Dit is goed nieuws. Blij dat je het met ons deelt.quote:Op zondag 19 april 2020 14:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb gisteren gehoord dat (naast een tante die hersteld is, en een oudoom die overleden is) mijn vader, ikzelf en een hoop familieleden het waarschijnlijk gehad hebben.
M'n vader is half maart er goed ziek van geworden maar de huisarts zei toen dat het griep was. Uit een steekproef bleek nu dat het wel corona is geweest. Ikzelf en een stuk of zes familieleden hebben daar een milde variant van gehad, en gelukkig ook allemaal overleefd.
Graag gedaan!quote:Op zondag 19 april 2020 14:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit is goed nieuws. Blij dat je het met ons deelt.
Wat naar. Kun je het verder wel een beetje aan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een uur geleden is ze overleden.
Morgen crematie regelen.
Hopelijk blijft het hierbij, want ken er nog 7 die het hebben.
Ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen crematie regelen.
OMG. ik vind dit echt heel verontrustend nieuws. Zijn de tests dan niet goed genoeg?quote:Op donderdag 16 april 2020 19:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen water, soms met limo en koffie.
Werd vandaag door het ziekenhuis gebeld, want ze stonden voor een raadsel. Ze hadden m'n swabje nog eens getest en toen was hij negatief, waarop ze nog wat vaker getest hebben. Nu is hetzelfde swabje 2x positief en 3x negatief bevonden. Dus gemiddeld gezien heb ik geen covid
omdat ze het zelf ook enigzins bijzonder vonden is me gevraagd wederom een test te komen doen. Ben benieuwd wat de tussenstand na morgen is.
Ja, lukt wel.quote:Op zondag 19 april 2020 15:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat naar. Kun je het verder wel een beetje aan?
Dank je.quote:Op zondag 19 april 2020 15:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas.
Wat ontzettend naar.
Gecondoleerd. En heel veel sterkte.
Dat is wat ik ook al zei tegen de medisch microbioloog. In hoeverre is dit nu nog betrouwbaar te noemen.quote:Op zondag 19 april 2020 16:12 schreef verita het volgende:
[..]
OMG. ik vind dit echt heel verontrustend nieuws. Zijn de tests dan niet goed genoeg?
Het is al langer bekend dat de tests niet 100% betrouwbaar zijnquote:Op zondag 19 april 2020 16:12 schreef verita het volgende:
[..]
OMG. ik vind dit echt heel verontrustend nieuws. Zijn de tests dan niet goed genoeg?
Gecondoleerd en veel sterkte. Is/was je tante getrouwd? En hoe is het met je vader?quote:Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen crematie regelen.
Nou, we zijn nu bijna een week verder. Nu nog steeds last (van de nasleep?) Knallende koppijn, pijn op mijn borst en vooral heel erg moe. Slaap al dagenlang continu. Valt toch vies tegen.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef timp0e het volgende:
Ik werk als verpleegkundige. Afgelopen dagen hooikoortsklachten. Veel hoesten en kortademig bij inspanning.
Gisteren getest, om 22.55 uur wakker gebeld door mijn teamleider dat ik positief ben getest.![]()
Helaas ook meerdere collega's positief getest.
Voel me nu op zich niet ziek, op het hoesten na. En heb heel erg hoofdpijn, maar na een paar kopjes koffie en paracetamol is dat nu flink gezakt. Ik heb geen koorts. En ben wel kortademig, maar is te doen. Dat heb ik normaal ook bij hooikoorts, hoop alleen dat het niet erger gaat worden.
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op vrijdag 17 april 2020 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen crematie regelen.
Dank je. Oom is al 8,5 jaar terug overleden. Mijn pa toont nooit zo emotie. Ook niet toen zijn moeder overleed.quote:Op maandag 20 april 2020 00:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte. Is/was je tante getrouwd? En hoe is het met je vader?
Dank je.quote:
Ik heb er uiteindelijk 3 weken last van gehad met de zelfde klachten.quote:Op maandag 20 april 2020 16:13 schreef timp0e het volgende:
[..]
Nou, we zijn nu bijna een week verder. Nu nog steeds last (van de nasleep?) Knallende koppijn, pijn op mijn borst en vooral heel erg moe. Slaap al dagenlang continu. Valt toch vies tegen.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk 3 weken last van gehad met de zelfde klachten.
Ben er sinds vorige week eigenlijk vanaf. Maar merk wel dat het een aanslag op mijn conditie is geweest. Die was al niet heel goed, maar nu helemaal slecht.
42.quote:
Penalties gewonnen door corona helaas. En met zoveel overgave dat ik gelijk een opname in het ziekenhuis gewonnen heb.quote:
Heel veel sterkte, wel vreemd, volgens mij is buikpijn niet echt een Corona ding toch?quote:Op maandag 20 april 2020 20:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Penalties gewonnen door corona helaas. En met zoveel overgave dat ik gelijk een opname in het ziekenhuis gewonnen heb.
Heb er ook zeer hevige buikpijn bij, waarvoor ik op de seh beland ben. Daar bleek na bloed prikken dat het er niet best uit zag.
Buikklachten wel, maar niet zoals dit. Ze snappen het tot op heden ook niet echt. Dus zal wel weer een dag met veel prikken en onderzoeken tegemoet gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 05:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heel veel sterkte, wel vreemd, volgens mij is buikpijn niet echt een Corona ding toch?
Maar daar tegenover heb je 24/7 corona propaganda op de tv EN op internet je kan het niet eens ontlopen want het is overal verplicht vastgezet . Daar tegenover maakt hij de regels en word je beboet voor de achterlijkste zaken als je als echtpaar op een bankje zit om uit te rusten . Ik kijk nooit naar iemands woorden maar naar de daden . Het zijn altijd zoete niet alarmerende woorden , het gaat altijd om de daden .quote:Op woensdag 22 april 2020 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)in-tilburg~b7d786a0/
geschiedenis lesje voor jestukje drastischer dan nu en het heeft wel gewerkt. Ik wordt er een beetje moe van dat mensen net doen alsof virussen iets mysterieus zijn.
Trouwens ik hoor rutte inderdaad de hele tijd roepen dat iedereen vooral heel bang moet zijnen dat we vooral niet gewoon rustig en voorzichtig moeten zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |