Jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
kan je daar ook via de schelp de muziek skippen en zo?
Dat vind ik super chill aan die sony.
Een flashmob, is het daar nog 2013?quote:
Het is daar al zomer!quote:
Daar zijn inderdaad beelden vanquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer meegedaan in die tijd zelfs omdat ik achter een lenig dansmeisje aan zat te vangen
Die heb ik heel vaak in de zomer als ringtonequote:
Deze heb ik als ringtonequote:Op donderdag 26 maart 2020 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik heel vaak in de zomer als ringtone
Ik wist hetquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heb ik heel vaak in de zomer als ringtone
Het toepasselijke 'all we ever hear from you is blablabla' heb ik ook een hele tijd gehad. Collega's schoten altijd in de lach als hij af gingquote:
Teringquote:
Ohhhhhh ik moest hem ff tot 2.12 doorluisterenquote:
90% van de tijd staat hij op stilquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
Zijn er nog mensen die ringtones instellen dan?
Jij hebt nog steeds de default Nokia tune van 1983?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
Zijn er nog mensen die ringtones instellen dan?
Nee gewoon standaard iphone ringtone, tegenwoordig kan me dat niet zo veel meer boeien. Vroeger als puber was ik wel altijd bezig met die ringtones, zeker toen het mogelijk werd om mp3'tjes daarvoor te gebruikenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds de default Nokia tune van 1983?
Omdat het etenstijd is.quote:
be je nog buiten geweest?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik wil eigenlijk Floortje - Terug naar het eind van de wereld straks zien maar ik denk dat ik voor die tijd al op bed lig. Zit me een potje te geeuwen joh
Ik was aan het beeldbellen met de begeleidingquote:
Heb ik ook meestal. tenminste van mijn telefoon. Als ik gebeld wordt of appjes binnenkrijg begint mijn horloge te trillenquote:
lukt het allemaal zo thuis?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was aan het beeldbellen met de begeleiding
quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal. tenminste van mijn telefoon. Als ik gebeld wordt of appjes binnenkrijg begint mijn horloge te trillen
redelijk, kan nog altijd beter, maar ik overleef het welquote:
Das het belangrijkste bosquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
redelijk, kan nog altijd beter, maar ik overleef het wel
Echt ideaal, vooral tijdens werk. Kijk ik op mijn horloge wie er belt, zodat ik kan bepalen of ik mijn telefoon erbij pak of niet.quote:
dat is wel verdomde handig inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik ook meestal. tenminste van mijn telefoon. Als ik gebeld wordt of appjes binnenkrijg begint mijn horloge te trillen
heb je die dan ver verstopt?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Echt ideaal, vooral tijdens werk. Kijk ik op mijn horloge wie er belt, zodat ik kan bepalen of ik mijn telefoon erbij pak of niet.
Ja vanochtend om de PMD kliko weer binnen te halenquote:
ik moet NOG een dagquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:58 schreef mschol het volgende:
als het goed is, is mijn weekend aangebroken
ik ga deze kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
Is er wat op tv vanavond?
Behalve de tv kantine
Interessantquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga deze kijken
https://www.joods.nl/2020(...)nnenkort-op-netflix/
Nee, gewoon in mijn broek of in mijn jas.quote:
Ik heb een Polar M430. Activity tracker, vooral handig tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is wel verdomde handig inderdaad.
ouwequote:
Mankequote:
Ik heb een Apple Watchquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een Polar M430. Activity tracker, vooral handig tijdens het hardlopen.
Ben je al je uurtje buiten geweest en binnen je kilometer geblevenquote:
Ik ga sporten.... als ik niet meer terug kom ben ik dood.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een Apple Watchhardlopen mag ik niet vanwege m'n knie..
Voor mij wel een motivator om elke dag even te bewegen iig
Oh jammer zegquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga sporten.... als ik niet meer terug kom ben ik dood.
Bedankt voor de melding!quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat voor een soort bloemen wil je op je kist?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ben vanmorgen zelfs even naar mijn fysio in Zwitserland geweestquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ben je al je uurtje buiten geweest en binnen je kilometer gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zoek ik ook nog ....quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik krijg nu ineens een idee voor een klusproject
(al zou ik daar liefst een CNC voor hebben denk ik..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:17 schreef FranticDJ het volgende:
luiaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
een bloeiende penisplantquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een soort bloemen wil je op je kist?
ja en ?quote:
hebben we een nieuw spel ?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
@:gianni61 zijn er al nieuwe cijfers uit Italië? 20:00 kwamen die toch?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja en ?
ik heb toen ik nog jong wasvan Rotterdam naar den Haag gefietst 1 uur 15 minuten
goeie Training
dank je, maar ben voorlopig nog niet jarigquote:
Mquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:21 schreef crv het volgende:
[..]
dank je, maar ben voorlopig nog niet jarig
spelregels ?quote:
quote:
quote:20:19
In Frankrijk zijn in een dag tijd nog eens 365 mensen aan het coronavirus overleden. Dat meldt het hoofd van de Franse gezondheidsdienst, Jérôme Salomon. Voor het eerst is onder de slachtoffers ook een meisje van 16 jaar. De tiener woonde in Ile-de-France. Het is niet bekend of ze onderliggende medische aandoeningen had. De pandemie heeft in Frankrijk al 1.696 levens geëist.
nieuw spelquote:
de "stervenden" gaan met een rotgang hun dood tegemoet...... per TGVquote:
18.00 uur:quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 26-03-2020 om 18:18:08BREAKING: Italy reports 6,153 new cases of coronavirus and 662 new deaths, raising total to 80,539 cases and 8,165 dead https://t.co/47MXF0XUJ0 reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 26-03-2020 om 19:09:02UPDATE: Italy reports 50 additional deaths which were not included in the daily update, raising coronavirus death toll to 8,215 https://t.co/47MXF0XUJ0 https://t.co/GWH4HhC8I6 reageer retweet
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.google.com/search?q=tic+tac+toe
tot morgen danquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://modelshipworld.co(...)for-ship-model-kits/
Kan hier uren kijken
Welk topic daarin?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
https://modelshipworld.co(...)for-ship-model-kits/
Kan hier uren kijken
poe.. zoek eens naar de caldercraft kits.. HMS Victory / Diana.. De Victory (van caldercraft) zou ik graag ooit bouwen.. 1200 euro :xquote:
ik weet niks he, merk Kut of merk Bef is beter hoef je mij niet te vragenquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poe.. zoek eens naar de caldercraft kits.. HMS Victory / Diana.. De Victory (van caldercraft) zou ik graag ooit bouwen.. 1200 euro :x
Momentquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niks he, merk Kut of merk Bef is beter hoef je mij niet te vragen
nee hoor gaat primaquote:
https://modelshipworld.co(...)hed-caldercraft-172/quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet niks he, merk Kut of merk Bef is beter hoef je mij niet te vragen
Bewonderenswaardig wat een engelengeduld die mensen daar in stekenquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://modelshipworld.co(...)hed-caldercraft-172/
De echte Victory ligt in Portsmouth trouwens
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bewonderenswaardig wat een engelengeduld die mensen daar in stekenVerder niks voor mij
dat ik zou na een uurtje dat ding al door de kamer flikkerenquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://modelshipworld.co(...)hed-caldercraft-172/
De echte Victory ligt in Portsmouth trouwens
ugears?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ooit nog eens zo'n houten zetzelfinelkaar kluis gekregen van de baas bij wijze van kerstkado. zit nog in het cellofaan. Als ik hem niet al lang geleden weggegeven heb ook trouwens.
Geen idee. Ik leg de Nederlandse cijfers nog steeds naast het oude lijstjequote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
GC / [KSC #11147] Wat? Ik hoor je niet!quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik leg de Nederlandse cijfers nog steeds naast het oude lijstje
Heldinquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
Jullie hadden bijna de bloemen voor de kist kunnen bestellen.
Ik heb de piramide van Gizeh met Ramy Romany beklommen... beetje gestorven....
Dat mag ik op z'n minst hopen... doe ik het nog ergens voorquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heldin![]()
Strakke kont krijg je daarvan me dunkt
Pics?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat mag ik op z'n minst hopen... doe ik het nog ergens voor![]()
Voor de gadget nerds onder ons is het serieus een top ding
Wie is Ramy Romany??quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:14 schreef Ygritte het volgende:
Jullie hadden bijna de bloemen voor de kist kunnen bestellen.
Ik heb de piramide van Gizeh met Ramy Romany beklommen... beetje gestorven....
Ja met iFit... krijg je een interactief ding wat zich qua weerstand en incline aanpast aan het filmpje wat je afdraait.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja met iFit... krijg je een interactief ding wat zich qua weerstand en incline aanpast een het filmpje wat je afdraait.
Die hebben ze volgens mij ook... het gros van nordictrack en proform 'kan dat'. Het werkt wel op abbo basisquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wil eigenlijk een roei apparaat ofzo..
Hmm interessant wel. Houdt het toch wel 'interessant' met zo'n schermpje.. Zat eigenlijk half naar een water rower te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij ook... het gros van nordictrack en proform 'kan dat'. Het werkt wel op abbo basis
slaap welquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk morgen wel naar FloortjeMass0l
Kijk! https://www.nordictrack.com/rowing-machines/rw900-rowerquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm interessant wel. Houdt het toch wel 'interessant' met zo'n schermpje.. Zat eigenlijk half naar een water rower te kijken.
zat al naar (betrouwbare) Nederlandse verkooppunten te kijkenquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk! https://www.nordictrack.com/rowing-machines/rw900-rower
Ik ben echt een sucker voor zulke dingenals het interactief is en te koppelen met van alles en nog wat heb je mij al voor de helft
Ja en kunnen leverenquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef FranticDJ het volgende:
ik
[..]
zat al naar (betrouwbare) Nederlandse verkooppunten te kijkenen ik ben daar ook een suikert voor.
ja genoeg 'louche' toko's helaas..quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en kunnen leveren![]()
Als je slim bent zoek je er een die ergens een jaar lang gratis ifit meelevert.
betersport hoef je niet te proberen, die zijn al 'leeggekocht'.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja genoeg 'louche' toko's helaas..
lees daar ook geen beste reviews over..quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
betersport hoef je niet te proberen, die zijn al 'leeggekocht'.
mijn coole blauwe vrinden hadden nogquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lees daar ook geen beste reviews over..
welke heb jij gehaald dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mijn coole blauwe vrinden hadden nog
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste proform endurance 720e. Daarna was ie op.
'All-in-one', en waar leg ik mijn vinyl er op danquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bax-shop.nl/all-in-one-speler/pioneer-xdj-xz
Moet me ook echt inhouden om dit niet te kopen
mixer/controller in een.. je kan platenspelers er aan knopenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'All-in-one', en waar leg ik mijn vinyl er op dan
Wel een duur geintje voor een leuk speeltjequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mixer/controller in een.. je kan platenspelers er aan knopen
eisen die ik heb: recordbox implementatie & mogelijkheid tot externe bronnenkom je bijna automatisch hierop uit.
Doen... economie een beetje stimuleren in deze tijdquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.bax-shop.nl/all-in-one-speler/pioneer-xdj-xz
Moet me ook echt inhouden om dit niet te kopen
Nergens op voorraadquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen... economie een beetje stimuleren in deze tijd
Tja. Ik geef soortgelijke bedragen uit aan boormachines/zaagmachines die ik misschien 2x per maand gebruik als ik thuis benquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een duur geintje voor een leuk speeltje
Ben jij het broertje van Atmoz?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja. Ik geef soortgelijke bedragen uit aan boormachines/zaagmachines die ik misschien 2x per maand gebruik als ik thuis ben
Dit is stiekem je kloon-account.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen, wij hebben in grote lijnen dezelfde interesses/hobbies
ja. Echt eeuwig spijt dat ik mijn volledige set aan apparatuur weg heb moeten doen om de zeevaartschool te kunnen bekostigen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DJ set is het nieuwe hamster item
Eigen house-soireetje
Dingen komen zoals ze komen. Goed overwogen kiezen en daarna niet meer achteruit kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. Echt eeuwig spijt dat ik mijn volledige set aan apparatuur weg heb moeten doen om de zeevaartschool te kunnen bekostigen.
Maar aan de andere kant, anders had ik nooit kunnen doen wat ik nu doe.
(wellicht wel, want ik had een minstens zo goed betaalde baan toen ik afstudeerde van de opleiding voor de zeevaartschool)
Pciesquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dingen komen zoals ze komen. Goed overwogen kiezen en daarna niet meer achteruit kijken.
hoe was je serie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja goed. fascinerend wel om al die gekke gebruiken van ze te zien. Moet nog paar afleveringen geloof ikquote:
Loterij?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pcies
Ennnn
De 10e kan het gebeuren
Wat kijk je?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed. fascinerend wel om al die gekke gebruiken van ze te zien. Moet nog paar afleveringen geloof ik
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja goed. fascinerend wel om al die gekke gebruiken van ze te zien. Moet nog paar afleveringen geloof ik
Snel doen :pquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]moet de Netflix van mn ma nog even bietsen. Dan kan ik daar weer series Bingen.
Wel vervelend als je nu wint, normaal zou je gelijk een vakantie boeken maar dat gaat nu nietquote:
Klinkt interessant. FF in de lijst gooien.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.joods.nl/2020(...)nnenkort-op-netflix/
sinds ik mee speel heeft 't me misschien 25 euro gekostquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veel verder dan een keer een eindejaarslot kom ik niet. Maar bonne change voor de 10e dan!
que?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfoeh, wat is dat Frontberichten een mooi gemaakt programma
denk je dat dit voor ervaren klussers is?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinds ik mee speel heeft 't me misschien 25 euro gekost
Als het een kant en klaar pakket is wat je net in elkaar moet zetten? stelt 't wss geen reet voorquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat dit voor ervaren klussers is?
http://pergola-zonwering.nl/product/5-panelen-canvas-unicolor/
ja je moet het wel bevestigen op die pergolaquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als het een kant en klaar pakket is wat je net in elkaar moet zetten? stelt 't wss geen reet voor
Dan heb je aan een rolmaat genoeg.. Maar niet iets wat je zomaar alleen moet doen omdat je boven je hoofd aan t beunen bent.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je moet het wel bevestigen op die pergola
Programma na nieuwsuur. Allemaal mensen in de zorg of andere cruciale instanties die met hun telefoons ‘vloggen’ hoe hun dag is, wat ze meemaken en zien. Heel puur en intens.quote:
Ah! ken het niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Programma na nieuwsuur. Allemaal mensen in de zorg of andere cruciale instanties die met hun telefoons ‘vloggen’ hoe hun dag is, wat ze meemaken en zien. Heel puur en intens.
wat bedoel je met 1 rolmaat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan heb je aan een rolmaat genoeg.. Maar niet iets wat je zomaar alleen moet doen omdat je boven je hoofd aan t beunen bent.
Ik pik het nog even mee na nieuwsuur.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ken het niet.
Maar kijk ook nauwelijks tv.
Bij deze versie van dit nummer zitten mijn eerste visuele herinneringen die ik me bewust voor de geest kan halen. Toen was ik nog een ventje van 5 en dit nummer draaide toen bij de skibeurs in Rucphen toen het nog een buitenbaantje was met groene matten.quote:
Ja elkaar allemaal de handen schudden en knuffelen en niet de 1,5e meter afstand in acht nemenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo raar in eerder opgenomen programma’s, dat mensen dicht op elkaar aan tafeltjes zitten, genietend van een kopje koffie.
zon meetding?:pquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een eh.. centimeter?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij deze versie van dit nummer zitten mijn eerste visuele herinneringen die ik me bewust voor de geest kan halen. Toen was ik nog een ventje van 5 en dit nummer draaide toen bij de skibeurs in Rucphen toen het nog een buitenbaantje was met groene matten.
Ja, het ziet er gewoon bizar uit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja elkaar allemaal de handen schudden en knuffelen en niet de 1,5e meter afstand in acht nemen
Ja ik heb nog wel wat andere flarden aan geheugen, maar bij dat nummer zie ik het echt weer voor mequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn eerste herinneringen zijn van toen ik 3 was, op vakantie in Luxemburg.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)chting-beekse-bergen
Hier kan ik zo ontzettend kwaad om worden.
Stelt niks voor. Een Ikea pax is ingewikkelder.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ah
Hier een filmpje. ziet er toch lastiger uit dan gedacht
Ligt gewoon te dicht bij Tokkietown Tillyquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)chting-beekse-bergen
Hier kan ik zo ontzettend kwaad om worden.
Mooi is dat, hoe geluiden en geuren herinneringen kunnen opwekken. Ik had dat vanmorgen met een fles douchegel die ik gisteren heb gekocht. Dat luchtje deed me enorm denken aan een anti-muggenmiddeltje dat 30 jaar geleden in Hongarije werd verkocht. Ik zag het potje weer voor me en het huisje wat we destijds huurden. Zo levendigquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb nog wel wat andere flarden aan geheugen, maar bij dat nummer zie ik het echt weer voor me
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stelt niks voor. Een Ikea pax is ingewikkelder.
Ik heb lopen vechten met die schuifdeuren joh :/quote:
Ik heb gelukkig normale deurenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb lopen vechten met die schuifdeuren joh :/
Maar goed. Had aan de ene kant 10 cm over en aan de andere kant staat ie strak tegen de muur
Nu ben ik sowieso al een redelijk nostalgisch persoon, dus dat zal ook wel helpenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi is dat, hoe geluiden en geuren herinneringen kunnen opwekken. Ik had dat vanmorgen met een fles douchegel die ik gisteren heb gekocht. Dat luchtje deed me enorm denken aan een anti-muggenmiddeltje dat 30 jaar geleden in Hongarije werd verkocht. Ik zag het potje weer voor me en het huisje wat we destijds huurden. Zo levendig
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja wil je best helpen hoor.. maar quarantaine.. en je woont moeilijk ver weg
de frames zelf stelden geen bal voor. met name die schuifdeuren waren kut1337quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig normale deurenEn mijn vader komt zaterdag even helpen met wat dingen in elkaar zetten.
Die vond ik best makkelijk eigenlijk, maar ik heb dan ook gewoon normale deurenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stelt niks voor. Een Ikea pax is ingewikkelder.
ik schuifdeuren met softclosequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vond ik best makkelijk eigenlijk, maar ik heb dan ook gewoon normale deuren
Ik doe dat ook nooit, maar bij deze kast wel gedaan. Al is dat meer omdat de muren en vloeren zo schots en scheef zijn dat dit de enige manier was om ze een beetje recht uitgelijnd te krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de frames zelf stelden geen bal voor. met name die schuifdeuren waren kut1337
Ik maak trouwens nooit die Ikea achtige kasten vast aan de muur hoordat zeggen ze overal, omdat ze in de US claims hebben gehad van omvallende kasten met kinderen er onder.
Zal morgen ff een foto maken hoe ik 't opgelost heb om alle 'wiebel' er uit te krijgen (ook aan de bovenkant).
Ik ben ook erg nostalgisch aangelegdquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso al een redelijk nostalgisch persoon, dus dat zal ook wel helpen. Vorige week had ik een broodje van de bakker, die smaak deed me ook terugdenken aan het stokbrood vroeger op de camping in Frankrijk
Dat heb ik opgelost met blokjes aan de bovenkantquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe dat ook nooit, maar bij deze kast wel gedaan. Al is dat meer omdat de muren en vloeren zo schots en scheef zijn dat dit de enige manier was om ze een beetje recht uitgelijnd te krijgen
Nee, dat doe ik ook niet. Alleen mijn boekenkasten had ik vroeger wel vast aan de muur.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de frames zelf stelden geen bal voor. met name die schuifdeuren waren kut1337
Ik maak trouwens nooit die Ikea achtige kasten vast aan de muur hoordat zeggen ze overal, omdat ze in de US claims hebben gehad van omvallende kasten met kinderen er onder.
Zal morgen ff een foto maken hoe ik 't opgelost heb om alle 'wiebel' er uit te krijgen (ook aan de bovenkant).
Bij mij 'zweeft' die aan de voorkant zeg maar een beetjequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat heb ik opgelost met blokjes aan de bovenkanten ik had 1 van de stelpoten weten af te breken
Maar goed, ik heb een plint van 18mm tegen m'n muur an de onderkant
die heb ik niet weggehaald
Ik draai meestal de bouten en schroeven die in het zicht zitten pas helemaal aan als de kast klaar is. Dan kun je de kast daar ook nog een beetje mee stellen. Dat is soms net dat millimetertje verschil.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij 'zweeft' die aan de voorkant zeg maar een beetje. Ik heb wel pas de plinten tegen de muur gezet nadat de kast er stond, dus dat scheelde wel iets.
er zitten wel megaveel spijkers bij voor die achterplaatquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet. Alleen mijn boekenkasten had ik vroeger wel vast aan de muur.
Ach, de laatste kledingkast die ik in elkaar heb gezet was er eentje van een bouwmarkt, met een belabberde instructie. Dus dit zal vast gaan lukken. Ik heb alleen een hekel aan dit soort klusjes
yesquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draai meestal de bouten en schroeven die in het zicht zitten pas helemaal aan als de kast klaar is. Dan kun je de kast daar ook nog een beetje mee stellen. Dat is soms net dat millimetertje verschil.
Die achterplaten hebben wel de neiging om als eerste los te laten jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zitten wel megaveel spijkers bij voor die achterplaat
Ik had er wellicht iets meer in moeten doen
Ja met een millimetertje kan het nog uitmaken, hier heb ik te maken met centimetersquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik draai meestal de bouten en schroeven die in het zicht zitten pas helemaal aan als de kast klaar is. Dan kun je de kast daar ook nog een beetje mee stellen. Dat is soms net dat millimetertje verschil.
ja maar serieus. Ik had 100+ spijkers ofzo per element. Als er 40 in zitten is t veel :x ga echt niet elke 5cm een spijker er in jassen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die achterplaten hebben wel de neiging om als eerste los te laten ja
O, dat heb ik even opgezochtquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes
en ff met een meetlint de diagonalen meten. Dan weet je of ie haaks is
Als je een vierhoek maaktquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat heb ik even opgezochtWiskunde heb ik na 2 mavo laten vallen.
Houten vloeren? Dat was in mijn laatste huis in Dordt een uitdaging. Als ik daar een knikker op de vloer legde, rolde hij naar de achterkant van het huisquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met een millimetertje kan het nog uitmaken, hier heb ik te maken met centimeters.
O, dolle pret. Ik verheug me er nu al opquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar serieus. Ik had 100+ spijkers ofzo per element. Als er 40 in zitten is t veel :x ga echt niet elke 5cm een spijker er in jassen.
Had achteraf mn pneumatisch pin/spijker pistool moeten pakken.
Ze doen er wel een handig tooltje bij tegenwoordig zodat je niet 'mis' spijkert.
Ik geloof dat mijn vader een winkelhaak heeftquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je een vierhoek maakten je hebt geen winkelhaak, of die is te klein. Dan de diagonalen ff opmeten. Als die gelijk zijn, dan zijn al je hoeken haaks.
Nee een broodjesvloer (die geloof ik aan de onderkant ook nog eens horizontaal is gemetseld), zo gehorig als de pestquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Houten vloeren? Dat was in mijn laatste huis in Dordt een uitdaging. Als ik daar een knikker op de vloer legde, rolde hij naar de achterkant van het huis
Ik jank bij zulke dingen wel gelijk heel het zakje er inquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar serieus. Ik had 100+ spijkers ofzo per element. Als er 40 in zitten is t veel :x ga echt niet elke 5cm een spijker er in jassen.
Had achteraf mn pneumatisch pin/spijker pistool moeten pakken.
Ze doen er wel een handig tooltje bij tegenwoordig zodat je niet 'mis' spijkert.
Gehorig qua geluid van de buren?quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een broodjesvloer (die geloof ik aan de onderkant ook nog eens horizontaal is gemetseld), zo gehorig als de pest. Huis is een WO2 wederopbouwhuis en heeft met de Watersnoodramp ver onder water gestaan waardoor op sommige muren nog steeds de stuc loslaat aan de binnenkant
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
ik zet de planken in kast vorm tegen elkaar en dan leg ik de spijkertjes en zo in de kast.
Niet met deuren smijten anders storten je meubels inquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
alles altijd heel voorzichtig er in doen :p
ja soms stort de kast in als de buren de deur te hard dicht doen :pquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet met deuren smijten anders storten je meubels in
De buren hoor ik gelukkig echt zelden, maar als het hard waait ofzo wil mijn wekker nog wel eens uit de vensterbank flikkeren, dat klinkt dan alsof er een bomaanslag isquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gehorig qua geluid van de buren?
Nu nog vocht in de muren uit 1953?Is het geen optrekkend grondwater?
Al eens geprobeerd met prittstift?quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms stort de kast in als de buren de deur te hard dicht doen :p
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd met prittstift?
Ow, ellende. Ben je niet bang voor wolkbreuken dan? Ik heb een keer mijn woonkamer onder water gehad omdat water door de afvoer naar boven kwam door een verstopping. Wat een teringzooi gaf datquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De buren hoor ik gelukkig echt zelden, maar als het hard waait ofzo wil mijn wekker nog wel eens uit de vensterbank flikkeren, dat klinkt dan alsof er een bomaanslag is
De muren hier zijn hier best slecht, ook de buitenmuren. Grondwater is ook wel deels het probleem, tot een jaar of 10 stond de straat hier ook regelmatig vol met water als het flink regende maar dat is al wel opgelost met goede drainage.
Al heb ik nog wel 2 keer water binnen gehad via de achterkant, tuin liep af richting het huis en voor de goede drainage in de wijk moet de brandweer de overloop opendraaien wat natuurlijk te laat is als er een plotse wolkbreuk is. De eerste keer was wel kut, toen kwam ik terug van vakantie en hing er zo'n lekkere muffige schimmelvocht geur door het hele huis, de tweede keer heb ik 's nachts zelf water staan scheppen
.
Nu een stuk minder, heb mijn tuin flink aangepast en hem 'trapsgewijs' gemaakt. Terras gedeelte bij het huis loopt nu af richting een goot van een halve meter diep en breed over de hele lengte die gevuld is met grind. Daarachter een traptrede omhoog en loopt de rest van mijn tuin af richting de brandgang.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow, ellende. Ben je niet bang voor wolkbreuken dan? Ik heb een keer mijn woonkamer onder water gehad omdat water door de afvoer naar boven kwam door een verstopping. Wat een teringzooi gaf dat
Ah, dat is slimquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu een stuk minder, heb mijn tuin flink aangepast en hem 'trapsgewijs' gemaakt. Terras gedeelte bij het huis loopt nu af richting een goot van een halve meter diep en breed over de hele lengte die gevuld is met grind. Daarachter een traptrede omhoog en loopt de rest van mijn tuin af richting de brandgang.
Heb er zelfs nog een topic overquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, dat is slimWe hebben de laatste jaren nogal eens stevige buitjes.
O tof! En in dat topic zie ik @bitterbal ook alquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een topic overK&W / LTVDK's Tuinproject
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O tof! En in dat topic zie ik @:bitterbal ook al
doe ik echt al jaren inmiddels.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]toen al aasde je op zijn hoofd
Dank je, moet alleen nog een afkapping in elkaar gaan zetten, alleen nog bedenken hoequote:Op donderdag 26 maart 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Toffe tuin @:ltvdkLeuk, dat mediterraanse thema
Of piranha’s!quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
hier had je krokodillen in kunnen doen
[ afbeelding ]
@:LTVDK
Ja en nu ligt er grind in.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
hier had je krokodillen in kunnen doen
[ afbeelding ]
@:LTVDK
ook leuk jaquote:
Ik ben al blij als ik die Pax in elkaar krijgquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank je, moet alleen nog een afkapping in elkaar gaan zetten, alleen nog bedenken hoe
En hoe de kat van de buren ineens een pootje minder heeftquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook leuk ja
En dan kijken hoe de reigers die denken dat ze een kooikarper kunnen pakken worden opgevreten
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hoe de kat van de buren ineens een pootje minder heeft
Ik klooi ook maar gewoon een beetje wat aan, ik ben niet echt handig dus ik probeer meestal maar gewoon watquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik die Pax in elkaar krijg
Ja, daar heb ik meestal geen geduld voorquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik klooi ook maar gewoon een beetje wat aan, ik ben niet echt handig dus ik probeer meestal maar gewoon wat
Waarom denk je dat ik al 3 jaar met die tuin bezig benquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik meestal geen geduld voor
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Gemberthee is op. Tijd om naar bed te gaan.
Slaap lekker![]()
Komt wel goedquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik die Pax in elkaar krijg
Wanneer in Nederland? Free me niffo!quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
amerika gaat ook gevangenen vrijlaten
After weeks of warnings from legal aid and civil rights groups, New York City has released about 200 detainees from its jails — and plans to release another 175 to reduce population density and stop the spread of the coronavirus.
https://www.vice.com/en_u(...)XC94znD98BCg3YO3sz28
Wow, 1 post 😱quote:Op vrijdag 27 maart 2020 02:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 26-03-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 265 bitterbal
02 181 FranticDJ
03 179 Budapestenaar
04 178 haags_kwartiertje
05 145 Filosoofert
06 104 UitStraling
07 064 gianni61
08 048 Dr_Flash
09 041 LTVDK
09 041 IJsdraakje
11 034 Ygritte
12 032 Karzai
13 022 DaMart
14 018 liesje1979
14 018 crv
16 010 Bos81
17 008 Leonos
18 005 Molo
18 005 goldfinger1963
20 004 Nick1975
21 003 mschol
21 003 Fogel
23 002 Mo_Muffin
24 001 Koen66
klik hier voor meer stats
Ik wil vooral kleppen. Word echt gek van sociaal isolement.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:25 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het gevel dat ik dagen aan 1 stuk kan slapen
overdag zit ik nog op kantoor, wel met minimale bezetting, amar dan is er nog een beetje sociaal contact.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:31 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik wil vooral kleppen. Word echt gek van sociaal isolement.
Ik heb vannacht behoorlook slecht geslapen, heb volgens mij meer wakker gelegen dan iets anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik sliep vannacht wel heerlijk, gisteren was het knap kut
Www.omegle.comquote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:31 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik wil vooral kleppen. Word echt gek van sociaal isolement.
Was van de week ook een bericht van Rijkswaterstaat dat je op moet letten langs de wegen, omdat het zo rustig is langs de wegen lopen er veel meer beestjes rond.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:47 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij vinden de vogels corona wel best, zoveel kwetterende donzen vriendjes buiten.
De Aarde is weer van de beestjesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week ook een bericht van Rijkswaterstaat dat je op moet letten langs de wegen, omdat het zo rustig is langs de wegen lopen er veel meer beestjes rond.
kan je nagaan hoe geweldig de natuur het zou vinden als Corona de hele mensheid laat uitsterven. Minus de overstromingen en kerncentrale meltdowns die je dan krijgt hooguitquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was van de week ook een bericht van Rijkswaterstaat dat je op moet letten langs de wegen, omdat het zo rustig is langs de wegen lopen er veel meer beestjes rond.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-snelweg-rustig-stil
ik zie er smorgens genoeg op en langs de weg liggen ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-snelweg-rustig-stil
hier net ook. was heerlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef FranticDJ het volgende:
Er is een kleine shitstorm aan het ontstaan
De natuur is nu al op z'n returnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe geweldig de natuur het zou vinden als Corona de hele mensheid laat uitsterven. Minus de overstromingen en kerncentrale meltdowns die je dan krijgt hooguit
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen gewoon dood en reïncarneren als dier, ik ben een leeuw
quote:
Mensen ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |