abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2020 @ 11:44:11 #271
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193190476
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:43 schreef Viincenttt het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben Corona en zitten op dit moment thuis in isolatie. Zij werkt in het ziekenhuis op een Corona afdeling, dus het was vrij makkelijk om getest te worden. Zondag 10 mei was ze getest en maandag 11 mei hoorden we dat de testuitslag positief was. In ben zelf later die week ook nog positief getest.

De eerste dagen viel het echt heel erg mee. Wat hoofdpijn en spierpijn, maar met een aspirine in hadden we eigenlijk helemaal geen klachten. Pas vanaf woensdagavond begon ik ook koorts te krijgen. Sindsdien heb ik eigenlijk elke dag koorts gehad en veel last van vermoeidheid. Verder merk ik dat mijn conditie (voor zover ik die had), helemaal is weggevaagd. Ik ben compleet buiten adem bij ook maar de kleine fysieke inspanning en slaap ongeveer 12 uur per dag.

Ik merk wel de afgelopen twee dagen dat het wel weer langzaam iets beter gaat. De koorts is alleen nog s'avonds aanwezig en mijn vermoeidheid lijkt ook langzaam iets minder te worden. Ik hoop dan ook dat de weg richting herstel nu weer is ingezet.

Mijn vriendin heeft eigenlijk helemaal geen klachten gehad behalve wat hoofdpijn en snotteren, dus zij komt er erg goed vanaf. We zijn allebei begin 30, dus nog relatief jong.
Beterschap!
Resistance is futile.
  maandag 18 mei 2020 @ 11:46:38 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_193190499
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:38 schreef Salina het volgende:
Zojuist vernomen dat de beide schoonouders van mijn directe leidinggevende zeer recent zijn opgenomen in het ziekenhuis met Corona. Kans wordt klein geacht dat ze hier doorheen komen.
Omgeving (zuiden van) midden Brabant trouwens.

Na al dat positieve nieuws van de afgelopen weken is dit wel even schrikken.
Ken je die mensen zelf, dat je zo schrikt?
Resistance is futile.
pi_193191074
@Seven. Ik ken die schoonouders niet, maar ik ken mijn manager wel (en haar partner, die werkt ook bij ons op kantoor).
Voor haar en de familie vind ik het erg vervelend. Dat bedoel ik met "schrikken". Plus het feit dat men overal in hosanna-stemming verkeerd, terwijl ik nu voor het eerst meemaak dat mensen die ik ken te maken hebben met het Coronavirus. En dat terwijl ik zowat midden in de "bron" (midden Brabant) woon. Dus dat bedoel ik meer.

Overigens bereikt ons nu net het bericht dat de schoonmoeder van mijn directe manager is overleden. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:56:19 #274
8369 speknek
Another day another slay
pi_193191203
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:43 schreef Viincenttt het volgende:
Ik en mijn vriendin hebben Corona en zitten op dit moment thuis in isolatie. Zij werkt in het ziekenhuis op een Corona afdeling, dus het was vrij makkelijk om getest te worden. Zondag 10 mei was ze getest en maandag 11 mei hoorden we dat de testuitslag positief was. In ben zelf later die week ook nog positief getest.

De eerste dagen viel het echt heel erg mee. Wat hoofdpijn en spierpijn, maar met een aspirine in hadden we eigenlijk helemaal geen klachten. Pas vanaf woensdagavond begon ik ook koorts te krijgen. Sindsdien heb ik eigenlijk elke dag koorts gehad en veel last van vermoeidheid. Verder merk ik dat mijn conditie (voor zover ik die had), helemaal is weggevaagd. Ik ben compleet buiten adem bij ook maar de kleine fysieke inspanning en slaap ongeveer 12 uur per dag.

Ik merk wel de afgelopen twee dagen dat het wel weer langzaam iets beter gaat. De koorts is alleen nog s'avonds aanwezig en mijn vermoeidheid lijkt ook langzaam iets minder te worden. Ik hoop dan ook dat de weg richting herstel nu weer is ingezet.

Mijn vriendin heeft eigenlijk helemaal geen klachten gehad behalve wat hoofdpijn en snotteren, dus zij komt er erg goed vanaf. We zijn allebei begin 30, dus nog relatief jong.
Sterkte, klinkt heel erg wat ik ook had. Rugpijn en wat later koorts die ruim vijf dagen aanhield. Dan zou hierna de droge hoest moeten beginnen. Mijn vrouw had alleen een soort verkoudheid die na een paar dagen over was.

Had wel vijf weken last van klachten :{, hopelijk gaat het bij jou sneller (Of juist niet, afhankelijk van hoe je het bekijkt :P)

Heeft je vriendin een oximeter voor haar werk?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193191235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:48 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat iedereen nou wel meerdere mensen kent die Corona gehad hebben en/of er aan overleden zijn.
Het ligt denk ik ook aan waar je in Nederland woont.
Nope, niemand. Ik ken voor zover ik weet irl zelfs geen mensen die wel iemand kennen die het gehad heeft.
  maandag 18 mei 2020 @ 13:06:16 #276
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193191306
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nope, niemand. Ik ken voor zover ik weet irl zelfs geen mensen die wel iemand kennen die het gehad heeft.
Same here. Een verstandelijk gehandicapte tante die in zo'n woongroep woont was laatst ziek dus die hebben ze getest: negatief. Verder ken ik niemand die het gehad heeft of heeft.
pi_193192839
Ik schijn het te hebben, begon met atypische symptomen , benauwd geweest en inmiddels extreem moe maar dan ook echt extreem moe.
Huisarts zegt Corona.

Stad en land afgebeld (inclusief GGD en RIVM ) om te waarschuwen want ik ben met veel mensen in contact geweest. Helaas,ik mag niet getest worden. Achterlijk land.
  maandag 18 mei 2020 @ 15:49:36 #278
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193193033
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:30 schreef Brybry het volgende:
Ik schijn het te hebben, begon met atypische symptomen , benauwd geweest en inmiddels extreem moe maar dan ook echt extreem moe.
Huisarts zegt Corona.

Stad en land afgebeld (inclusief GGD en RIVM ) om te waarschuwen want ik ben met veel mensen in contact geweest. Helaas,ik mag niet getest worden. Achterlijk land.
Dit is dus dat zwalkende beleid.

Aan de ene kant moet iedereen krampachtig 1,5 meter afstand houden (want ja, je zou maar eens corona kunnen hebben!!), maar als er dan eens iemand is van wie een gegrond vermoeden is dat hij/zij het heeft, mag er niet getest worden 8)7

Beterschap overigens, hopelijk valt het mee!
  maandag 18 mei 2020 @ 16:30:02 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_193193443
Kreeg net een appie van een vriendin die positief is getest. Ik heb vorige week anderhalf uur gewandeld met haar. Pft. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
  maandag 18 mei 2020 @ 16:31:16 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_193193456
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit is dus dat zwalkende beleid.

Aan de ene kant moet iedereen krampachtig 1,5 meter afstand houden (want ja, je zou maar eens corona kunnen hebben!!), maar als er dan eens iemand is van wie een gegrond vermoeden is dat hij/zij het heeft, mag er niet getest worden 8)7

Beterschap overigens, hopelijk valt het mee!
Vanaf 1 juni.
Dat is dan het beleid, maar nu lijken we ook niet aan de capaciteit te komen, dus uuuh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 mei 2020 @ 16:32:58 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_193193469
Ik ken er minstens 5.

De ergste was vermoeid en had milde griepklachten.
pi_193193527
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:30 schreef Aventura het volgende:
Kreeg net een appie van een vriendin die positief is getest. Ik heb vorige week anderhalf uur gewandeld met haar. Pft. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
Zolang je geen 70+ bent of 130 kilo weegt zou ik me geen zorgen maken.
pi_193193650
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Sterkte, klinkt heel erg wat ik ook had. Rugpijn en wat later koorts die ruim vijf dagen aanhield. Dan zou hierna de droge hoest moeten beginnen. Mijn vrouw had alleen een soort verkoudheid die na een paar dagen over was.

Had wel vijf weken last van klachten :{, hopelijk gaat het bij jou sneller (Of juist niet, afhankelijk van hoe je het bekijkt :P)

Wel bizar dat iedereen zo verschillend reageert op dit virus.
ROBODEMONS..................|:(
pi_193193711
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:30 schreef Aventura het volgende:
Als je anderhalve meter afstand hebt gehouden en zij destijds niet hoestte loop je minder risico.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193195552
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik moest googlen wat een oximeter is. Daarna aan mijn vriendin gevraagd en die hebben we helaas niet in huis :P
  maandag 18 mei 2020 @ 19:33:43 #286
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_193195804
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 16:37 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Zolang je geen 70+ bent of 130 kilo weegt zou ik me geen zorgen maken.
Nope, ik behoor niet tot een risicogroep.
pi_193195865
Een vriendin van m'n zusje is opeens hard aan 't hoesten en ik ben daarna op de koffie geweest bij m'n zusje. Vriendin hoest en is benauwd. En nu mag ik niet naar m'n pas bevallen andere zusje. Mehhh.
pi_193347145
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:38 schreef Salina het volgende:
Zojuist vernomen dat de beide schoonouders van mijn directe leidinggevende zeer recent zijn opgenomen in het ziekenhuis met Corona. Kans wordt klein geacht dat ze hier doorheen komen.
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:43 schreef Salina het volgende:
Overigens bereikt ons nu net het bericht dat de schoonmoeder van mijn directe manager is overleden.
Enkele dagen terug bericht ontvangen dat naast de inmiddels overleden schoonmoeder van mijn manager (en moeder van haar partner, die dus ook bij ons op kantoor werkt) ook de schoonvader heel slecht lag.

Vanmiddag bericht ontvangen dat naast de schoonmoeder van mijn direct leidinggevende ook de schoonvader is overleden.

Broer (van mijn manager) zit nog in quarantaine met gezin, want ook besmet.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_193347494
Kennis van me heeft bevestigd Corona gehad. Een milde vorm noemt hij het.
3 weken plat met een flinke longontsteking, waarbij hij totaal geen energie meer had. Inmiddels beter, maar nog niet in staat volledig te werken.
Collega van hem had minder ziekteverschijnselen, maar slaagt er desondanks niet in om weer volledig aan de slag te gaan.
Beide zijn in de 20 en waren gewoon gezond en fit.

Collega van mij heeft vermoedelijk Covid-19, ze heeft 2 weken in bed gelegen met zware longinfectie. Kon geeneens praten, zo weinig lucht kreeg ze nog binnen. Mocht niet naar het ziekenhuis en ook de huisarts is nooit langs geweest. En niet getest. Zij is 45 jaar. Gaat inmiddels iets beter, maar die verwacht ik komende maand nog niet op het werk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_194217612
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 15:30 schreef Brybry het volgende:
Huisarts zegt Corona.

Hoezo mag je niet getest worden, ik belde op omdat ik keelpijn heb en kon meteen een afspraak maken. Gewoon landelijke nummer. Lijkt bij mij iig erger dan gister. Nu nog de uitslag afwachten.

Gewoon het landelijke nummer, niet de ggd of huisarts.
pi_194217622
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:24 schreef 111210 het volgende:

Hoezo mag je niet getest worden, ik belde op omdat ik keelpijn heb en kon meteen een afspraak maken. Gewoon landelijke nummer. Lijkt bij mij iig erger dan gister. Nu nog de uitslag afwachten.

18 mei
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194217641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

18 mei
Hehe ja zie het nu pas, topic wad een beetje dood.
  donderdag 23 juli 2020 @ 08:42:13 #293
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_194217727
Update: Een bekende van me heeft Corona. Een man van plusminus 60 jaar oud. Milde klachten.

Omgeving Breda / Bergen op Zoom.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_194217767
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:24 schreef 111210 het volgende:

[..]

Maar als de huisarts ook corona vermoedde is het soms wel mogelijk om later alsnog zo'n test te doen om te kijken of je het hebt gehad. De huisarts van een kennis vermoedde dat hij corona heeft gehad en heeft toen later alsnog zo'n test voor hem geregeld. En die test bevestigde dat hij inderdaad corona heeft gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2020 09:06:52 ]
pi_194217847
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:47 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar als de huisarts ook corona vermoedde is het soms wel mogelijk om nog zo'n test te doen om te kijken of je het hebt gehad. De huisarts van een kennis vermoedde dat hij corona heeft gehad en heeft toen later alsnog zo'n test voor hem geregeld. En die test bevestigde dat hij inderdaad corona heeft gehad.
Ik mocht écht niet getest worden destijds. Uiteindelijk goed ziek geweest en momenteel ga ik elke week naar de fysiotherapeut voor revalidatie.
Kutvirus :(
pi_194217928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:58 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik mocht écht niet getest worden destijds. Uiteindelijk goed ziek geweest en momenteel ga ik elke week naar de fysiotherapeut voor revalidatie.
Heb het dan ook over daarna, niet destijds.
pi_194218465
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 08:58 schreef Brybry het volgende:

[..]

Waar had je toen en waar heb je op dit moment nog allemaal last van dan?
pi_194219522
Mijn moeder wordt vandaag getest naar aanleiding van GGD contactonderzoek. Een collega is besmet geraakt en positief getest. Ze heeft zelf geen klachten.

Bedrijf waar ze werkt is tot nader order gesloten, iedereen zit tot de testuitslagen bekend zijn verplicht thuis.

Regio Gooi en Vechtstreek.

Bij positieve test ben ik ook aan de beurt voor een bezoekje aan de test-straat. Ik ben afgelopen dagen twee keer (kort) bij mijn ouders geweest.
pi_194220826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 09:59 schreef 111210 het volgende:

[..]

Waar had je toen en waar heb je op dit moment nog allemaal last van dan?
Het begon met een lamlendig gevoel, vervolgens werd ik benauwd en vanaf dag 3 was ik extreem vermoeid, hevige hartkloppingen en benauwdheid.
Twee weken niks kunnen doen behalve liggen en daarna ging het met ups en downs beter.

Nu is m'n conditie niet bestaand, heb geregeld nog hartkloppingen en bij inspanning benauwd..

De fysio helpt mij erg goed en meet voortdurend m'n zuurstof en hartslag en dat zit nog steeds niet goed. Zo is ligt m'n saturatie tussen de 94-96 en dat is voor een jonge gezonde vrouw niet best.
pi_194221292
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:26 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het begon met een lamlendig gevoel, vervolgens werd ik benauwd en vanaf dag 3 was ik extreem vermoeid, hevige hartkloppingen en benauwdheid.
Twee weken niks kunnen doen behalve liggen en daarna ging het met ups en downs beter.

Nu is m'n conditie niet bestaand, heb geregeld nog hartkloppingen en bij inspanning benauwd..

De fysio helpt mij erg goed en meet voortdurend m'n zuurstof en hartslag en dat zit nog steeds niet goed. Zo is ligt m'n saturatie tussen de 94-96 en dat is voor een jonge gezonde vrouw niet best.
Klinkt behoorlijk vervelend, hopen dat je langzaam maar zeker weer de oude bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')