SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
quote:Op zondag 29 maart 2020 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoi. Ik bak vandaag 2 broden met hazelnoten, 2 kleine paprika-peterselie broden en 24 kaasbroodjes.
Wauw! Een bakmarathon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hartstikke lekker![]()
Weinig werk, goedkoop, veel lekkerder dan die danerolles croissantjes die we vaak op zondagochtend bakken.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:49 schreef LeSage het volgende:
Oh ja, die rare vormen herken ik van mijn pogingen met die no knead broodjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hartstikke lekker![]()
Weinig werk, goedkoop, veel lekkerder dan die danerolles croissantjes die we vaak op zondagochtend bakken.![]()
Ziet er heel lekker uit.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:32 schreef Yinny het volgende:
Brood is klaar!
Nog even met kwastje boter eroverheen gesmeerd
[ afbeelding ]
Helaas net niet helemaal gaar, wel heeeel zacht, maar niet heel fluffy. Had toch langer moeten kneden, denk ik.
Smaak is wel goed!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef mijn zout toevoeging de schuld.. Ik was er niet zo nauwkeurig mee en deed het "uit de losse hand".. Ik vrees dat ok mn gist vermoord heb..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik heb vanmorgen mijn bakplaat nog staan schrobben om geur overdracht te voorkomenquote:Op zondag 29 maart 2020 12:01 schreef BE het volgende:
Mmm, gisteren zalm uit de oven gegeten. Nu ruikt het hier naar vis terwijl de oven voorverwarmd.
Hopelijk smaakt het brood straks niet naar vis.
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Hier een fool die de fool-proof broodjes liet mislukken..
Ik heb ze ok al eens laten mislukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef mijn zout toevoeging de schuld.. Ik was er niet zo nauwkeurig mee en deed het "uit de losse hand".. Ik vrees dat ok mn gist vermoord heb..
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Het proces tot nu toe met foto's achter spoilersIk ben echt enorm benieuwd naar dit brood! Waarom in een pan? En staat het recept al ergens ?(te lui om te zoeken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:49 schreef LeSage het volgende:
Mooi gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt hartstikke lekker![]()
Weinig werk, goedkoop, veel lekkerder dan die danerolles croissantjes die we vaak op zondagochtend bakken.
Mja, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn bakplaat nog staan schrobben om geur overdracht te voorkomen
Wat jammer, Barreltje! Een goede reden om nog een keer te proberen😊SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef mijn zout toevoeging de schuld.. Ik was er niet zo nauwkeurig mee en deed het "uit de losse hand".. Ik vrees dat ok mn gist vermoord heb..
Ik heb wel eens gehoord dat gist kapot kan gaan van de zoutkristallen, dus als je het zout oplost in water ipv er los doorheen te kneden dat geen probleem meer zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geef mijn zout toevoeging de schuld.. Ik was er niet zo nauwkeurig mee en deed het "uit de losse hand".. Ik vrees dat ok mn gist vermoord heb..
Een van de recepten:quote:Op zondag 29 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben echt enorm benieuwd naar dit brood! Waarom in een pan? En staat het recept al ergens ?(te lui om te zoeken)
Jazeker!quote:Op zondag 29 maart 2020 12:12 schreef Yinny het volgende:
[..]
Wat jammer, Barreltje! Een goede reden om nog een keer te proberen😊
In mijn eerste post hier, maar hier nogmaals:quote:Op zondag 29 maart 2020 12:08 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben echt enorm benieuwd naar dit brood! Waarom in een pan? En staat het recept al ergens ?(te lui om te zoeken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |