Is het nu wel of niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:47 schreef tfors het volgende:
Je wordt toch betaald? Als je een dagelijkse update te veel vind dan neem je maar ontslag. Als dit het ergste was waar je je me aan irriteert op je werk dan vraag ik me af of het werk wel niet te makkelijk voor je is.
Dit dus.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:13 schreef Rolfieo het volgende:
Ik zou gewoon een mail sturen met "goed".
Ik zou de volgende dag de zelfde mail uit mijn sent items halen, en een forward naar mijn baas doen met de tekst zie hier onder.
Ik zou dit iedere dag herhalen.
Maar in eens zou ik zeggen, "slecht" en wachten hoe hij reageert.
Vragen staat vrij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:00 schreef trein2000 het volgende:
Het gaat goed.
Medische dingen mag hij niet eens vragen.
je lekker verstoppen achter je inbox, ja, geweldige tip..quote:Op donderdag 16 april 2020 10:49 schreef Santello het volgende:
Wat ik meestal doe binnen een werkomgeving is gedrag aansturen. Als ik nooit mijn telefoon opneem ''omdat ik zogenaamd graag gefocused aan het werk ben maar wel altijd mijn e-mail beantwoord'' dan weet iedereen dat op een gegeven moment dat ik sowieso niet op ga nemen.
Hetzelfde in jouw geval -uiteraard afhankelijk van de functie- neem ik ook nooit de telefoon op van mijn werkgever. Het kan nooit super dringend zijn -komt door de functie- waardoor ik mijn leidinggevende zo een beetje heb aangeleerd om bij dringende zaken gewoon te mailen!
Dit kan je op veel dingen toepassen; niet alleen het telefoneren.
Sowieso bij dringende zaken mailenquote:Op zondag 19 april 2020 09:49 schreef lighted het volgende:
[..]
je lekker verstoppen achter je inbox, ja, geweldige tip..
Mail: hartaanval@112.nl en wij nemen binnen vijf werkdagen contact met u op.quote:Op zondag 19 april 2020 11:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso bij dringende zaken mailen. Daar is juist de telefoon voor.
TS moet zich hier iedere ochtend melden.quote:Op maandag 20 april 2020 14:26 schreef avotar het volgende:
Aangezien TS niet de moeite neemt zijn vraag op te volgen, lijkt het me niet meer dan logisch dat z'n baas dat van hem vraagt.
Overduidelijk niet te vertrouwen.
Van: noreply@112.nlquote:Op maandag 20 april 2020 12:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mail: hartaanval@112.nl en wij nemen binnen vijf werkdagen contact met u op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |