Bedoelde jou ook niet Jigggy! Ik bedoelde @Harlekien die even makkelijk wilde scoren...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, heb ook aangegeven verder in t topic dat ik t heel goed snap en dat als ik boodschappen voor dr moet doen en iets kan betekenen Ze het me moet zeggen ,probeer zo lief mogelijk te zijn
Maar ervan balen mag ik wel
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet Jigggy! Ik bedoelde @:Harlekien die even makkelijk wilde scoren...Bij Harlekien draait alles om hem. Ik vind het juist goed dat je hier begrip voor hebt en je best voor haar doet. Ga zo door Jigggy
Balen doen we denk ik allemaal kut-crisis.
Cringe, hier moet je dus mee kappen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, heb ook aangegeven verder in t topic dat ik t heel goed snap en dat als ik boodschappen voor dr moet doen en iets kan betekenen Ze het me moet zeggen ,probeer zo lief mogelijk te zijn
Maar ervan balen mag ik wel
Heb je toch nog eens gelijk. Hier kunnen jullie nog wat van leren als Beta-mannen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedoelde jou ook niet Jigggy! Ik bedoelde @:Harlekien die even makkelijk wilde scoren...Bij Harlekien draait alles om hem. Ik vind het juist goed dat je hier begrip voor hebt en je best voor haar doet. Ga zo door Jigggy
Balen doen we denk ik allemaal kut-crisis.
Vraag me af wat er cringe aan is een longpatient te willen helpen tijdens de Corona tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:34 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Cringe, hier moet je dus mee kappen.
Nee, dat niet. Dat je gelijk weer voor haar klaar staat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er cringe aan is een longpatient te willen helpen tijdens de Corona tijd
En als ze je niet meer nodig heeft voor de boodschappen mag je weer oprotten natuurlijk. Heb je een soort humiliation fetish ofzo? Waar gaat dit bizar aanhankelijke gedrag nog over.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
Vraag me af wat er cringe aan is een longpatient te willen helpen tijdens de Corona tijd
Haaaa qd ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En als ze je niet meer nodig heeft voor de boodschappen mag je weer oprotten natuurlijk. Heb je een soort humiliation fetish ofzo? Waar gaat dit bizar aanhankelijke gedrag nog over.
Sorry dat ik te lief benquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat je gelijk weer voor haar klaar staat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een sentimentele jongen.
@:fushia2
Vooral de vrouwtjes niet, die vallen juist op Alfa bazen en niet op zulke cockblocks zoals Jigggyquote:
Deze Idioten denken alleen aan neuken. Die weten niet hoe het is om om iemand te geven En deze persoon te helpen. Zelfs als het niks wordt ben je wel de betere man geweest. Beter dan die kneusjes die een longpatient niet zouden helpen omdat ze bang zijn dat ze dan aan alfa punten inleveren. Wat een nietjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
Haaaa qd ben jij er ook weer
Nee ,het is omdat ik dr graag wou helpen waar ik kom ,maargoed
Preciesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral de vrouwtjes niet, die vallen juist op Alfa bazen en niet op zulke cockblocks zoals Jigggy
Door je vriendin worden geslagen en dan anderen idioten noemenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:26 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Deze Idioten denken alleen aan neuken. Die weten niet hoe het is om om iemand te geven En deze persoon te helpen. Zelfs als het niks wordt ben je wel de betere man geweest. Beter dan die kneusjes die een longpatient niet zouden helpen omdat ze bang zijn dat ze dan aan alfa punten inleveren. Wat een nietjes.
Zat bedpartners gehad hoor en een relatie van 3 jaar gehad dus zal wel allemaal meevallen jongemanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral de vrouwtjes niet, die vallen juist op Alfa bazen en niet op zulke cockblocks zoals Jigggy
Ach man ik sta daarboven, ze sloeg mij een keer uit woede, so what?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:52 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Door je vriendin worden geslagen en dan anderen idioten noemen
Blijkbaar gaf ze ook veel om jou
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een sentimentele jongen.
@:fushia2
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach man ik sta daarboven, ze sloeg mij een keer uit woede, so what?
Als jij het zegt dan zal ik je maar op je woord geloven, maar zoals je hier overkomt ben je toch vooral een ontzettend onzekere beta cuck die vooral problemen met zichzelf heeft.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:30 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zat bedpartners gehad hoor en een relatie van 3 jaar gehad dus zal wel allemaal meevallen jongeman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |