abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192699220
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 14:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb gisteren gehoord dat (naast een tante die hersteld is, en een oudoom die overleden is) mijn vader, ikzelf en een hoop familieleden het waarschijnlijk gehad hebben.

M'n vader is half maart er goed ziek van geworden maar de huisarts zei toen dat het griep was. Uit een steekproef bleek nu dat het wel corona is geweest. Ikzelf en een stuk of zes familieleden hebben daar een milde variant van gehad, en gelukkig ook allemaal overleefd.
Dit is goed nieuws. Blij dat je het met ons deelt. ^O^
  zondag 19 april 2020 @ 14:47:31 #177
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_192699381
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dit is goed nieuws. Blij dat je het met ons deelt. ^O^
Graag gedaan!

Gezien hoe het bij mij, en de anderen die er niet heel ziek van geworden zijn is verlopen denk ik dat het heel goed mogelijk is dat het bij veel mensen ongemerkt voorbij gaat.

In de familie is er 1 (oude persoon) aan overleden, 2 zijn ernstig ziek geweest (diabetespatienten) en in elk geval 8 familieleden hadden milde klachten.

Ik had mijn klachten zelf al afgedaan als een 'apart griepje dat niet doorzette'.
pi_192699692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een uur geleden is ze overleden.
Morgen crematie regelen.

Hopelijk blijft het hierbij, want ken er nog 7 die het hebben.
Wat naar. Kun je het verder wel een beetje aan? :'(
ROBODEMONS..................|:(
pi_192699708
Dochter van vriendin van mij heeft het waarschijnlijk gehad, en is genezen. Een vriend van mij ligt met Corona in het ziekenhuis.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 15:26:28 #180
236264 crew  capricia
pi_192699853
quote:
Morgen crematie regelen.

Ik lees dit nu pas.
Wat ontzettend naar.
Gecondoleerd. En heel veel sterkte. :*
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192700141
2 neven van mij waren medio maart positief besmet. Hoorden bij de eerste paar Friese gevallen.

Één van in de 50 die in Brabant was geweest tijdens carnaval.
Één van eind 20 die op wintersport was geweest in Oostenrijk en daar in contact is gekomen met Italianen ofzo.

De sukkels waren (voor de lockdown) bij mijn 94 jarige oma in een verpleeghuis op bezoek geweest.
Die moest dus ook een corona test ondergaan, maar deze was negatief.
Mijn hele familie in rep en roer natuurlijk. Ik bemoei mij er niet zo veel mee. Heb niets met mijn familieleden.
De neven schijnen inmiddels te ze zijn uitgeziekt en komen gewoon weer buiten.
Mijn oma zit nog steeds in lockdown in het verpleeghuis geloof ik.

Ik week zelf in een ziekenhuis. Krijg daar er genoeg van mee op het moment.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 19 april 2020 @ 16:12:13 #182
151515 verita
Happy days
pi_192700319
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Alleen water, soms met limo en koffie.

Werd vandaag door het ziekenhuis gebeld, want ze stonden voor een raadsel. Ze hadden m'n swabje nog eens getest en toen was hij negatief, waarop ze nog wat vaker getest hebben. Nu is hetzelfde swabje 2x positief en 3x negatief bevonden. Dus gemiddeld gezien heb ik geen covid :P
omdat ze het zelf ook enigzins bijzonder vonden is me gevraagd wederom een test te komen doen. Ben benieuwd wat de tussenstand na morgen is. :+
OMG. ik vind dit echt heel verontrustend nieuws. Zijn de tests dan niet goed genoeg?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  zondag 19 april 2020 @ 17:23:16 #183
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192701138
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 15:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat naar. Kun je het verder wel een beetje aan? :'(
Ja, lukt wel.
Donderdag pas crematie. Vreemd, want ze hadden gezegd dat alles snel moest gaan. Maar het zal wel drukker zijn dan normaal.

quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik lees dit nu pas.
Wat ontzettend naar.
Gecondoleerd. En heel veel sterkte. :*
Dank je.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_192701259
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:12 schreef verita het volgende:

[..]

OMG. ik vind dit echt heel verontrustend nieuws. Zijn de tests dan niet goed genoeg?
Dat is wat ik ook al zei tegen de medisch microbioloog. In hoeverre is dit nu nog betrouwbaar te noemen.
Hij dacht dat het kwam doordat de virusload aan de lage kant was, al neemt dit niet weg dat je zo dus veel vals negatief kan krijgen.
Ik heb tot op heden ook niks meer van de hertest gehoord, morgen maar eens achteraan bellen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_192701377
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 16:12 schreef verita het volgende:

[..]

Het is al langer bekend dat de tests niet 100% betrouwbaar zijn :(
  maandag 20 april 2020 @ 00:45:10 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_192707678
quote:
Morgen crematie regelen.

Gecondoleerd en veel sterkte. Is/was je tante getrouwd? En hoe is het met je vader?
Resistance is futile.
pi_192716890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef timp0e het volgende:
Ik werk als verpleegkundige. Afgelopen dagen hooikoortsklachten. Veel hoesten en kortademig bij inspanning.
Gisteren getest, om 22.55 uur wakker gebeld door mijn teamleider dat ik positief ben getest. :{
Helaas ook meerdere collega's positief getest.
Voel me nu op zich niet ziek, op het hoesten na. En heb heel erg hoofdpijn, maar na een paar kopjes koffie en paracetamol is dat nu flink gezakt. Ik heb geen koorts. En ben wel kortademig, maar is te doen. Dat heb ik normaal ook bij hooikoorts, hoop alleen dat het niet erger gaat worden.
Nou, we zijn nu bijna een week verder. Nu nog steeds last (van de nasleep?) Knallende koppijn, pijn op mijn borst en vooral heel erg moe. Slaap al dagenlang continu. Valt toch vies tegen.
pi_192716898
quote:
Morgen crematie regelen.

Gecondoleerd en heel veel sterkte
  maandag 20 april 2020 @ 16:45:47 #189
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192717531
quote:
2s.gif Op maandag 20 april 2020 00:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gecondoleerd en veel sterkte. Is/was je tante getrouwd? En hoe is het met je vader?
Dank je. Oom is al 8,5 jaar terug overleden. Mijn pa toont nooit zo emotie. Ook niet toen zijn moeder overleed.

quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:14 schreef timp0e het volgende:

[..]

Gecondoleerd en heel veel sterkte
Dank je.

Jij veel beterschap.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_192718263
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef timp0e het volgende:

[..]

Nou, we zijn nu bijna een week verder. Nu nog steeds last (van de nasleep?) Knallende koppijn, pijn op mijn borst en vooral heel erg moe. Slaap al dagenlang continu. Valt toch vies tegen.
Ik heb er uiteindelijk 3 weken last van gehad met de zelfde klachten.

Ben er sinds vorige week eigenlijk vanaf. Maar merk wel dat het een aanslag op mijn conditie is geweest. Die was al niet heel goed, maar nu helemaal slecht.
pi_192718358
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Ik heb er uiteindelijk 3 weken last van gehad met de zelfde klachten.

Ben er sinds vorige week eigenlijk vanaf. Maar merk wel dat het een aanslag op mijn conditie is geweest. Die was al niet heel goed, maar nu helemaal slecht.
Hoe oud ben je?

Lijkt ook wel dat mensen die in ziekenhuizen/verzorghuizen werken en het krijgen het veel zwaarder hebben gehad. Krijg je door grotere blootstelling ook zwaardere klachten?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192718567
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 17:38 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hoe oud ben je?
42.

Ik heb ook geen idee hoe ik het opgelopen heb. Werkte al voordat ik het kreeg weken thuis, en iedereen die ik gezien, heeft het ook niet gehad. Of misschien nauwelijks symptomen, waardoor men dacht aan corona.

Ik heb ook eerst 6 dagen vage hoofdpijn gehad, en daarna kreeg ik het pas benauwd.
Ik heb lange getwijfeld of ik het wel echt had, maar na meerdere keren echt benauwd geweest zijn te zijn geweest, wist ik het eigenlijk wel zeker.

[/q]Lijkt ook wel dat mensen die in ziekenhuizen/verzorghuizen werken en het krijgen het veel zwaarder hebben gehad. Krijg je door grotere blootstelling ook zwaardere klachten?
[/quote]
Volgens mij is dit nog niet bewezen.
Je loopt wel een groter risico, maar volgens mij was er ergens een ziekenhuis, waaruit de testen bleek dat iedereen die uiteindelijk corona kreeg, het allemaal buiten het ziekenhuis het opgelopen hadden.
Maar een theorie was volgens mij, dat een korte blootstelling een mogelijke lichtere infectie geeft en een langere blootstelling een mogelijke zwarte infectie. Maar bewezen was dit nog niet. Dit zou misschien ook in relatie kunnen staan voor de immuniteit. Maar niets is hierin nog bewezen.

Het is een vage ziekte, maar als dit alles was voor mij, en ik ben nu immuum, dan zou ik zo weer voor tekenen.
pi_192721056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

3-3 penalties 😄
Penalties gewonnen door corona helaas. En met zoveel overgave dat ik gelijk een opname in het ziekenhuis gewonnen heb.

Heb er ook zeer hevige buikpijn bij, waarvoor ik op de seh beland ben. Daar bleek na bloed prikken dat het er niet best uit zag.
pi_192726648
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Penalties gewonnen door corona helaas. En met zoveel overgave dat ik gelijk een opname in het ziekenhuis gewonnen heb.

Heb er ook zeer hevige buikpijn bij, waarvoor ik op de seh beland ben. Daar bleek na bloed prikken dat het er niet best uit zag.
Heel veel sterkte, wel vreemd, volgens mij is buikpijn niet echt een Corona ding toch?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192726653
Nog steeds niemand gelukkig. Wil ik graag zo houden.
Zonder wrijving geen glans
pi_192727093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 05:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Heel veel sterkte, wel vreemd, volgens mij is buikpijn niet echt een Corona ding toch?
Buikklachten wel, maar niet zoals dit. Ze snappen het tot op heden ook niet echt. Dus zal wel weer een dag met veel prikken en onderzoeken tegemoet gaan.
geloof dat de werk theorie is dat door straalt vanuit m'n longen.
pi_192727107
Pff wat een rollercoaster Asschen, sterkte.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2020 @ 07:55:04 #198
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_192727168
Mijn neef, psycholoog, heeft corona en ik schrok me dood toen ik het hoorde. Maar het valt dus best mee, vergeleken bij de verhalen hier. Meldde gister dat hij op zijn balkon zat. Hij is ook nog jong, 37 jaar.

Stevige griepverschijnselen maar geen ziekenhuis en zeker geen dood. Dus eigenlijk alleen maar 'goed' nieuws sinds hij ziek is.
:')
  dinsdag 21 april 2020 @ 10:29:05 #199
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_192729047
De opa van mijn beste vriend is overleden aan corona. Hij was 100 geworden.
  woensdag 22 april 2020 @ 11:05:32 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192748480
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)in-tilburg~b7d786a0/

geschiedenis lesje voor je :) stukje drastischer dan nu en het heeft wel gewerkt. Ik wordt er een beetje moe van dat mensen net doen alsof virussen iets mysterieus zijn.

Trouwens ik hoor rutte inderdaad de hele tijd roepen dat iedereen vooral heel bang moet zijn :Y en dat we vooral niet gewoon rustig en voorzichtig moeten zijn...

Maar daar tegenover heb je 24/7 corona propaganda op de tv EN op internet je kan het niet eens ontlopen want het is overal verplicht vastgezet . Daar tegenover maakt hij de regels en word je beboet voor de achterlijkste zaken als je als echtpaar op een bankje zit om uit te rusten . Ik kijk nooit naar iemands woorden maar naar de daden . Het zijn altijd zoete niet alarmerende woorden , het gaat altijd om de daden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')