Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Jij kent dit stukje fokgeschiedenis niet? : Sjieke Gehaktballen
Die niet, wel andere gekke topics over indianenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Uiteraard wel.
Jij kent dit stukje fokgeschiedenis niet? : Sjieke Gehaktballen
Probeer stoofvlees te kopen bij de slager, dat scheelt echt al een hoop. Lekker doorregen braadlappen ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand een fool proof recept voor stoofvlees? Ik doe morgen mijn boodschappen voor volgende week al... En ik heb nog nooit stoofvlees gemaakt (en ben geen handige kok). Maar het lijkt me wel tof om een keer te proberen.
We hebben er een hele reeks mee vol staan: Topicreeks: Het Grote Stoofpotten Topicquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand een fool proof recept voor stoofvlees? Ik doe morgen mijn boodschappen voor volgende week al... En ik heb nog nooit stoofvlees gemaakt (en ben geen handige kok). Maar het lijkt me wel tof om een keer te proberen.
Oehquote:Op woensdag 15 april 2020 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben er een hele reeks mee vol staan: Topicreeks: Het Grote Stoofpotten Topic
Dat is wel een toffe.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het misschien een idee om een dag een monetaire uitdaging te doen? Koken met een bepaald bedrag. Al is dat misschien lastig nu mensen veel voorraadspullen gebruiken en weinig naar de winkel gaan.
Leuk idee!quote:Op woensdag 15 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het misschien een idee om een dag een monetaire uitdaging te doen? Koken met een bepaald bedrag. Al is dat misschien lastig nu mensen veel voorraadspullen gebruiken en weinig naar de winkel gaan.
Oh ja, dat had ik ook al eens gedachtquote:Op donderdag 16 april 2020 17:43 schreef drakin het volgende:
Is iets van een desert maken ook een idee?
Done.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:55 schreef Yinny het volgende:
@:lucky_strike Mag dit draadje sticky ivm planning maken boodschappen?
Asperges, zowel groen als witquote:Op maandag 20 april 2020 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kunnen nog wel wat opties voor op zondagen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |