Ik heb het bestandje binnen, ze staan onder elkaar in dezelfde kolom... hoequote:Op donderdag 26 maart 2020 13:15 schreef ssjgoku het volgende:
Open desnoods met Notepad++
Vervang spaties door ,
Vervolgens copy paste.
Open in notepad.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ik heb het bestandje binnen, ze staan onder elkaar in dezelfde kolom... hoe
Thanks ! heb het geprobeerd maar ze staan onder elkaar, geen spaties.... hoe kan ik enter vervangen naar,quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:02 schreef Chinless het volgende:
[..]
Open in notepad.
Ga naar bewerken -> vervang
Zoek spatie
Replace with ,
Done
Thanks ! dit werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:12 schreef jdjdjdjd het volgende:
Gooi ze in Excel, staan ze onder elkaar in verschillen rijen?
Uitgaande van alle emailadressen in kolom A, typ in cel B2: =A1&","&A2
en kopieer dit tot onderaan de lijst door in Kolom B. dan onderaan in kolom B staat je cel met alles komma gescheiden lijkt me?
Je kan ook evt ", " (met spatie) doen, weet niet precies hoe Outlook dit oppakt.
Het zijn ongeveer 700 adressen die ik ineens kan plakken in de BBC, als ik ze ga versturen dan begin ik maar met 300 per keer denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:17 schreef Karina het volgende:
In word kun je ' vervangen speciaal' vervang enter door komma spatie en ze staan achter elkaar.
Let wel op of je idd 2000 mails tegelijkertijd kunt verzenden.bij mij op het werk bijv. Is het maximum in 1 mail 500 adressen en.
succes! Het gaat niet om wat je erin kunt plakken maar wat is ingesteld aan de serverkantquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:18 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Het zijn ongeveer 700 adressen die ik ineens kan plakken in de BBC, als ik ze ga versturen dan begin ik maar met 300 per keer denk ik.
Dank !!
Kopieer die kolom en plak in je BCC. Als het goed is past Outlook het zelf aan. Op diezelfde manier heb ik vorige week nog een mail verzonden naar +- 500 mailadressen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:59 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ik heb het bestandje binnen, ze staan onder elkaar in dezelfde kolom... hoe
Kidding mequote:Op donderdag 26 maart 2020 16:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kopieer die kolom en plak in je BCC. Als het goed is past Outlook het zelf aan. Op diezelfde manier heb ik vorige week nog een mail verzonden naar +- 500 mailadressen.
Als je binnenkort een mail ontvangt van een bedrijf dat dit normaal niet doet... niet aan Nismo91 denken aub.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
succes! Het gaat niet om wat je erin kunt plakken maar wat is ingesteld aan de serverkantik heb het bij onze iCT afdeling gevraagd.
Serieusquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Kopieer die kolom en plak in je BCC. Als het goed is past Outlook het zelf aan. Op diezelfde manier heb ik vorige week nog een mail verzonden naar +- 500 mailadressen.
Lol ik zal het negerenquote:Op donderdag 26 maart 2020 17:38 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Als je binnenkort een mail ontvangt van een bedrijf dat dit normaal niet doet... niet aan Nismo91 denken aub.
quote:
Ja ik stond er ook van te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:40 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusZIt ik altijd moeilijk te doen.
Hou op over ons crm systeemquote:Op donderdag 26 maart 2020 18:22 schreef Fred2 het volgende:
Heeft die CRM-tool dan geen mogelijkheid om je klanten te mailen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |