Het kan ook je vervelende incontinente oma zijn van 103 tegenover een schattig puppie die nog 15 jaar leeft!quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja noem me een botte lul, maar een mensenleven vind ik toch wel wat meer waard als dat van een neurotische chihuahua.
Als je leest dat een priester zijn beademingsapparaat heeft afgestaan om een jonge knul te laten overleven en vervolgens zelf overlijdt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem een paracetamol, die verlagen de koorts. Als je het daarna warm krijgt en begint te zweten dan had je koorts.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Kan je ook koorts hebben zonder het te voelen?
Hier wordt een mens toch compleet leip van?quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:07 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Oh wacht, in datzelfde artikel staat:
Verbetering: In een eerdere versie van dit artikel meldden wij in de kop abusievelijk dat de maatregel geldt voor twee personen of meer. Dit geldt echter voor drie personen of meer.
Maar in de kop staat nog steeds 'niet met meer dan twee op straat'
quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:14 schreef _I het volgende:
Genetica schept duidelijkheid: Covid-19 is gewoon SARS
RD - Dr. Peter Borgerals dat zo zou zijn, dan hebben ze toch ook een vaccin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn toch gestopt, omdat de ziekte toen weg was?quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:18 schreef VersKers het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, dan hebben ze toch ook een vaccin?
EU van noordelijke staten met Polen, Oostenrijk, Belgie, Duitsland, Denemarken, Noorwegen en Finlandquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet, dit gaat een Nexit veroorzaken.
lijkt me nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:19 schreef _I het volgende:
[..]
Ze zijn toch gestopt, omdat de ziekte toen weg was?
Ik hoop niet dat dit soort bedrijven in enigerlij vorm aanspraak kunnen maken op zo'n noodpakket. Sommige bedrijven zijn gewoon niet voldoende van toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Eerste bedrijven over de kop: 'Corona gaf laatste zetje'
De eerste bedrijven zijn omgevallen vanwege maatregelen om het coronavirus in te dammen. Het gaat om drie restaurants, in Veldhoven, Deventer en Oldenzaal en een wellnesscenter. Ze zijn deze week failliet verklaard. Volgens de eigenaar van het restaurant in Deventer zat er weinig vet op de botten en viel het doek toen anderhalve week geleden werd besloten dat alle restaurants voorlopig moesten sluiten.
Ook de andere twee restaurants en het wellnesscenter zeggen dat de anti-coronamaatregelen het laatste zetje hebben gegeven. "Het ging al moeizaam, net wel, net niet. En toen corona er ook nog een keer overheen kwam, was dat de nekslag", zegt eigenaar Wouter Braamhaar van Kip van 't Spit uit Oldenzaal tegen de krant Tubantia.
Bedrijven kunnen bij de overheid om steun vragen voor doorbetaling van de salarissen, maar voor sommige bedrijven komt die hulp te laat. Economen verwachten dat de Nederlandse economie dit jaar in een recessie terechtkomt en dat het aantal faillissementen de komende tijd gaat toenemen De werkloosheid loopt volgens het Centraal Planbureau dit jaar op. Waarschijnlijk verliezen tienduizenden mensen hun baan.
NOS
Kan een virus gewoon optiefen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:19 schreef _I het volgende:
[..]
Heb jij SARS gezien de afgelopen 17 jaar? Zat was ergens ondergedoken in een vleermuis ofsow.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kan een virus gewoon optiefen?
Zo van; "nou ik heb het wel gehad met jullie!" ?
wat ik begreep is dat SARS 1 een aantal cruciale baseparen verloor waardoor het zichzelf eigenlijk inactiveerde. Toen zijn idd de onderzoeken gestopt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:19 schreef _I het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:14 schreef _I het volgende:
Genetica schept duidelijkheid: Covid-19 is gewoon SARS
RD - Dr. Peter BorgerMaar dat stukje dat het niet door de mens kan gemanupileerd worden is natuurlijk heel kort door de bocht. Er zijn amper samples opgeslagen tijdens de SARS uitbraak en van MERS is er maar eentje bekend en die is door het ErasmusMC zelfs gepatenteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dan dit soort onderzoek leest van paar jaar terug
https://www.sciencemag.or(...)-risky-poised-resume
Dan kan t wel degelijk door de mens gedaan zijn, zomaar hersenloos uitsluiten is een no go.
Hooguit die 4K, maar dat zal dan ook uitstel van executie zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit soort bedrijven in enigerlij vorm aanspraak kunnen maken op zo'n noodpakket. Sommige bedrijven zijn gewoon niet voldoende van toegevoegde waarde.
Dit, of je moet door andere pech een enorme deuk hebben opgelopen. Of net gestart zijn. Anders heb je echt iets verkeerd gedaan als het al vóór de uitbraak moeizaam liep.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:21 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit soort bedrijven in enigerlij vorm aanspraak kunnen maken op zo'n noodpakket. Sommige bedrijven zijn gewoon niet voldoende van toegevoegde waarde.
Nice, thanks!quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
wat ik begreep is dat SARS 1 een aantal cruciale baseparen verloor waardoor het zichzelf eigenlijk inactiveerde. Toen zijn idd de onderzoeken gestopt.
Ik probeer en bron te zoek
Sauna in Rosmalen las ik gister op bd.nlquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Eerste bedrijven over de kop: 'Corona gaf laatste zetje'
De eerste bedrijven zijn omgevallen vanwege maatregelen om het coronavirus in te dammen. Het gaat om drie restaurants, in Veldhoven, Deventer en Oldenzaal en een wellnesscenter. Ze zijn deze week failliet verklaard. Volgens de eigenaar van het restaurant in Deventer zat er weinig vet op de botten en viel het doek toen anderhalve week geleden werd besloten dat alle restaurants voorlopig moesten sluiten.
Ook de andere twee restaurants en het wellnesscenter zeggen dat de anti-coronamaatregelen het laatste zetje hebben gegeven. "Het ging al moeizaam, net wel, net niet. En toen corona er ook nog een keer overheen kwam, was dat de nekslag", zegt eigenaar Wouter Braamhaar van Kip van 't Spit uit Oldenzaal tegen de krant Tubantia.
Bedrijven kunnen bij de overheid om steun vragen voor doorbetaling van de salarissen, maar voor sommige bedrijven komt die hulp te laat. Economen verwachten dat de Nederlandse economie dit jaar in een recessie terechtkomt en dat het aantal faillissementen de komende tijd gaat toenemen De werkloosheid loopt volgens het Centraal Planbureau dit jaar op. Waarschijnlijk verliezen tienduizenden mensen hun baan.
NOS
het woord "met" is wel dubbelzinnig. Maar als je het interpreteert als niet meer dan twee personen samen op straat dan klopt het, want:quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:07 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Oh wacht, in datzelfde artikel staat:
Verbetering: In een eerdere versie van dit artikel meldden wij in de kop abusievelijk dat de maatregel geldt voor twee personen of meer. Dit geldt echter voor drie personen of meer.
Maar in de kop staat nog steeds 'niet met meer dan twee op straat'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |