Neeheequote:Op zondag 17 mei 2020 12:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kaasfondue met soesdeeg?? interessant!
Ja, hoor! Dat lukt ook in een combi.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:08 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien er nog geen apart topic is, hier even een vraag over soezenwil dat een beetje lukken in een goedkope combi-oven?
Mijn eerste soesjes ooit waren gebakken in een Vendomatic combinatie magnetron....was toen 700 gulden! Daar had ik bijna een hele vakantie voor gewerkt...quote:
Als je ze dan ook nog even reekst zijn ze voor iedereen meteen zichtbaar.quote:
Zijn gewoon klikbaar in de OP, toch?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ze dan ook nog even reekst zijn ze voor iedereen meteen zichtbaar.
Oh...dan moet ik dus helemaal terug naar de OP, terwijl L_S de ander topics reekste zodat ze meteen in je AT verschijnen als je een keer heb meegedaan.quote:
Doe eens rustig joh.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh...dan moet ik dus helemaal terug naar de OP, terwijl L_S de ander topics reekste zodat ze meteen in je AT verschijnen als je een keer heb meegedaan.
Maar goed, ik heb ze intussen gevonden en een tvp gemaakt.
Het was echt Heel Ergquote:Op zondag 17 mei 2020 20:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh.![]()
Ik wil dat best doen, maar ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Dance puppet, dancequote:Op zondag 17 mei 2020 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Het is gedaan hoor. En ik zal, als ik de volgende keer een topic openen omdat LS het druk heeft en het me leuk lijkt er vast over te praten, er aan denken het weer te doen zodat niemand helemaal naar de OP van het overlegtopic hoeft. Of in het subforum hoeft te kijken.
Oh, oh...op je ... getrapt of gewoon niet vatbaar voor goedbedoelde opbouwende suggesties?quote:Op zondag 17 mei 2020 20:41 schreef Lonaa het volgende:
Het is gedaan hoor. En ik zal, als ik de volgende keer een topic openen omdat LS het druk heeft en het me leuk lijkt er vast over te praten, er aan denken het weer te doen zodat niemand helemaal naar de OP van het overlegtopic hoeft. Of in het subforum hoeft te kijken.
Nee, je was aan het zeuren met je ‘maar LS doet het zus en zo en nu moet ik opeens allemaal extra handelingen doen’. Inclusief het dramatische ‘maar ik heb al zelf gedaan nu hoor’.quote:Op zondag 17 mei 2020 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, oh...op je ... getrapt of gewoon niet vatbaar voor goedbedoelde opbouwende suggesties?
Ik heb net besloten wat ik daarvoor ga makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef minilot het volgende:
Mag ovenschotel open?Ik heb behoefte aan inspiratie en andermans ideeën want ik eet ongeveer net zo vaak ovenschotels als tray bakes
Wat bedoel je met pastei? Dit is net als curry een woord wat voor velerlei uitleg mogelijk is namelijkquote:Op zondag 17 mei 2020 12:27 schreef Aure het volgende:
Is pastei al geopperd? Ik zie hem zo snel niet staan, maar dat lijkt mij ook wel een leuke!
Ik zou zeggen een vulling in korstdeeg oid. Maar op zich is de brede interpretatie toch juist wat de Kook Mee reeks zo leuk maakt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met pastei? Dit is net als curry een woord wat voor velerlei uitleg mogelijk is namelijk
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zou zeggen een vulling in korstdeeg oid. Maar op zich is de brede interpretatie toch juist wat de Kook Mee reeks zo leuk maakt?
Staat deze klassieker er ook in?quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:30 schreef Yinny het volgende:
Voor Pinksteren maar iets uit dit boek maken
https://www.amazon.com/St(...)ecipes/dp/1594744890
CUL / Kook mee met CUL: Ovenschotel op 27 meiquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:14 schreef minilot het volgende:
Mag ovenschotel open?Ik heb behoefte aan inspiratie en andermans ideeën want ik eet ongeveer net zo vaak ovenschotels als tray bakes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |