slank en gezond bent...quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef GSbrder het volgende:
1,5L cola, hoe heeft deze man nog geen diabetes?
Die moet ook op de Bingokaartquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil je nog wel een keer, MaAr iN eeN andErE seTting.
Tweede date is de max.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Oostblokkert het volgende:
En in het vervolg geen successen, wat een verrassing.
Zo voorspelbaarquote:
Diabetes heeft niets met omvang te maken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Als je verder slank en gezond bent...
Omdat de man altijd wel wil blijven hangen voor eventueel een one night stand of iets dergelijks.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
Het valt me wel op dat mannen wel willen, maar de vrouwen niet meegaan. Als ze meegaan, ze het later afkappen.
Omdat er meer aantrekkelijke vrouwen dan leuke mannen meedoen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat de man altijd wel wil blijven hangen voor eventueel een one night stand of iets dergelijks.
Ik word hier niet geil van.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die valt toch gewoon onder: ik word niet nat van je?
Als ze maar lief, leuk en zorgzaam isquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat er meer aantrekkelijke vrouwen dan leuke mannen meedoen.
Omdat mannen sneller tevreden zijn “alles beter dan alleen zijn”.
En nog duizend redenen
Vraag me echt af hoe er nog relaties bestaan na het zien van alle dating shows in Hollandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |