Vragen staat vrij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:00 schreef trein2000 het volgende:
Het gaat goed.
Medische dingen mag hij niet eens vragen.
je lekker verstoppen achter je inbox, ja, geweldige tip..quote:Op donderdag 16 april 2020 10:49 schreef Santello het volgende:
Wat ik meestal doe binnen een werkomgeving is gedrag aansturen. Als ik nooit mijn telefoon opneem ''omdat ik zogenaamd graag gefocused aan het werk ben maar wel altijd mijn e-mail beantwoord'' dan weet iedereen dat op een gegeven moment dat ik sowieso niet op ga nemen.
Hetzelfde in jouw geval -uiteraard afhankelijk van de functie- neem ik ook nooit de telefoon op van mijn werkgever. Het kan nooit super dringend zijn -komt door de functie- waardoor ik mijn leidinggevende zo een beetje heb aangeleerd om bij dringende zaken gewoon te mailen!
Dit kan je op veel dingen toepassen; niet alleen het telefoneren.
Sowieso bij dringende zaken mailenquote:Op zondag 19 april 2020 09:49 schreef lighted het volgende:
[..]
je lekker verstoppen achter je inbox, ja, geweldige tip..
Mail: hartaanval@112.nl en wij nemen binnen vijf werkdagen contact met u op.quote:Op zondag 19 april 2020 11:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Sowieso bij dringende zaken mailen. Daar is juist de telefoon voor.
TS moet zich hier iedere ochtend melden.quote:Op maandag 20 april 2020 14:26 schreef avotar het volgende:
Aangezien TS niet de moeite neemt zijn vraag op te volgen, lijkt het me niet meer dan logisch dat z'n baas dat van hem vraagt.
Overduidelijk niet te vertrouwen.
Van: noreply@112.nlquote:Op maandag 20 april 2020 12:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mail: hartaanval@112.nl en wij nemen binnen vijf werkdagen contact met u op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |