Doet me denken aan een keer toen de kids klein waren. Meegenomen naar het strand met echt harde wind, lekker uitwaaien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Grote kans, no kidding![]()
Maar achteraf doen we dat gifje van je na ja, haha
Yep, iedere dag 3 keer. En geloof mij, Akita's vinden het alleen maar leuk als het koud is. Ik niet, overigens maar -8 valt nog wel mee, ik heb ooit eens een winter in Kiev doorgebracht, daar was het toen -20 met harde (oosten)wind, dan klaag je nooit meer dat het koud is in Nederlandquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sgoed, ga je dan ook een wandeling doen als het straks -8 is met harde oostenwind?
[ afbeelding ]
Gelukkig genoeg te doen in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Bijna weekendgenot. Nog 2 dagen.![]()
Succes !quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:26 schreef Drekkoning het volgende:
Sneeuwkettingen binnen?
Zondagmiddag en late avond moet ik de weg op.
Gaat wat worden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:26 schreef Drekkoning het volgende:
Sneeuwkettingen binnen?
Zondagmiddag en late avond moet ik de weg op.
Gaat wat worden.
Hé.... ik herken er een paar zelfs!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
Nou in het andere COV topic is de sfeer weer eens ehh, ja zo ongeveer:
[ afbeelding ]
Toch een soort alternatief van de kroegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Mweh meer zo:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:26 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
Hé....ik herken er een paar zelfs!quote:
Ja, herkenbaarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef dick_laurent het volgende:
Als ik mezelf als een kat zou moeten neerzetten in die reeks zou ik waarschijnlijk iets als deze zijn![]()
[ afbeelding ]
Open je ogen! Bill Gates zit hierachter met zijn 5g Nano technologie, 1984 all over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef dick_laurent het volgende:
Tevens, hoe de discussies regelmatig daar gaan:
Persoon A - Er is vorige week door deze instantie gezegd dat tussen de 40 en 60% afgelopen weken besmet is met virusvariant zusenzo.
Persoon B - Dat is nooit gezegd, slaat werkelijk nergens op dit.
Persoon A - *Toont publicatie van instantie waarin dat letterlijk wordt gezegd*
Persoon B - Daar gaat het helemaal niet over. Laat maar, op deze manier hoeft het niet meer van mij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |